Vi som temper!

Håper dere får temphopp begge to så vi får flere spennende dpo-grafer å følge med på ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sara først, så kommer jeg rett etter nå. Sara er egentlig dpo allerede, hun skal bare få en tydelig graf nå. Dpo-graf. Ja. Så kan vi se den vokse og vokse.

Tusen takk :-D Veldig spent nå! Skal oppdatere dere i morgen! Har printet ut chartene mine, som jeg tenkte å ta med.
Det er sikkert lurt :) Håper du får god hjelp i morgen, da!

Er litt nervøs for i morgen selv... FF sier jeg skal få mensen, men HÅPER så sinnsykt at det ikke skjerM

Tusen takk :-D Veldig spent nå! Skal oppdatere dere i morgen! Har printet ut chartene mine, som jeg tenkte å ta med.

Ja, du må oppdatere oss i morgen. :) Lykke til!

Sara først, så kommer jeg rett etter nå. Sara er egentlig dpo allerede, hun skal bare få en tydelig graf nå. Dpo-graf. Ja. Så kan vi se den vokse og vokse.
Ja, la oss få grafer som har høy temp en 9-måneders tid :)

Smart å ta med grafene! Tenkte gjøre det selv når det blir min tur neste uke. Det går sikkert kjempefint :)

Om jeg blir gravid nå, så er termin 1. august. Ganske perfekt vil jeg si!

Det er sikkert lurt :) Håper du får god hjelp i morgen, da!

Er litt nervøs for i morgen selv... FF sier jeg skal få mensen, men HÅPER så sinnsykt at det ikke skjerM
Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen :)

Slenger meg med her igjen jeg også. Har ikke tempet på en god stund, men skal prøve å få det til i denne syklusen. Er på pergotime, så håper kunne se når eggløsningen skjer eller rettere sagt om den skjer.

FruJohnsen - like grafen din! :) DPO-land.

Sara - venter på tempen din.

Ønskergullnr2 - Du ser jo ut som du har hatt en festedipp? Når tenker du å teste?

Medusa_82 - Krysser fingrene for at tr IKKE dukker opp i dag. :)

Jeg har hatt delvis tempøkning i dag. Jeg får det noen ganger før EL, så da tenker jeg at EL enten var i går eller er i dag. Kan jo stemme det med den EL-testen jeg hadde i går også. Jippi! Så nå begynner jeg virkelig å tro på at jeg nærmer meg dpo-land og Wild Yam prosjektet mitt. :)

Tappen og det vaginale miljøet er fremdeles fruktbart. Så jeg venter på at det skal endre seg nå.

Jeg har hatt delvis tempøkning i dag. Jeg får det noen ganger før EL, så da tenker jeg at EL enten var i går eller er i dag. Kan jo stemme det med den EL-testen jeg hadde i går også. Jippi! Så nå begynner jeg virkelig å tro på at jeg nærmer meg dpo-land og Wild Yam prosjektet mitt. :)

Tappen og det vaginale miljøet er fremdeles fruktbart. Så jeg venter på at det skal endre seg nå.
Endelig! Nå er det bare å begynne å vente på testedag. Godt å være over på den andre siden!

He he... I dag våknet jeg litt småkvalm, og i grunn ganske fornøyd med det. Ble liiiiiiiiitt mer skeptisk til den følelsen når 5-åringen stod opp og også var kvalm :S

Ja, ja... Det viktigste er at jeg foreløpig ikke har sett spor av blod, så da lever vi fortsatt i håpet!

Endelig! Nå er det bare å begynne å vente på testedag. Godt å være over på den andre siden!

Ja, nå er jeg straks over i dpo-land. Venter til i morgen for å se, men nå er jeg vel akkurat ved EL. Jippi! Veldig fornøyd nå. EL 5 dager på overtid holder for meg. :p

He he... I dag våknet jeg litt småkvalm, og i grunn ganske fornøyd med det. Ble liiiiiiiiitt mer skeptisk til den følelsen når 5-åringen stod opp og også var kvalm :S

Ja, ja... Det viktigste er at jeg foreløpig ikke har sett spor av blod, så da lever vi fortsatt i håpet!

*Fnis* laughing7 Det hørtes ikke heelt ut som svangerskapskvalme nei, men uten besøk av tr så er det jo fortsatt håp. Krysser fingrene for deg.

Når tanta kommer, får man lavere temp den morgenen hu skal komme, eller typisk dagen etterpå?
Bare lurer om jeg kan være sikker på at hu ikke kommer i dag når tempen ikke har sunket enda.

Når tanta kommer, får man lavere temp den morgenen hu skal komme, eller typisk dagen etterpå?
Bare lurer om jeg kan være sikker på at hu ikke kommer i dag når tempen ikke har sunket enda.
Nei, dessverre... Forrige syklus hadde jeg syklusens høyeste temp den dagen jeg fikk mensen :/

Back
Topp