Vi som temper!

Æsj. Så kjedelig. Du får kose deg med kaffe og vin ja, dersom tr virkelig dukker opp. Mange har jo en liten blødning der tr skulle vært selv om de er gravide da....
Hmmmm... Ja, men de andre gangene jeg har testet positivt, har det i alle fall slått tydelig ut 13 DPO... Så regner med at blenda i dag betyr at det ikke er noe som helst på gang :(

Det positive et jo at termin rundt 15. august er rimelig perfekt mtp barnehage og permisjon, men er jo ikke akkurat sikkert det klaffer i neste runde heller :/ Men nå skal vi i alle fall sette alle kluter til, og ikke bli overumplet av tidlig EL!

Jeg tror Lykkeliten er 2 dpo. Ei uke bak meg, og akkurat neste mnd :-(

Jeg tror Lykkeliten er 2 dpo. Ei uke bak meg, og akkurat neste mnd :-(

Ja, det er fryktelig surt. Jeg skulle jo vært 6 dpo nå. Rett bak deg. Æsj. Men siden jeg har menstermin i juli så får vi lage vår egen skravletråd på juli. Så kan jeg være både der og på august frem til termin uansett. :p

Det skal klaffe for oss nå. Bonusen og Uff Bønne i farta.

Jeg tror jeg er 2 dpo, men tempen er stabil i dag. Tappen er blitt hard, og den er lukket. Eggehvitte utfloden har begynt å tørke inn, nå var den watery, men da regner jeg med sticky eller tørr i morgen.

Siden tempen er lik og tappen er lukket så tar jeg en (siste!) EL-test nå etterpå. Om den tydelig har blitt svakere enn den i går så starter jeg med WY i dag. Planen var jo å starte med det om tempen var høy og tappen lukket, men jeg liker ikke at tempen ikke er høyere. Men jeg ser jo på mine tidligere grafer at det har tatt et par dager å få tempen helt opp til 36,8.
Regner testen i dag som en formalitet, da;)

Regner testen i dag som en formalitet, da;)

Ja, det gjør jeg og. Det er bare at man absolutt ikke skal starte med Wild Yam før man er 100 % sikker på at man er dpo. For hvis ikke kan i verste fall WY forhindre EL. Så egget MÅ ha løsnet. :p Første syklusen jeg skal teste WY.

Hmmmm... Ja, men de andre gangene jeg har testet positivt, har det i alle fall slått tydelig ut 13 DPO... Så regner med at blenda i dag betyr at det ikke er noe som helst på gang :(

Det positive et jo at termin rundt 15. august er rimelig perfekt mtp barnehage og permisjon, men er jo ikke akkurat sikkert det klaffer i neste runde heller :/ Men nå skal vi i alle fall sette alle kluter til, og ikke bli overumplet av tidlig EL!

Ser den når du har testet positivt tidlig før ja. Vent og se allikevel da. Man kan jo aldri vite 100 % sikkert når det kommer til kroppen. :)

Ja, det er fryktelig surt. Jeg skulle jo vært 6 dpo nå. Rett bak deg. Æsj. Men siden jeg har menstermin i juli så får vi lage vår egen skravletråd på juli. Så kan jeg være både der og på august frem til termin uansett. :p

Det skal klaffe for oss nå. Bonusen og Uff Bønne i farta.

Fin plan!

Dustekroppen min. Nå gledet jeg meg til å få en svak EL-test og være ferdig med LH-toppen og så kunne gå over 100 % i dpo-modus.

Dagens test oppførste seg som en positiv test de første minuttene, men så tok kontrollstreken igjen teststreken på slutten. Endte med å være neeesten positiv. Mye sterkere enn den i går, som var klart negativ hele tiden. Duste-testen. Duste-kroppen. Duste-EL.

Dessuten sjekket jeg tappen. Gjett hvem som bestemte seg for å bli myk, åpen og slippe ut litt mer eggehvitte utflod da? Joda. Så nå er jeg tilbake til full fruktbar-modus. Da avventer jeg WY litt til.

