Vi som temper!

Så bra at alt så bra ut :) Veldig greit å få sjekket progesteron også, så får du bekreftet at det er i orden. Men så rart med tempen din da? At de kurvene liksom ikke skal stemme? Føler du at du får tatt basaltempen din?
Jeg skal til GU på onsdag, og da er jeg antakelig ca 2 eller 3 dpo. Det kan nok en evt. ultralyd bekrefte. Spennende! Kanskje også progesteron prøve? Vi får vente og se vi da :)
Synes også det var kjempe merkelig ifh til tempekurvene. :-/ Hmm. Men ho sa at tempen kunne være så usikker. Å mente vertfall 100% at eggløsning ikke fant sted når FF mente det. Så får se hva som skjer med tempen denne pp. Tror jeg dropper eggl tester denne gang. Progesteron prøve tas på dag 21ca :-) spent på å høre hva din sier. :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Negativ test her i dag, kjenner at mensen lurer rett rundt hjørnet :( Pokker!

Får satse på å bli med dere til august, da... Har bodd der før, og trivdes jo godt ;)

Tempen økte ikke i dag heller, MEN satser alt på i morgen! Det murrer som bare juling i livmora, så her skjer det utvilsomt noe! :)

Negativ test her i dag, kjenner at mensen lurer rett rundt hjørnet :( Pokker!

Får satse på å bli med dere til august, da... Har bodd der før, og trivdes jo godt ;)
Du skulle jo på Juli du!! :-/

Negativ g-test i dag så hvis el var når jeg trodde (25. okt) er det nok liten sjanse for at jeg er gravid for da skulle jeg vært 14 dpo i dag og testen positiv.
Satser på at FF har rett når den sier el var forrige torsdag og at jeg bare er 8 dpo :p da kan temperaturfallet i dag bare være en festedipp og ikke tanta som er på vei :p *krysserfingreneoghåper*

Jeg oppretta uke 49 nå! Håper så inderlig det klaffer da. Var jo så sikker på at jeg skulle bli gravid før jul :)
Krysser fingrene for det! Jeg var også helt sikker på at jeg var gravid i god tid før jul... Men jammen går tiden fort!! Nå er det jammen vår tur!

Progesteronprøve er vel rundt en uke etter el den skal tas, så litt tidlig 2-3 dpo?
Mulig det er for tidlig, jeg vet ikke. Men tipper de kan se om det har vært eggløsning i alle fall . Jeg får nå bare vente å høre hva gyn sier ang. spottingen min. Men tror uansett jeg begynner med WY over helga hvis el har vært da. Så kan jeg jo nevne det til gyn evt. Hva hadde dere gjort? Vente til etter GU?

Negativ g-test i dag så hvis el var når jeg trodde (25. okt) er det nok liten sjanse for at jeg er gravid for da skulle jeg vært 14 dpo i dag og testen positiv.
Satser på at FF har rett når den sier el var forrige torsdag og at jeg bare er 8 dpo :p da kan temperaturfallet i dag bare være en festedipp og ikke tanta som er på vei :p *krysserfingreneoghåper*
Håpe på festedipp da ja :)

Der var nok et folatt glass tomt. Kjøpe et glass til da :)

Du skulle jo på Juli du!! :-/
Ja, skulle jo det :( Nå spotter jeg litt også, så regner med at det blir skikkelig blødning snart... Skal i alle fall drikke så mye kaffe og vin jeg kan mens vi er hos svigers i helgen :P

Ja, det kan være festedipp. Da må du nesten vente noen dager å se. Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet. :p

Ja, skulle jo det :( Nå spotter jeg litt også, så regner med at det blir skikkelig blødning snart... Skal i alle fall drikke så mye kaffe og vin jeg kan mens vi er hos svigers i helgen :p

Æsj. Så kjedelig. Du får kose deg med kaffe og vin ja, dersom tr virkelig dukker opp. Mange har jo en liten blødning der tr skulle vært selv om de er gravide da....

Jeg tror jeg er 2 dpo, men tempen er stabil i dag. Tappen er blitt hard, og den er lukket. Eggehvitte utfloden har begynt å tørke inn, nå var den watery, men da regner jeg med sticky eller tørr i morgen.

Siden tempen er lik og tappen er lukket så tar jeg en (siste!) EL-test nå etterpå. Om den tydelig har blitt svakere enn den i går så starter jeg med WY i dag. Planen var jo å starte med det om tempen var høy og tappen lukket, men jeg liker ikke at tempen ikke er høyere. Men jeg ser jo på mine tidligere grafer at det har tatt et par dager å få tempen helt opp til 36,8.

Ja, det kan være festedipp. Da må du nesten vente noen dager å se. Tålmodighet, tålmodighet, tålmodighet. :p

Tålmodighet tålmodighet tålmodighet ja...
heldigvis er det helg. Tiden pleier å fly litt fortere da :D
Men om det skulle være et festedipp, skal tempe gå opp igjen i morgen da? Eller kan den være lav flere dager?

Ser ut som el kom til slutt hos deg da :)

Tålmodighet tålmodighet tålmodighet ja...
heldigvis er det helg. Tiden pleier å fly litt fortere da :D
Men om det skulle være et festedipp, skal tempe gå opp igjen i morgen da? Eller kan den være lav flere dager?

Ser ut som el kom til slutt hos deg da :)

Festedipp skal vel gå ganske raskt opp igjen, men kan vel være lav to dager for så å vokse igjen, så da må man ha tålmodighet ja. Helg er et gode i ventetiden, særlig en helg med litt planer. :)

Ser absolutt ut som EL har kommet nå. Nå har det fruktbare miljøet begynt å endre seg og jeg har ikke menssmerter mer. Så da har kroppen bare prøvd leeeeeenge på EL denne gangen.

Back
Topp