Det HÅPER jeg også virkelig, men har liksom ikke noen "god" magefølelse. Må bare venteventevente... sukk!Utrolig spennende! Håper tanta har tatt seg en ferie nå!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det HÅPER jeg også virkelig, men har liksom ikke noen "god" magefølelse. Må bare venteventevente... sukk!Utrolig spennende! Håper tanta har tatt seg en ferie nå!
*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
Det var dårlig gjort jaja, det er jammen mye venting altså. som om ikke dpo dagene går sakte nok fra før, bestemte ff seg plutselig for å flytte el en dag senere, da jeg la inn dagens måling. Så 3 dpo i går, og jammen 3 dpo i dag også
Oisann! Det var litt av en dropp Se ann i morgen hvordan den oppfører seg. Kanskje det blir dobbelt opp og EL?
Oj, det var en voldsom tempdropp ja. Hmm.. Du må vel nesten bare se an i morgen? Ville nok humpet litt i dagene fremover med tanke på EL?
Men om el er i dag så går jo det helt fint! Kos dere i kveld - det er jo jammen "fredda'n" igjenDere har helt rett! Må ikke kaste inn håndkleet nå. Jeg trodde el var overstått og har tatt det rolig i forhold til humping de siste dagene, men nå er jeg redd jeg må tvinge gubben i seng igjen i kveld.
Er bare så redd jeg har ødelagt sjansene siden jeg ikke humpa i går kveld hvis el er i dag....
Ja, den ser veldig lovende ut - men synes rett som det er jeg har mensmurringer... Frykter tanta altså Har vært innom om apoteket og kjøpt 2 cb tester. Håper virkelig jeg skal svi av en slik ila helga!Synes grafen din ser bra ut Prikkeline!
Håpet er ikke ute nei - det er MYE forskjellig å se inne på ff som er gravid-grafer Kos dere på fest - OG kos dere hjemme etterpåJeg fant en gravid-graf som likner min inne på ff håpet er ikke ute. Vi er på fest i kveld, men vi må jo få til litt sengekos når vi kommer hjem likevel
Min: Vis vedlegget 32780
En gravid-graf: Vis vedlegget 32781
Ja, den ser veldig lovende ut - men synes rett som det er jeg har mensmurringer... Frykter tanta altså Har vært innom om apoteket og kjøpt 2 cb tester. Håper virkelig jeg skal svi av en slik ila helga!
JA - helg er braVente, vente, vente...
Helg, i det minste.
Jaaa, helg er herligJA - helg er bra
Blandahvit test og 12 dpo. Da er det bare å vente på tanta er jeg redd.
ja, det er jammen mye venting altså. som om ikke dpo dagene går sakte nok fra før, bestemte ff seg plutselig for å flytte el en dag senere, da jeg la inn dagens måling. Så 3 dpo i går, og jammen 3 dpo i dag også
og nå har ff gjort det igjen!! så nå er det 3 dagen jeg er på 3 dpo. Jaja, dagene går nå uansett hva ff sier..