20131108_112138.jpg

Æsj, Lykkeliten :( Blir helt sliten på dine vegne nå... Utrolig så vanskelig det skulle være å bestemme seg :/

Æsj, Lykkeliten :( Blir helt sliten på dine vegne nå... Utrolig så vanskelig det skulle være å bestemme seg :/

Ja, og jeg som har hatt EL perfekt hver syklus hittil, og etterfulgt av svake EL-tester, hard og lukket tapp og ikke mer utflod. Dette er helt uvant og veldig irriterende. Æsj. Jeg håper fortsatt at jeg er dpo, men at kroppen bare trenger litt tid på overgangen. :p Venter og ser i morgen, men får legge inn aksjer i kveld for sikkerhetsskyld. Vi orket ikke i går, for vi la oss for sent. Tør ikke å la være i dag og da, i tilfelle det er et egg som ikke har klart å slippe enda.

Her er testene fra forrige syklus, CD 13 til CD 18, sånn er jeg vant med at det stiger og så synker igjen:
Tester EL.jpg

Last edited:
Avvente wy da ja.

Dustekropp, den minner om min, jo! Det skulle du ikke ha!

Ja, og jeg som har hatt EL perfekt hver syklus hittil, og etterfulgt av svake EL-tester, hard og lukket tapp og ikke mer utflod. Dette er helt uvant og veldig irriterende. Æsj. Jeg håper fortsatt at jeg er dpo, men at kroppen bare trenger litt tid på overgangen. :p Venter og ser i morgen, men får legge inn aksjer i kveld for sikkerhetsskyld. Vi orket ikke i går, for vi la oss for sent. Tør ikke å la være i dag og da, i tilfelle det er et egg som ikke har klart å slippe enda.

Her er testene fra forrige syklus, CD 13 til CD 18, sånn er jeg vant med at det stiger og så synker igjen:Vis vedlegget 39302
Æsj så frustrerende :( Håper du er dpo, men sikkert smart å legge inn aksjer for sikkerhets skyld .

Avvente wy da ja.

Dustekropp, den minner om min, jo! Det skulle du ikke ha!

Nei, jeg hadde ikke så lyst på det. Æsj. Jeg krysser fortsatt fingrene for at jeg egentlig er dpo, og at tempen straks forsvinner til værs. Likevel ganske så frustrert i dag. o_O

Æsj så frustrerende :( Håper du er dpo, men sikkert smart å legge inn aksjer for sikkerhets skyld .

Takk for støtten. Det er godt å ha dere her inne som forstår akkurat hvor frustrerende dette er. Ja, vi legger inn akjser og så er jeg veldig spent på tempen i dagene som kommer.

Hei, nå har jeg lest meg opp på siste døgns skravling :-) Jeg vil også til august! Fikk en bortimot positiv test i går og en knallpositiv i dag, men det er høyst usikkert om det er rom for å legge inn aksjer i kveld. Æsj. Forrige gang var søndag. Stresseuke. Men hvertfall positivt at kroppen så langt denne syklusen oppfører seg oppskriftsmessi. :-)

Satse på hele gjengen til august :) Jeg venter også på el. Fikk høy på monitor i dag, så forhåpentligvis max i løpet av helgen. Mannen har vært borte hele uka men kommer hjem i kveld, så det passer bra ;) Så skal han være borte i 2 uker igjen fra mandag, så håper VIRKELIG at el er søndag/mandag, sånn som den statistisk sett er hos meg - krysser fingre!
Satse på at dere for lagt inn aksjer da krokus! :P Happy humping :)

Det føles altså så godt når ff oppdager el! :D Coverline <3 Må bare holde meg over nå da!

Det føles altså så godt når ff oppdager el! :D Coverline <3 Må bare holde meg over nå da!
Åh ja! Du må holde deg der sånn ca 9 mndr nå :) Eller dvs, 5-linger kommer nok litt før termin, så skal vi si litt over 8 mndr? ;)

Back
Topp