Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke fargen på riktig plass? Jeg hadde tester som var positive etter tidsfrista i noen dager før jeg fikk tester som ble positive innen tidsfrista da jeg var gravid. Dem så veldig ut som den på bildet ditt.. )
Uææ, jeg sprakk og *måtte* tisse en halvtime før tida. Resultat vedlagt. Den er negativ, men kunne den vært positiv om jeg hadde venta en halvtime til? Noen som har erfaring?Vis vedlegget 38706
Ok, det var ikke så lett å se på liten mobilskjerm. Har nå litt troa uansett jeg, da Så spennende!Fargen er liksom smurt utover. Tror vel egentlig det er noe galt med testen... Ikm er i morgen eller onsdag, så jeg får bare vente og se om tanta dukker opp.
Vis vedlegget 38708
Bilde av min merkelige g-test.
Bildet er tatt ca en time etter tidsfrist, så jeg anser den som ugyldig, samt at fargen jo er på en merkelig plass... Flere som har fått slik før, og hva ble i så fall resultatet?
Jeg har fått en svaksvak sånn før jeg fikk positiv sist, men det endte jo med kjemisk hele greia, men det tror jeg ikke har NOE med den rare første streken å gjøre da. Krysser fingrene for at du har fått fargeutslag av en god grunn!
Hva skjer med tempen om man er gravid?
faller den igjen? Eller blir den bare værende der oppe?
Tusen takk for kryssede fingre! Jeg tror vel egentlig jeg bare må belage meg på å hoppe inn i neste pp, men et bittelite håp har jeg fortsatt.
Heier på el for din del nå! Kjedelig med sånne vanskelige el-tester, men krysser for at el har vært eller er rett rundt hjørnet.
Vi venter og ser, for oss begge!
Jepp, vi har vel ikke så mange andre valg. Vi blir i hvert fall gode på å vente nå i disse prøvetider... * begynner å bli drittlei av å vente*