Avventer morgendagens temp + en test kanskje....
Tempen dalte + tr. Så det var denne pp.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avventer morgendagens temp + en test kanskje....
Har du sett! Grattis da får vi håpe det har klaffet!Tempøkning!! Da er el unnagjort! Håper ff er enig da, ellers får jeg overstyre. Jeg er endelig i dpoland!
- Taster med appen -
Æsj, det var jo noe herk! Når var det du skulle til gyn?:-( Da var tr kommet.... jeg blir gal av denne kroppen og syklusen. Hva sjer med at jeg får eggløsning på CD24, og alikevel mens CD 28/29
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I morgen. Men litt kjedelig å gå når jeg har mensen. :-/Æsj, det var jo noe herk! Når var det du skulle til gyn?
Det frister litt å begynne å tempe for å bli bedre kjent med kroppen min Vet ikke om jeg gidder, men tenker på det. Kanskje hvis jeg ikke er gravid nå...
Har i alle fall noen spørsmål til dere eksperter For å tempe må man ha ett veldig nøyaktig termometer regner jeg med. Er det bare anal måling som er godt nok, eller funker det i munnen eller under armen også? Øretermometer er vel ikke godt nok?
Hvor stor endring i temp er vanlig underveis i syklusen?
Vanligvis skal lutealfasen være 10-16 dager, med 14 som det mest vanlige. Under 10 dager regnes som kort, da det ikke er sikkert at egget rekker å feste seg før mensen kommer....Ut ifra kurven i pp som var, har du jo 9 dager. Når har du fått time?Har jeg kort lutfase?
Bestilt time hos gyn ihvertfall for å sjekke +ta blodprøver.
Lykke til i morgen, da! Gyn er i alle fall vant til mensen, så det er nok mest vi som går dit som synes deg er ubehageligI morgen. Men litt kjedelig å gå når jeg har mensen. :-/
Å nei! Det skulle jo ikke skje nå da:-( Da var tr kommet.... jeg blir gal av denne kroppen og syklusen. Hva sjer med at jeg får eggløsning på CD24, og alikevel mens CD 28/29
:-( Da var tr kommet.... jeg blir gal av denne kroppen og syklusen. Hva sjer med at jeg får eggløsning på CD24, og alikevel mens CD 28/29
Vanligvis skal lutealfasen være 10-16 dager, med 14 som det mest vanlige. Under 10 dager regnes som kort, da det ikke er sikkert at egget rekker å feste seg før mensen kommer....Ut ifra kurven i pp som var, har du jo 9 dager. Når har du fått time?
:-( Da var tr kommet.... jeg blir gal av denne kroppen og syklusen. Hva sjer med at jeg får eggløsning på CD24, og alikevel mens CD 28/29
Lutfase : Snitt på 10,5 de 3 siste syklene, regnet fra første dag med pos. EL-test.