Vi som temper!

Drittlei av å vente kan være overskriften på min neste bok *later som hun kunne vært forfatter*. Det hadde vært en dritkjedelig bok forresten. :p

Ja, vi må være gode på å vente fordi vi ikke har noe valg? Jeg er jo egentlig en utrolig utålmodig type. Skulle jo egentlig vært mange måneder på vei jeg nå, sånn, i hodet mitt. Jeg skulle jo være sånn som prinsesse Madeleine - gravid i løpet av dagene etter bryllupet. Vi giftet oss på samme dag. Derfor jeg sammenlikner. :p

Gleder meg til boka kommer ut. Kanskje den kan hjelpe meg gjennom den dritkjedelige ventinga! :p

Så dårlig gjort at sånne kongelige får det til så himla fort da, hun kunne da jammen ha fått kjenne litt på denne dritkjedelige ventinga hun også! :p

Gleder meg til boka kommer ut. Kanskje den kan hjelpe meg gjennom den dritkjedelige ventinga! :p

Så dårlig gjort at sånne kongelige får det til så himla fort da, hun kunne da jammen ha fått kjenne litt på denne dritkjedelige ventinga hun også! :p

Ja, ikke sant? Jeg skal hvert fall være gravid før hun blir mamma!!!! Eller. Jeg håper hvert fall det. Hun har termin i begynnelsen av mars. Det er lov å håpe.

Det som er bra er at man klarer liksom bare å ha fokus på 1 pp av gangen. Så da går det jo unna på et vis allikevel. Dagene går..

Er så enig. SÅ utrolig lei av all denne ventinga. Har noen venninner som fikk barn nå i sommer (3 stk) De var alle gravid innen de to første månedene. ARGH. Litt missunlig ja. Hvorfor skal det være så vanskelig? :-/

Ja, ikke sant? Jeg skal hvert fall være gravid før hun blir mamma!!!! Eller. Jeg håper hvert fall det. Hun har termin i begynnelsen av mars. Det er lov å håpe.

Det som er bra er at man klarer liksom bare å ha fokus på 1 pp av gangen. Så da går det jo unna på et vis allikevel. Dagene går..

Innen mars må vi da vel være på tjukka hele gjengen her inne! :D

Helt enig i det med å ha fokus på en pp om gangen ja. Tida går jo for så vidt ganske raskt, selv om prøvinga tar i overkant mye av hjernekapasititen for tida... :p

Er så enig. SÅ utrolig lei av all denne ventinga. Har noen venninner som fikk barn nå i sommer (3 stk) De var alle gravid innen de to første månedene. ARGH. Litt missunlig ja. Hvorfor skal det være så vanskelig? :-/

Fryktelig dårlig gjort at det skal måtte være så vanskelig for noen av oss, når det går så innmari lett for veldig mange andre... Nei, nå håper jeg jammen det blir babyboom i tempegjengen veldig snart! ;)

Innen mars må vi da vel være på tjukka hele gjengen her inne! :D

Helt enig i det med å ha fokus på en pp om gangen ja. Tida går jo for så vidt ganske raskt, selv om prøvinga tar i overkant mye av hjernekapasititen for tida... :p

Ja, da skal vi være på tjukka!

Nei, jeg synes dagene ofte går veldig tregt nå i prøvetiden. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så opphengt i dette. Det har jeg blitt. :p Men jeg merker at jeg allikevel synes det er godt at jeg tar en syklus av gangen. Det gir muligheter, gir meg håp og så drømmer jeg om aktuell termin hvordan det da blir til jul, påsken osv. Lager liksom litt nye drømmer for hver pp. Da går jo tiden faktisk til slutt allikevel.

Fryktelig dårlig gjort at det skal måtte være så vanskelig for noen av oss, når det går så innmari lett for veldig mange andre... Nei, nå håper jeg jammen det blir babyboom i tempegjengen veldig snart! ;)
Da sier vi det!! BABYBOOM :-)

Ja, da skal vi være på tjukka!

Nei, jeg synes dagene ofte går veldig tregt nå i prøvetiden. Hadde ikke trodd jeg skulle bli så opphengt i dette. Det har jeg blitt. :p Men jeg merker at jeg allikevel synes det er godt at jeg tar en syklus av gangen. Det gir muligheter, gir meg håp og så drømmer jeg om aktuell termin hvordan det da blir til jul, påsken osv. Lager liksom litt nye drømmer for hver pp. Da går jo tiden faktisk til slutt allikevel.
Tiden går jo faktisk veldig fort. Men jeg kjenner det er slitsomt å gå rundt å tenke på det hele tiden. Jeg føler jeg tenker på baby konstant, for drømmen er så STOR. Og nå når det er en del venninner av meg som også har fått, så blie drømmen enda sterkere! Nå er det bare 3 dager igjen til GU!! *SPENT og REDD*

Vet noen hvordan jeg tar bort/endrer på det som står under nicket mitt? "Håper spiren sitter i pp 4:)" ... Er jo nå i pp5, så finner jeg ikke ut hvordan jeg fjerner det.

