Vi som temper!

Jeg er med videre. Om enn bare på sidelinjen ei lita stund fremover. Temper fortsatt fast, og regner med å bli mer aktiv igjen. Dere er en flott gjeng. Og hadde vært moro med fine høye grafer. :)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Høy temp fortsatt, men blenda test :( Kunne i alle fall fått en skyggestrek så jeg ikke helt mistet håpet... selv om jeg selvfølgelig har tenkt at "det er jo slettes ikke sikkert hcg gjør utslag "bare" 10/11 dpo..." Lenge leve håpet :) Merkelig hvordan man kan gå fra å ha NULL håp i begynnelsen av dpo-dagene, til å kjenne seg gravid neste uke?!
 
Høy temp fortsatt, men blenda test :( Kunne i alle fall fått en skyggestrek så jeg ikke helt mistet håpet... selv om jeg selvfølgelig har tenkt at "det er jo slettes ikke sikkert hcg gjør utslag "bare" 10/11 dpo..." Lenge leve håpet :) Merkelig hvordan man kan gå fra å ha NULL håp i begynnelsen av dpo-dagene, til å kjenne seg gravid neste uke?!
Ingen grunn til å miste håpet når tempen er høy! Mine tester var blendahvite til hvertfall 16dpo da jeg var gravid. Deretter svakt positiv etter tidsfrist, før den omsider ble ekte positiv 18 dager etter temp.hoppet.

Fikk ikke tempa i dag morges fordi jeg havna på rom med avkommet i løpet av natta. Æsj. Jeg er så spent på om målingene kommer til å være like sprø denna syklusen. I så fall må jeg kjøpe vip-medlemskap på ff så jeg kan få sammenlikna med galleriet dems og forhåpentligvis få noen ideer om hvorfor den er som den er.
 
Prikkeline og kokkosnøtta har kjempespennende grafer. Håper dere snart skal teste, krysser fingrene for dere. :)
Enig - grafen til kokkosnøtta ser virkelig lovende ut :)
Jo, men kokkosnøtta har jo hatt noen slike før uten at det er blitt babylykke av det, så man bør være litt forsiktig med å skyte forventingene i været (?). Selv om det er lov å håååpe :) *krysser fingrene* Håper kurven holder seg der opp til etter IKM!!!

Hehe, så søte dere er :D
Jeg har ofte veldig spennende charter, dessverre er det lite sannsynlig at det er pga graviditet.

Men jeg håper nå likevel jeg, hver eneste mnd;)
 
Ingen grunn til å miste håpet når tempen er høy! Mine tester var blendahvite til hvertfall 16dpo da jeg var gravid. Deretter svakt positiv etter tidsfrist, før den omsider ble ekte positiv 18 dager etter temp.hoppet.

Fikk ikke tempa i dag morges fordi jeg havna på rom med avkommet i løpet av natta. Æsj. Jeg er så spent på om målingene kommer til å være like sprø denna syklusen. I så fall må jeg kjøpe vip-medlemskap på ff så jeg kan få sammenlikna med galleriet dems og forhåpentligvis få noen ideer om hvorfor den er som den er.
Åhhh :D Det er så godt å lese det du skriver!!! Da er det liksom ALLTID håp da :p Hehe, det liker jeg. Så også en annen på forumet som nettopp la ut en svak positiv test, som hadde helt blenda i går. Jeg suger til meg ALT som kan tolkes positivt. Nå har jeg bare EN billigtest igjen, så hva gjør jeg da i helgen? Må nok ut og kjøpe meg et par på apoteket... :)
Jeg kjøpte meg likesågodt medlemskap på ff - startet optimistisk med 90 dager - og håper spiren sitter innen den tid. Jeg er mye inne og sammenligner og søker på grafer - veldig inspirerende. Og du finner jo ALT mulig. Krysser fingrene for deg også og en fin utvikling på grafen :)
 
Hehe, så søte dere er :D
Jeg har ofte veldig spennende charter, dessverre er det lite sannsynlig at det er pga graviditet.

Men jeg håper nå likevel jeg, hver eneste mnd;)
Jeg krysser fingrene for deg :) Det er så godt å leve med håpet!
 
Her var det et par spennende grafer nå. :) Håper det blir positiv test på dere snart! ;)

Selv fikk jeg positiv el-test i går, regner med el i løpet av dagen, så nå krysser jeg alt jeg har for at en flink svømmer får innpass hos gullegget. :smiley-angelic001 :D
 
Nå kommer den månedlige el-forvirringa mi, hehe!
Tempe-grafen er litt hakkete, men el-testene og el-slimet har sagt sitt.

Jeg tror dermed at el var 24. eller 25., meeen tempen er ikke heeeelt med på laget. (Som dere ser har jeg "discarded" en del høye temper hvor jeg ikke tempet til riktig tidspunkt...).

Hva tror dere? :)

ImageUploadedByBV Forum1380204593.948331.jpg
ImageUploadedByBV Forum1380204615.214540.jpg
 
Nå kommer den månedlige el-forvirringa mi, hehe!
Tempe-grafen er litt hakkete, men el-testene og el-slimet har sagt sitt.

Jeg tror dermed at el var 24. eller 25., meeen tempen er ikke heeeelt med på laget. (Som dere ser har jeg "discarded" en del høye temper hvor jeg ikke tempet til riktig tidspunkt...).

Hva tror dere? :)

Vis vedlegget 32658Vis vedlegget 32659
Jeg vil si 24 :)


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Nå kommer den månedlige el-forvirringa mi, hehe!
Tempe-grafen er litt hakkete, men el-testene og el-slimet har sagt sitt.

Jeg tror dermed at el var 24. eller 25., meeen tempen er ikke heeeelt med på laget. (Som dere ser har jeg "discarded" en del høye temper hvor jeg ikke tempet til riktig tidspunkt...).

Hva tror dere? :)

Vis vedlegget 32658Vis vedlegget 32659


Vil nok si 24. eller 25. jeg også, men litt mystisk at ikke tempen er med på den... :confused013
Det er jo mulig at kroppen ikke får til el før i dag kanskje... Kan alltids håpe på et solid temphopp i morgen tidlig, legg inn noen aksjer i dag for sikkerhets skyld. ;)
 
Vil nok si 24. eller 25. jeg også, men litt mystisk at ikke tempen er med på den... :confused013
Det er jo mulig at kroppen ikke får til el før i dag kanskje... Kan alltids håpe på et solid temphopp i morgen tidlig, legg inn noen aksjer i dag for sikkerhets skyld. ;)

Ja, men jeg sleit litt med termometeret i dag. Drømte/eller ikke drømte at jeg hadde den i munn liksom driiitlenge men at den aldri peip. Kanskje jeg faktisk prøvde å tempe uten at jeg klarte det. Senere våknet jeg og tempet igjen, men kanskje jeg da hadde ødelagt hele tempe-sjansen denne morgenen... ? :/

Får se om typen og jeg orker i kveld. Vi er så trøtte om dagen begge to. Har lyst å legge meg og sove allerede nå jeg... ZzzZzzz...

Syns dette er den mest slitsomme delen av syklusen sånn psykisk.
 
Hahh, nå byttet jeg tilbake til vanlig tolkning, advanced. Det har jeg testet fra til til annen, men da fjernet den EL. Nå lot den den stå, så da ER FF uansett enig i at jeg er 8 dpo.

Kunne bare dagene gå litt fortere.

Fredag i morgen, 9 dpo, lite å gjøre på jobb, faktisk vet jeg ikke om jeg har nok til å fylle tiden frem til lunsj engang. Må få noe mer for å fylle dagen. (Kombiner timeregistrering og krav til faktureringsgrad, så må jeg gjøre noe nyttig, kunderelatert.)

Lørdag, 10 dpo, handle litt av hvert som trengs. Men neppe en travel dag. Husarbeide.

Søndag, 11 dpo, eneste som står på planen er at guttungen skal i bursdagsselskap. Og vi skal etter planen lage fårikål. Jeg er ikke glad i kokt fårekjøtt og slett ikke i kål. Det er en grunn til at kjøttet har lagt i fryseren siden i fjor på denne tiden.... I år tok jeg til vett og saltet på kjøttet sånn at vi har salt fårekjøtt til lapskaus eller annen middag. Fårikål skal vi ha fordi mannen har lyst på.

Mandag, 12 dpo, helst skal jeg vente så lenge med å teste, ja aller helst til neste dag også, det er 12 dpo jeg oftest begynner å spotte... Mandag har jeg en feriedag, for det er planleggingsdag i bhg.

Tirsdag, 13 dpo, innen denne tid har jeg helt sikkert testet.

Onsdag, og torsdag, 14 og 15 dpo, eller 14 dpo og cd 1 muligens, kundemøte med kunden jeg etter planen skal overta ansvaret for sånn rundt mars/april. Kunden er informert. Ingen vet at jeg håper at det ikke blir noen CD 1, og at jeg da skal ut i permisjon i mai...

Jaja, sånn går nå dagene.
 
What?!
Tempen skal jo ikke stuuupe NED?!
(Dobbeltsjekket to ganger) :O

ImageUploadedByBV Forum1380256913.547385.jpg
 
Hvordan går det med dere som har så spennende grafer?:D

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Oi, say what?!? Se Ann tempen i morgen kanskje du kan discarde den om tempen er høy i morgen :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Ja, må nesten det...
Kom på at jeg hadde en sånn sinnsyk dipp for 2 mnd siden også. Mulig el er i dag, på ett merkelig vis
 
Hvordan går det med dere som har så spennende grafer?:D

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Ikke noe nytt fra mitt hold :) Overraskende høy temp i dag, så jeg klamrer meg til ett ørlite håp til tross for blendatesten i går. Har ikke testet i dag. Synes jeg har litt murringer i magen, så frykter at tanta er så frekk å komme likevel. Men spotter ikke lenger - det er et godt tegn. I følge ff er ikm på søndag - jeg tror mandag. Har igjen en billigstrimmel, så teste i morra kanskje? Med mindre spottinga er igang innen den tid. Da vet jeg hva som er på trappene...
 
What?!
Tempen skal jo ikke stuuupe NED?!
(Dobbeltsjekket to ganger) :O

Oj, det var en voldsom tempdropp ja. Hmm.. Du må vel nesten bare se an i morgen? :) Ville nok humpet litt i dagene fremover med tanke på EL?
 
Ikke noe nytt fra mitt hold :) Overraskende høy temp i dag, så jeg klamrer meg til ett ørlite håp til tross for blendatesten i går. Har ikke testet i dag. Synes jeg har litt murringer i magen, så frykter at tanta er så frekk å komme likevel. Men spotter ikke lenger - det er et godt tegn. I følge ff er ikm på søndag - jeg tror mandag. Har igjen en billigstrimmel, så teste i morra kanskje? Med mindre spottinga er igang innen den tid. Da vet jeg hva som er på trappene...
Utrolig spennende! Håper tanta har tatt seg en ferie nå!


*Før Svangerskapet*
*Vi som temper*
*Håper på en 2014 baby*
 
Back
Topp