Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Og vi holder da av plasser i august til alle som vil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holder av i massevis
Spennende framover nå!!
Kommer sterkt tilbake til forumet om en uke
Sent from my iPhone using BV Forum
Nevnte ikke noe om blodprøve på dag 3 nei, kun dag 21. Så jeg får stole på det Håper virkelig kroppen får til en skikkelig eggløsning denne pp!Da krysser vi fingra for at alt er i orden! Det er nok progesteron du skal måle på dag 21 ja, om det er tilstrekkelig økning til at du har hatt el. Men skal du ikke ta blodprøve på dag 3 i tillegg?
Det beste er jo om kroppen kommer i gang av seg selv ja, men gjør den ikke det så er vel ikke pergo så dumt. Og man kan vel uansett få tatt ul av eggstokkene rundt el for å sjekke hvor mange egg som er i ferd med å slippes, kan forstå at trillinger eller firlinger kan bli litt i meste laget.
Lykke til videre! Satser på at augustbabyen sitter uten noen problemer nå!
Nei, men har vært litt fraværende denne pp'nSkal du bort?
Nei, men har vært litt fraværende denne pp'n
Vi skal vel i august hele gjengen vel?
Ja, dessverre blir vi splitta.. Men så lenge vi får spirer alle mann denna pp`n så skal jeg ikke klage altsåSara og Bubbly skal til juli da! Og det er da et par til som er kommet langt dpo her nå, de kan flytte inn i juli de og.
Resten av oss SKAL til august nå!
Jeg har "termin" 21 juli HVIS jeg blir gravid denne pp Så syns du også skal være i juli jeg
Krysser fingrer for oss begge
Ja, dessverre blir vi splitta.. Men så lenge vi får spirer alle mann denna pp`n så skal jeg ikke klage altså
Jeg oppretta uke 49 nå! Håper så inderlig det klaffer da. Var jo så sikker på at jeg skulle bli gravid før julOg nå oppdaget jeg IKM uke 49. Med desember-datoer. Jeg synes virkelig vi skal ha to streker før 2014.
Jeg oppretta uke 49 nå! Håper så inderlig det klaffer da. Var jo så sikker på at jeg skulle bli gravid før jul
Jada snekkerne sier de er ferdig til neste helg så da må elektriker få ut fingern du kan se litt innpå tråden minSkjer det mye i skole-huset deres?
Har du forresten fått laget et skilt med skolenavnet på? Synes det hadde vært så tøft å ha det på veggen ute.
Jada snekkerne sier de er ferdig til neste helg så da må elektriker få ut fingern du kan se litt innpå tråden min
Nei har ikke blitt noe skilt, har ikke fått overtalt gubben..
Så bra at alt så bra ut Veldig greit å få sjekket progesteron også, så får du bekreftet at det er i orden. Men så rart med tempen din da? At de kurvene liksom ikke skal stemme? Føler du at du får tatt basaltempen din?Oppdatering Var hos gynekologen i dag. Hun sjekka livmora og eggstokkene osv, og alt så veldig bra ut! Jeg fikk jo mensen igår, (har det bare en dag) så hadde ikke noe i dag når jeg var hos gynekologen. Ho sa det ikke hadde noe å si om en hadde det 1 eller 5 dager, så lenge det kom en blødning hver 28ende dag var det fint. Vi tok ultralyd, å kunne se at jeg hadde eggposer (kunne ikke se noen egg siden jeg kom i starten av syklusen). Jeg hadde med tempegrafene mine, og hun sa at de overhode ikke stemte. Det var ikke mulighet å ha eggløsning på dag 24, og få mens 4 dager etter. Så hun mente jeg bare kunne kutte ut eggløsningstestene. Enten hadde hatt eggløsning ca 14 dager før mens, eller så kan det hende at jeg ikke har hatt ordentlige eggløsninger, at det bare er kroppen som prøver å få det til. Så jeg skal tilbake på CD 21, og ta blodprøve. For å se om progesteronet øker ?eller noe. Gjør det det, vil det si jeg har eggløsning, og da er det bare å fortsette å prøve. Gjør det ikke det, så må jeg få noe for å få i gang eggløsning. Men siden jeg er 24 år, ville hun også utsette det litt for å se om eggløsning kom av seg selv. Vil jo ikke ha trillinger eller firlinger, ved det første. Så jeg får vente å se. Kommer nokk til å fortsette med både eggløsningstester og temping, selv om hu anbefalte meg å bare kutte ut begge delere, å bare ha jevling samleie