Vi som temper!

Utrolig spennende! Håper tanta har tatt seg en ferie nå!


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Det HÅPER jeg også virkelig, men har liksom ikke noen "god" magefølelse. Må bare venteventevente... sukk! :)
 
ja, det er jammen mye venting altså. som om ikke dpo dagene går sakte nok fra før, bestemte ff seg plutselig for å flytte el en dag senere, da jeg la inn dagens måling. Så 3 dpo i går, og jammen 3 dpo i dag også :p
 
ja, det er jammen mye venting altså. som om ikke dpo dagene går sakte nok fra før, bestemte ff seg plutselig for å flytte el en dag senere, da jeg la inn dagens måling. Så 3 dpo i går, og jammen 3 dpo i dag også :p
Det var dårlig gjort ja ;) :p
 
Oisann! Det var litt av en dropp :p Se ann i morgen hvordan den oppfører seg. Kanskje det blir dobbelt opp og EL? ;)

Oj, det var en voldsom tempdropp ja. Hmm.. Du må vel nesten bare se an i morgen? :) Ville nok humpet litt i dagene fremover med tanke på EL?

Dere har helt rett! Må ikke kaste inn håndkleet nå. Jeg trodde el var overstått og har tatt det rolig i forhold til humping de siste dagene, men nå er jeg redd jeg må tvinge gubben i seng igjen i kveld.

Er bare så redd jeg har ødelagt sjansene siden jeg ikke humpa i går kveld hvis el er i dag....
 
Dere har helt rett! Må ikke kaste inn håndkleet nå. Jeg trodde el var overstått og har tatt det rolig i forhold til humping de siste dagene, men nå er jeg redd jeg må tvinge gubben i seng igjen i kveld.

Er bare så redd jeg har ødelagt sjansene siden jeg ikke humpa i går kveld hvis el er i dag....
Men om el er i dag så går jo det helt fint! Kos dere i kveld - det er jo jammen "fredda'n" igjen :D
 
Jeg fant en gravid-graf som likner min inne på ff :D håpet er ikke ute. Vi er på fest i kveld, men vi må jo få til litt sengekos når vi kommer hjem likevel ;)

Min:
ImageUploadedByBV Forum1380301485.647577.jpg

En gravid-graf:
ImageUploadedByBV Forum1380301513.063402.jpg
 
Synes grafen din ser bra ut Prikkeline! :)
Ja, den ser veldig lovende ut - men synes rett som det er jeg har mensmurringer... Frykter tanta altså :( Har vært innom om apoteket og kjøpt 2 cb tester. Håper virkelig jeg skal svi av en slik ila helga! :)
 
Jeg fant en gravid-graf som likner min inne på ff :D håpet er ikke ute. Vi er på fest i kveld, men vi må jo få til litt sengekos når vi kommer hjem likevel ;)

Min: Vis vedlegget 32780
En gravid-graf: Vis vedlegget 32781
Håpet er ikke ute nei - det er MYE forskjellig å se inne på ff som er gravid-grafer :) Kos dere på fest - OG kos dere hjemme etterpå ;)
 
Ja, den ser veldig lovende ut - men synes rett som det er jeg har mensmurringer... Frykter tanta altså :( Har vært innom om apoteket og kjøpt 2 cb tester. Håper virkelig jeg skal svi av en slik ila helga! :)

Jeg var 100% sikker på at mensen kom kvelden før positiv test. Spottet jo også i flere dager. Lykke til! Følger spent med på dere :)
 
Vente, vente, vente...

Helg, i det minste. :)
 
JA - helg er bra :)
Jaaa, helg er herlig :)

Tida går sakte også i starten av syklusen. Makan. Så langt er tempen like rar som i forrige. Må gjøre alvor av planene om å søke i galleriet til ff. Halsen er vond, så den eneste spenninga her i huset de neste dagene er _hvor_ forkjøla jeg vil bli. Godt det er spennende grafer å følge med på her, altså!! Og portvin. Nam. Mye bedre enn halstabletter ;-)
 
He-he :) Kjenner til det ja! Vente på at tanta skal gjøre seg ferdig, vente på el, vente på å teste... Vente vente VENTE! Derfor noen begynner å strikke og andre begynner med andre prosjekter. Men neimen ikke lett å få tankene bort fra prøvingen så lenge av gangen.
Håper halsen din bedrer seg Krokus - portvin hørtes godt ut! Slikt man kan nyte inntil man trer over i dpo-land. Håper du slipper unne med litt halsvondt, så kroppen blir frisk når innsatsen skal gjøres :)
 
Helg er bra, men jeg pakket bagen litt for fort da vi ble med noen venner på hytta. Termometeret ligger jo igjen hjemme. Så da blir det ikke noe temping før mandag, og da har jeg også tenkt å begynne med EL-testing. :)

Følger spent med på grafene deres gjennom helgen for det!!
 
Blandahvit test og 12 dpo. Da er det bare å vente på tanta er jeg redd.
 
Blandahvit test og 12 dpo. Da er det bare å vente på tanta er jeg redd.

Nei nei, håpet er ikke ute før tanta faktisk er der.
Mange som ikke får pos. test før mange dager etter Ikm engang :)
 
ja, det er jammen mye venting altså. som om ikke dpo dagene går sakte nok fra før, bestemte ff seg plutselig for å flytte el en dag senere, da jeg la inn dagens måling. Så 3 dpo i går, og jammen 3 dpo i dag også :p


og nå har ff gjort det igjen!! så nå er det 3 dagen jeg er på 3 dpo. Jaja, dagene går nå uansett hva ff sier.. :D
 
og nå har ff gjort det igjen!! så nå er det 3 dagen jeg er på 3 dpo. Jaja, dagene går nå uansett hva ff sier.. :D

Haha! Blir jo umulig å komme til 14 Ikm i den farten... :p
 
Noen erfarene ff-tempere her som kan fortelle hvorfor noen av dere har stiple-linje EL-kryss, mens jeg har heltruket-linje-kryss?
 
Back
Topp