Vi som temper!

10 dpo, og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om tempen min... Så lav temp har jeg aldri fått så tidlig de gangene jeg har brukt crinone. :rolleyes: Husker at da jeg gikk gravid med minsten la tempen seg rundt 36,60, i dag var den på 36,61. Det murrer og stikker veldig i magen, så enten er det tanta som er på gang, eller så er det noe der...
*Smøre seg med tålmodighet litt til*

10 dpo, og jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om tempen min... Så lav temp har jeg aldri fått så tidlig de gangene jeg har brukt crinone. :rolleyes: Husker at da jeg gikk gravid med minsten la tempen seg rundt 36,60, i dag var den på 36,61. Det murrer og stikker veldig i magen, så enten er det tanta som er på gang, eller så er det noe der...

Spennende da. :) Krysser fingrene og prøver å sende over litt tålmodighet (jeg har jo litt tålmodighet akkurat nå, jeg er mye verre 8-9-10 dpo. :p )

Ja, det blir spennende å se. Veldig forvirrende med sånt når man er vant til å ha kontroll på de greiene der... Regner ,ed vi får oppdatering ;)

Ja, jeg har jo hatt helt stabile fine sykluser. Æsj.

Vel, EL-testen ga meg ikke noe klart svar. KIarte ikke holde meg lenger, så tok den nå. Lurer på om den er bittelitt sterkere enn i går, men synes egentlig de ser veldig like ut. Og nå er jo den våt og de andre tørre, de blir litt svakere når de tørker (men det gjør kontrollstreken og, slik at forholdet mellom test- og kontroll-streken på samme pinne er likt som da den var våt).

Dagens er nederst. Forresten så er tappen mer medium igjen nå. Jaja. Men fortsatt ikke noe eggehvitte utflod i dag. Da er det vel EL om noen dager da. Jeg har noen ganger hatt EL samme dag som positiv test, så da kan det jo komme "brått" på, men de andre syklusene så har testene jobbet seg opp til positiv test i løpet av bare et par dager, med tydelig forskjell i styrke på teststreken fra dag til dag. Denne gangen går det mye tregere, og det er mye mindre forskjell i styrken på streken fra dag til dag.

20131102_114013.jpg

Molly: sist syklus tror jeg du begynte å tempe for sent til å få med deg en eventuell eggløsning, rett og slett.

Denne gangen, jeg regner med at den går opp igjen

Hva gjør den til en sirkel i stedet for en prikk i dag?
Kanskje. Men testet med eggløsningstester før jeg begynte å tempe. Ingen positive. Men nå orker jeg ikke å tenke mer på temping og eggløsning før torsdag. Da er det GU, så da håper jeg at jeg får positive svar :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så spennenende :-) Håper det er en liten spire der som klamrer seg fast. :-D <3

Molly: sist syklus tror jeg du begynte å tempe for sent til å få med deg en eventuell eggløsning, rett og slett.

Denne gangen, jeg regner med at den går opp igjen

Hva gjør den til en sirkel i stedet for en prikk i dag?
Ja hvorfor sirkel istedet for prikk.. hmm. Har ingen anelse :-P Ser ut som FF har funnet eggløsning på deg Sara!! Endelig. Da er du i dpo land :-)

Når målte du, i forhold til vanlig? Har du markert for dårlig søvn eller noe?

For min del er det ikke sikkert.
Dagens kan skyldes sykdom, og i går har jeg både lav og høy måling, så jeg vet ikke om jeg er dpo enda.

Grunnet nevnte sykdom blir det ikke noe sengevals for tiden, så det hadde vært fint om jeg var dpo.

Når målte du, i forhold til vanlig? Har du markert for dårlig søvn eller noe?

For min del er det ikke sikkert.
Dagens kan skyldes sykdom, og i går har jeg både lav og høy måling, så jeg vet ikke om jeg er dpo enda.

Grunnet nevnte sykdom blir det ikke noe sengevals for tiden, så det hadde vært fint om jeg var dpo.
Jeg måler alltid kl.6.15 hver dag. Så vet ikke hva det kan være. Har ikke registrert noe spesielt som kan virke inn på tempen.. hm. Håper du er i dpo land.. Er så kjipt å gå å vente. Har også vært dårlig den siste uka, forkjøla og tett i hode. Men ikke feber, så da skal det vel ikke ha noe å si. God bedring <3

Kan det ha blitt registrert til feil tid da?

Det er mange av målingene dine som er sikrler, så det må jo være noe.

Ja, jeg har jo hatt helt stabile fine sykluser. Æsj.

Vel, EL-testen ga meg ikke noe klart svar. KIarte ikke holde meg lenger, så tok den nå. Lurer på om den er bittelitt sterkere enn i går, men synes egentlig de ser veldig like ut. Og nå er jo den våt og de andre tørre, de blir litt svakere når de tørker (men det gjør kontrollstreken og, slik at forholdet mellom test- og kontroll-streken på samme pinne er likt som da den var våt).