Vet noen hvordan jeg tar bort/endrer på det som står under nicket mitt? "Håper spiren sitter i pp 4:)" ... Er jo nå i pp5, så finner jeg ikke ut hvordan jeg fjerner det.

Gå inn på din egen side og velg "Personlige detaljer". Der står det "Egendefinert tittel". :)

Nå er tempen min endelig normal igjen- det har tatt sin tid :P Og idag fikk jeg positiv eltest også, så da satser jeg på en tempøkning på onsdag!

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Tiden går jo faktisk veldig fort. Men jeg kjenner det er slitsomt å gå rundt å tenke på det hele tiden. Jeg føler jeg tenker på baby konstant, for drømmen er så STOR. Og nå når det er en del venninner av meg som også har fått, så blie drømmen enda sterkere! Nå er det bare 3 dager igjen til GU!! *SPENT og REDD*
Det blir spennende! Skjønner at du gruer deg. Det går sikkert veldig fint :)
Tenker nok på baby ca 80% av tiden jeg også. Ganske altoppslukende! Siste uken har vi vært i en oppussingsboble, og den varer nok til desember tenker jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen temphopp på Lykkeliten :-/

Og ikke over coverline på meg heller.

Ingen temphopp på Lykkeliten :-/

Og ikke over coverline på meg heller.

Nei. :( Skikkelig sur på dustekroppen min akkurat nå. Vil ha EL. Egget mitt er blitt borte vekk? Og LH klarer ikke å bygge seg helt opp? Hvorfor begynne å surre med det nå? Æsj. Muggen. Jeg tar ny EL test i dag jeg da. Må jo bare vente videre.

Og du skulle jo være over coverline. Æsj. Kanskje legge inn aksjer i dag da? Eller er mannen fortsatt dårlig?

Hva skjedde med juli-planen vår? Nå blir det jo snart august i stedet. Ikke menstermin da, men EL-termin.

Bilde av min merkelige g-test. :rolleyes:
Bildet er tatt ca en time etter tidsfrist, så jeg anser den som ugyldig, samt at fargen jo er på en merkelig plass... Flere som har fått slik før, og hva ble i så fall resultatet? ;)

Tatt ny test i dag da? :)

Idag flytta FF eggløsning noen dager frem.. så da er jeg bare 3dpo. Men det stemmer forsåvidt bedre med de positive eggløsningstestene.. Vi får se. TR skulle jo ha dukket opp idag CD29. Det gjorde den forrige pp selv om eggløsning akkurat hadde vært..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei. :( Skikkelig sur på dustekroppen min akkurat nå. Vil ha EL. Egget mitt er blitt borte vekk? Og LH klarer ikke å bygge seg helt opp? Hvorfor begynne å surre med det nå? Æsj. Muggen. Jeg tar ny EL test i dag jeg da. Må jo bare vente videre.

Og du skulle jo være over coverline. Æsj. Kanskje legge inn aksjer i dag da? Eller er mannen fortsatt dårlig?

Hva skjedde med juli-planen vår? Nå blir det jo snart august i stedet. Ikke menstermin da, men EL-termin.
Mannen er... Så som så. Han er hjemme med sykt barn i dag, guttungen med feber.

Jeg er ikke fruktbar nå, ikke noe slim, tappen er lukket, lav og hard, det er ikke noe som tyder på el nå,i alle fall. Men hva som skjer... Det vet jeg ikke.

Vente og se.

Mannen er... Så som så. Han er hjemme med sykt barn i dag, guttungen med feber.

Jeg er ikke fruktbar nå, ikke noe slim, tappen er lukket, lav og hard, det er ikke noe som tyder på el nå,i alle fall. Men hva som skjer... Det vet jeg ikke.

Vente og se.

Nei, så bra du ikke er fruktbar nå. Da holder vi oss fast til at du er dpo, men at tempen bare må jobbe seg litt opp. Og at det er Bonusen som tukler med systemet fremover.

Jeg skal komme etter deg over til dpo nå SNART! Gidder ikke vente mer nå. :p

Æsj! Håper dere får noen klare svar snart. Var litt mye tull og tøys her nå.

Bra du og FF og EL-testene har blitt enige, da, Molly! Selv om du må vente noen dager lenger med testing, så henger det i alle fall mer på greip nå :)

Lite klapp på skulderen til meg selv i dag... Jeg er 9/10 DPO, og har ikke testet enda! For en bragd! :) Tenker fortsatt å vente helt til fredag med å teste, så nå har bare mensen å holde unna frem til noen måneder ut i ammeperioden ;)

Back
Topp