Hahh, nå byttet jeg tilbake til vanlig tolkning, advanced. Det har jeg testet fra til til annen, men da fjernet den EL. Nå lot den den stå, så da ER FF uansett enig i at jeg er 8 dpo.
Kunne bare dagene gå litt fortere.
Fredag i morgen, 9 dpo, lite å gjøre på jobb, faktisk vet jeg ikke om jeg har nok til å fylle tiden frem til lunsj engang. Må få noe mer for å fylle dagen. (Kombiner timeregistrering og krav til faktureringsgrad, så må jeg gjøre noe nyttig, kunderelatert.)
Lørdag, 10 dpo, handle litt av hvert som trengs. Men neppe en travel dag. Husarbeide.
Søndag, 11 dpo, eneste som står på planen er at guttungen skal i bursdagsselskap. Og vi skal etter planen lage fårikål. Jeg er ikke glad i kokt fårekjøtt og slett ikke i kål. Det er en grunn til at kjøttet har lagt i fryseren siden i fjor på denne tiden.... I år tok jeg til vett og saltet på kjøttet sånn at vi har salt fårekjøtt til lapskaus eller annen middag. Fårikål skal vi ha fordi mannen har lyst på.
Mandag, 12 dpo, helst skal jeg vente så lenge med å teste, ja aller helst til neste dag også, det er 12 dpo jeg oftest begynner å spotte... Mandag har jeg en feriedag, for det er planleggingsdag i bhg.
Tirsdag, 13 dpo, innen denne tid har jeg helt sikkert testet.
Onsdag, og torsdag, 14 og 15 dpo, eller 14 dpo og cd 1 muligens, kundemøte med kunden jeg etter planen skal overta ansvaret for sånn rundt mars/april. Kunden er informert. Ingen vet at jeg håper at det ikke blir noen CD 1, og at jeg da skal ut i permisjon i mai...
Jaja, sånn går nå dagene.