Vi som temper!

Det fester seg stort sett mellom 7 og 10 dpo, i noen tilfeller så tidlig som 5-6.

Håper uansett den stiger igjen.

Ja, opp med den! Du kan gjerne få en halv grad av meg. Jeg er på 8dpo og i dag morges målte jeg 37 blank. Det vil si: jeg putta termometeret i munnen og husker ikke mer, og da jeg sjekka en time seinere lå den pent i hylsteret sitt igjen. Hm.
I dag er første dag med el-testing! Har utstyrt meg godt, og nå gjelder det bare å huske at jeg ikke skal på do før om tre timer og at det begynner å haste om jeg skal ha noe kaffe på en stund.

FF har satt opp el på meg på torsdag, men hvor pålitelig er det når jeg har tempet så lite som jeg har gjort?

Den ligger ikke i hovedinnlegget, så jeg får ikke sett den.

Men min første syklus denne gangen, nov i fjor, begynte jeg å tempe få dager før el, og den fant den. Tror du kan se den om du trykker inn på grafen min og blar nederst?

Uææ, jeg sprakk og *måtte* tisse en halvtime før tida. Resultat vedlagt. Den er negativ, men kunne den vært positiv om jeg hadde venta en halvtime til? Noen som har erfaring?IMAG1353-1.jpg

306 (800x450).jpg

Bilde av min merkelige g-test. :rolleyes:
Bildet er tatt ca en time etter tidsfrist, så jeg anser den som ugyldig, samt at fargen jo er på en merkelig plass... Flere som har fått slik før, og hva ble i så fall resultatet? ;)

Er ikke fargen på riktig plass? Jeg hadde tester som var positive etter tidsfrista i noen dager før jeg fikk tester som ble positive innen tidsfrista da jeg var gravid. Dem så veldig ut som den på bildet ditt.. :-))

Er ikke fargen på riktig plass? Jeg hadde tester som var positive etter tidsfrista i noen dager før jeg fikk tester som ble positive innen tidsfrista da jeg var gravid. Dem så veldig ut som den på bildet ditt.. :))

Fargen er liksom smurt utover. Tror vel egentlig det er noe galt med testen... Ikm er i morgen eller onsdag, så jeg får bare vente og se om tanta dukker opp. ;)

Uææ, jeg sprakk og *måtte* tisse en halvtime før tida. Resultat vedlagt. Den er negativ, men kunne den vært positiv om jeg hadde venta en halvtime til? Noen som har erfaring?Vis vedlegget 38706

En halvtime fra eller til gjør nok ikke det helt store utslaget... Test igjen i morgen, den blir nok sterkere da tenker jeg. :)

Fargen er liksom smurt utover. Tror vel egentlig det er noe galt med testen... Ikm er i morgen eller onsdag, så jeg får bare vente og se om tanta dukker opp. ;)
Ok, det var ikke så lett å se på liten mobilskjerm. Har nå litt troa uansett jeg, da :-) Så spennende!

Vis vedlegget 38708

Bilde av min merkelige g-test. :rolleyes:
Bildet er tatt ca en time etter tidsfrist, så jeg anser den som ugyldig, samt at fargen jo er på en merkelig plass... Flere som har fått slik før, og hva ble i så fall resultatet? ;)

Jeg har fått en svaksvak sånn før jeg fikk positiv sist, men det endte jo med kjemisk hele greia, men det tror jeg ikke har NOE med den rare første streken å gjøre da. Krysser fingrene for at du har fått fargeutslag av en god grunn! :D

ÅHHHHHHH... EL-testen min i dag er svakere enn den i går. ARG! Jeg velger å tro at den skulle vært positiv i går, og at jeg får temphopp i morgen. Men om jeg ikke får temphopp i morgen så har vel kroppen bare gjort et forsøk på EL. Æsj. Duste kjemiske som ødelegger denne syklusen her! :(

Tester fra CD 13 (øverst) til CD 19 (dagens, nederst).

20131104_150526.jpg

Nå har jeg lagt inn gårsdagens test som "positiv" i FF enn så lenge. Dersom tempen stiger i morgen, og morgendagens test er enda svakere så velger jeg å satse på at den nesten positive i går egentlig skulle vært positiv. Optimisten her altså.

Fortsatt like høy temp, 9 dpo. Liten "blødning"/blodslim. Velger å tolke det som festeblødning, veldig positivt innstilt idag!

Kan jo være tr som kommer alt for tidlig igjen da. Da kan jeg putte helgen som var på pms-kontoen. har vært illsint og amper hele helgen. superkoselig for alle rundt meg. :-/

Jeg har fått en svaksvak sånn før jeg fikk positiv sist, men det endte jo med kjemisk hele greia, men det tror jeg ikke har NOE med den rare første streken å gjøre da. Krysser fingrene for at du har fått fargeutslag av en god grunn! :D

Tusen takk for kryssede fingre! ;) Jeg tror vel egentlig jeg bare må belage meg på å hoppe inn i neste pp, men et bittelite håp har jeg fortsatt. ;)

Heier på el for din del nå! Kjedelig med sånne vanskelige el-tester, men krysser for at el har vært eller er rett rundt hjørnet. :D

Hva skjer med tempen om man er gravid?
faller den igjen? Eller blir den bare værende der oppe?

Sånn generelt blir den værende opp/går høyere opp, men det er mange som opplever å ha litt "opp og ned" selv når de er gravide. Du kan se i arkiv-tråden til tempetråden, bare trykk på linken i første innlegget. Så får du se noen gravid-grafer.

Tusen takk for kryssede fingre! ;) Jeg tror vel egentlig jeg bare må belage meg på å hoppe inn i neste pp, men et bittelite håp har jeg fortsatt. ;)

Heier på el for din del nå! Kjedelig med sånne vanskelige el-tester, men krysser for at el har vært eller er rett rundt hjørnet. :D

:) Vi venter og ser, for oss begge! ;)

Jepp, vi har vel ikke så mange andre valg. Vi blir i hvert fall gode på å vente nå i disse prøvetider... * begynner å bli drittlei av å vente* :p

Drittlei av å vente kan være overskriften på min neste bok *later som hun kunne vært forfatter*. Det hadde vært en dritkjedelig bok forresten. :p

Ja, vi må være gode på å vente fordi vi ikke har noe valg? Jeg er jo egentlig en utrolig utålmodig type. Skulle jo egentlig vært mange måneder på vei jeg nå, sånn, i hodet mitt. Jeg skulle jo være sånn som prinsesse Madeleine - gravid i løpet av dagene etter bryllupet. Vi giftet oss på samme dag. Derfor jeg sammenlikner. :p

Back
Topp