Dagens er nederst. Forresten så er tappen mer medium igjen nå. Jaja. Men fortsatt ikke noe eggehvitte utflod i dag. Da er det vel EL om noen dager da. Jeg har noen ganger hatt EL samme dag som positiv test, så da kan det jo komme "brått" på, men de andre syklusene så har testene jobbet seg opp til positiv test i løpet av bare et par dager, med tydelig forskjell i styrke på teststreken fra dag til dag. Denne gangen går det mye tregere, og det er mye mindre forskjell i styrken på streken fra dag til dag.

Vis vedlegget 38458
Hmmmm.. Ja, men det ser nå ut som det går rett vei. Når hadde du antatt at EL egentlig skulle komme da?

Hmmmm.. Ja, men det ser nå ut som det går rett vei. Når hadde du antatt at EL egentlig skulle komme da?

I går eller i dag. Forrige syklus så var økningen fra dag til dag sånn som bilde her CD13-CD18 (fra toppen og nedover), med positiv på CD16.

Nå er jeg på CD17 i dag og testene ser jo fortsatt ut som den jeg fikk på CD14 forrige syklus. Frustrerende. Jeg håper det kommer seg i morgen. Jeg har vært vant med sånn som det var forrige syklus, det har alltid gått mye fortere fra supersvak til positiv og tilbake til supersvak enn det som skjer denne syklusen. Forrige syklus hadde jeg jo supersvak både på dag 1 og dag 6 når jeg testet (øverste og nederste testen), så det var bare 4 tester i mellom som hadde kraftigere utslag. Denne gangen hadde jeg jo litt kraftigere på CD13, supersvak på CD 14 og så litt kraftigere på CD15-17 nå. Haha.. For noe surr. Jeg har testet vilkårlig i syklusen tidligere og da har jeg alltid fått bare supersvake streker.

Tester EL.jpg

Kan det ha blitt registrert til feil tid da?

Det er mange av målingene dine som er sikrler, så det må jo være noe.
Ja har ikke tenkt over det før. Skal sjekke det når jeg kommer hjem :) Edit: Ja de er blitt registrert til feil tid. Nå er det riktig :-)

Last edited:
Sirkler er usikre målinger, definert av ff. Fikk det når målingene var på ulike klokkeslett...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, sirkler er usikre målinger, enten pga avvikende tidspunkt eller pga registrering av ting som medfører usikker måling, søvnforstyrrelser i alle fall.

I går eller i dag. Forrige syklus så var økningen fra dag til dag sånn som bilde her CD13-CD18 (fra toppen og nedover), med positiv på CD16.

Nå er jeg på CD17 i dag og testene ser jo fortsatt ut som den jeg fikk på CD14 forrige syklus. Frustrerende. Jeg håper det kommer seg i morgen. Jeg har vært vant med sånn som det var forrige syklus, det har alltid gått mye fortere fra supersvak til positiv og tilbake til supersvak enn det som skjer denne syklusen. Forrige syklus hadde jeg jo supersvak både på dag 1 og dag 6 når jeg testet (øverste og nederste testen), så det var bare 4 tester i mellom som hadde kraftigere utslag. Denne gangen hadde jeg jo litt kraftigere på CD13, supersvak på CD 14 og så litt kraftigere på CD15-17 nå. Haha.. For noe surr. Jeg har testet vilkårlig i syklusen tidligere og da har jeg alltid fått bare supersvake streker.

Vis vedlegget 38472
Får håpe du får noen skikkelige svar snart. Utrolig frustrerende når målingene ikke er entydige!

Jeg har dobbelt og trippeltsjekket i kveld, jeg har i alle fall ikke noe feber eller subfebrile greier i kveld, helt vanlig temp, så da burde jeg få en ordinær temp i morgen, men det forutsetter jo at jeg får sove, og disse ungene mine er ikke alltid enig i det, og ikke jeg heller, som våkner om de vekker meg eller ei.

Krysser fingrene for at det ER noe der :D

Sukk, hele leiligheten er totalt kaos! I stua er to vinduer og en terrassedør tatt ut, og ser ikke til at de blir satt inn igjen i kveld. Vi holder på og etterisolere og skifte vinduer og dør. I tillegg har jeg malt soverommet våres, og barnerommet står for tur. Fy flate så slitsomt å bo midt oppe i dette kaoset! Jammen bra jeg bare er 5 dpo, for her er det ikke overskudd eller miljø for sengevals de første dagene.
Gleeeeder meg til det ser bra ut igjen her, og håper det blir på denne siden av nyttår... Slitsomt.
Får ikke vært så aktiv her inne, men ser det er noen spennende grafer nå - krysser fingrene og smugleser innimellom øktene :P

Oppussing er kjempeslitsomt, men det blir gjerne veldig bra etterpå, da :-)
Vi flytta i fjor, og pussa opp en del. Sterkt medvirkende til at vi ikke starta prøvinga på barn to før nå i sommer kan man si.

Jeg har kjøpt store mengder grapefruktjuice og lørdagssnop. Gubben er på fest så sofaen er min og min aleine. Digg, det ;-)
Men sunniva grapefruktjuice er jo god, skjønner ikke hva folket klager over :-D

God lørdagskveld!!

Back
Topp