Ser ut som jeg også er i samme gata som dere, antar jeg har eggløsning i dag eller i morgen, med foreløpig termin 3.august. Wild Yam'en står klar og alt jeg venter på er DPO-linja på FF.... Herregud, dette er alt for spennende....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser forskjell på sperm å fruktbar utflod
Hadde EL igår eller idag men tempen min steg mye idag og i går steg den bare litt, så har mest trua på igår men humper ikveld for sikkerhets skyld
Sent from my iPhone using BV Forum
Nice tihi!Ja, jeg skulle egentlig til å si at tempen din så ut som EL kanskje allerede hadde skjedd. Da er vi totalt synkronisert denne gangen her.
SpennendeSer ut som jeg også er i samme gata som dere, antar jeg har eggløsning i dag eller i morgen, med foreløpig termin 3.august. Wild Yam'en står klar og alt jeg venter på er DPO-linja på FF.... Herregud, dette er alt for spennende....
Ser ut som jeg også er i samme gata som dere, antar jeg har eggløsning i dag eller i morgen, med foreløpig termin 3.august. Wild Yam'en står klar og alt jeg venter på er DPO-linja på FF.... Herregud, dette er alt for spennende....
Nice tihi!
Begynner du på WY i morgen Lykkeliten?
Tenker å gjøre det du gjør jeg hahaBare dersom tempen er høy. 36,7 eller 36,8 med lukket tapp. Dersom tempen ikke er høy eller tappen er åpen igjen så lar jeg være, og da tar jeg ny EL-test i morgen. Tappen er lukket nå, den lukket seg på formiddagen i dag.
Tenker å gjøre det du gjør jeg haha
Alle dere i aug. Da vil jeg og dit, ikke juli for meg selv...
Men 8 dpo er jeg ei uke før dere, og har vel termin 26. Juli.
Ja, vi skulle jo flytte sammen. Æsj. Så teit kroppen min er som klarer å forskyve EL akkurat når det gjaldt. Vi ligger vel uansett faretruende nærme grensen juli/august så får vel vente og se hva som skjer på oul eventuelt også.
Jeg håper vi får flytte snart alle sammen.
Når skal du teste Sara?
Oppdatering Var hos gynekologen i dag. Hun sjekka livmora og eggstokkene osv, og alt så veldig bra ut! Jeg fikk jo mensen igår, (har det bare en dag) så hadde ikke noe i dag når jeg var hos gynekologen. Ho sa det ikke hadde noe å si om en hadde det 1 eller 5 dager, så lenge det kom en blødning hver 28ende dag var det fint. Vi tok ultralyd, å kunne se at jeg hadde eggposer (kunne ikke se noen egg siden jeg kom i starten av syklusen). Jeg hadde med tempegrafene mine, og hun sa at de overhode ikke stemte. Det var ikke mulighet å ha eggløsning på dag 24, og få mens 4 dager etter. Så hun mente jeg bare kunne kutte ut eggløsningstestene. Enten hadde hatt eggløsning ca 14 dager før mens, eller så kan det hende at jeg ikke har hatt ordentlige eggløsninger, at det bare er kroppen som prøver å få det til. Så jeg skal tilbake på CD 21, og ta blodprøve. For å se om progesteronet øker ?eller noe. Gjør det det, vil det si jeg har eggløsning, og da er det bare å fortsette å prøve. Gjør det ikke det, så må jeg få noe for å få i gang eggløsning. Men siden jeg er 24 år, ville hun også utsette det litt for å se om eggløsning kom av seg selv. Vil jo ikke ha trillinger eller firlinger, ved det første. Så jeg får vente å se. Kommer nokk til å fortsette med både eggløsningstester og temping, selv om hu anbefalte meg å bare kutte ut begge delere, å bare ha jevling samleie
Alle dere i aug. Da vil jeg og dit, ikke juli for meg selv...
Men 8 dpo er jeg ei uke før dere, og har vel termin 26. Juli.
Helga, kanskje...