Vi som temper!

Oppussing er kjempeslitsomt, men det blir gjerne veldig bra etterpå, da :)
Vi flytta i fjor, og pussa opp en del. Sterkt medvirkende til at vi ikke starta prøvinga på barn to før nå i sommer kan man si.

Jeg har kjøpt store mengder grapefruktjuice og lørdagssnop. Gubben er på fest så sofaen er min og min aleine. Digg, det ;-)
Men sunniva grapefruktjuice er jo god, skjønner ikke hva folket klager over :-D

God lørdagskveld!!
Ha-ha :) Grapefruktjuice er inntatt her også, sammen med damiana (første pp med deg). Her er det også rødvin og sjokolade etter lasagne som vi har hatt i kveld (dvs for 15 min siden ;) )
Håper du har rett - jeg tenker også at om noen uker vil jeg være veldig fornøyd med resultatet av oppussingen :)

Skrev jeg 5 DPO? Vel CD 5 tenker jeg... Det går vel ikke såå fort ;) Så håper vi har overskudd til litt sengevals om en ukes tid!

Jeg febermarkerte gårsdagen, så tok ff vekk den høye tempen i går, den var nok mer sykdomsrelatert enn syklusrelatert, selv om det ikke reelt er feber å måle 37 grader.

Men dagens temp ER definitivt en dpo-temp, og det var den for tre dager siden også, så da er jeg 4 dpo i dag da!

Fornøyd med kurven så langt! Ingen rare krumspring! Håper tempen holder seg høy leeeeenge!

Sent from my iPhone using BV Forum

Min temp steg litt idag :-) Det bør den fortsette med. Så da er jeg vel i dpo land da :-) 5 dpo. Idag blinka babycompen # rødt gult grønt erter hverandre, dvs registrerte samleier klaffet ifh til eggløsning. Med kjønnsprognose jente og evnt termin 21.07. Det hadde vært perfekt. #ønsker seg.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Virker som tempen har bestemt seg for å flate ut.. Jeg er sannelig meg ikke sikker på at el var på dag 13.. Hva tror dere?

Virker som tempen har bestemt seg for å flate ut.. Jeg er sannelig meg ikke sikker på at el var på dag 13.. Hva tror dere?
Jeg har også veldig lave temperaturer generelt, så jeg syns det ser ut som om eggløsning var på dag 13. Testet du etter eggløsning? Positive tester?

7 eller 8 DPO i dag. Det er NÅ den store tålmodighetsprøven begynner. Skal liksom vente heeeeelt til fredag med å teste. Bare å krysse fingrene for at mensen ikke kommer før det :)

Jeg har også veldig lave temperaturer generelt, så jeg syns det ser ut som om eggløsning var på dag 13. Testet du etter eggløsning? Positive tester?

Jeg fant ut sammen med gynekologen min at jeg skulle droppe el-testene. Jeg får rundt 8-10 positive el-tester etter hverandre hver syklus :( Men jeg brukte opp de siste jeg hadde nå denne syklusen, og da fikk jeg (som vanlig) posiv el-test også etter dag 13..

Jeg fant ut sammen med gynekologen min at jeg skulle droppe el-testene. Jeg får rundt 8-10 positive el-tester etter hverandre hver syklus :( Men jeg brukte opp de siste jeg hadde nå denne syklusen, og da fikk jeg (som vanlig) posiv el-test også etter dag 13..
Så kjedelig! Jeg har det helt motsatt. Ingen blir 100% POSITIVE. Bare sånne "nesten nesten". Men det ser ivertfall ut som eggløsning har vært, så lykke til ;-)

Javel, ja?

Stup nå, når jeg har bestemt meg for å tro at jeg er 5 dpo?

For tidlig, vel?
Det fester seg rundt dag 6. Så kan jo hende. Du får vente å se i morgen. Håper tempen fyker til værs!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp