Vi som temper!

Og et spørsmål til, til dere som tester for EL midt på dagen på jobb: hvordan gjør dere det i praksis? Har dere med lite beger til å tisse i og okuperer doen helt til testen kan leses av? Jeg er usikker på hvordan jeg skal få gjort det her i praksis :confused: Det er ikke noe problem å være borte fra plassen min i fem minutter og ti minutter og mer enn det stort sett når det måtte passe meg, men det er ganske "trykk" på dofasilitetene, spesielt rundt lunsjtider/midt på dagen, så jeg er redd for sterk kødannelse, selv om det er flere doer å velge mellom. Dem er lite diskret plassert, kan man si.:oops:
Det har jeg også lurt på. Men gjorde det idag selv. Tok med test og beger i veska inn på doen å testa. Var der i ca 4 min kanskje, å la testen oppi plastikken igjen. Kikka på den senere på dagen :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har en liten pose med beger, el test og bruksanvisningen(!). Tar med denne på en do i en annen etg eller nede i 1 etg. Tar jo Max 3-4 min. Tar også med mobilen, for å ha klokke og for å ta bilde av testen evt.

Enkelt.

Det verste er å ikke tisse på 4 timer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Om du tar cb test så kan du jo sette på "lokket" og putte den i lomma eller veska, og titte på den i smug senere. Så slipper du okkupere dassen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er to do på "jentedo" der jeg jobber. Det er ikke press på disse, og jeg tester klokka 11, det er en halvtme før lunjs for min del, og en time før lunsj for noen på andre kontor. så ret og seltt, ikke kø.

Takk for svar. Jeg får lage en liten utstyrspose. Vi har tre fellesdoer som alle har hver sin temmelig synlige dør inn til seg. Og ingen tar med vesker og sånt på do, så det ville plutselig sett veldig snodig ut. Jeg får satse på baggy genser eller en vid jakke med lommer som kan romme alt stæsjet :-) Og på toppen av det hele deler jeg kontor (med verdens hyggeligste!) og det er åpne dører og ikke bare-bare å lese av en test sånn i ettertid heller, nødvendigvis.
Men det blir jo spenning i hverdagen, det her :) Har kjøpt strips. Tenker kanskje å begynne på mandag, da er det ei drøy uke siden syklusstart.

Takk for svar. Jeg får lage en liten utstyrspose. Vi har tre fellesdoer som alle har hver sin temmelig synlige dør inn til seg. Og ingen tar med vesker og sånt på do, så det ville plutselig sett veldig snodig ut. Jeg får satse på baggy genser eller en vid jakke med lommer som kan romme alt stæsjet :) Og på toppen av det hele deler jeg kontor (med verdens hyggeligste!) og det er åpne dører og ikke bare-bare å lese av en test sånn i ettertid heller, nødvendigvis.
Men det blir jo spenning i hverdagen, det her :) Har kjøpt strips. Tenker kanskje å begynne på mandag, da er det ei drøy uke siden syklusstart.

Haha.. Nesten litt sånn agent 007 på EL-testingen. Lykke til!

Jeg kan registrere 36.65 eller 36.49 i dag igjen.

Og tror mest på 36,49 denne gangen, utfra de første tre målingene mine... Ja, fire ganger våken på tre timer gir ikke gode svar.

Dette blir siste mnd jeg temper. Kommer til å bli travelt i desember, og da kommer jeg nok til å glemme dette. :P

Skal si i fra når charten min kan taes bort :)

My iPhone ❤️

Hmm. Se på charten min da? FF mener jeg hadde eggløsning på tirsd.. men fikk jo positiv onsd og torsd.. hmm

Jeg har liggi og slumra litt før jeg kom på å tempe, men blir ikke klokere.. ja ja jeg tester etter el da så får vi se.

- Taster med appen -

Hmm. Se på charten min da? FF mener jeg hadde eggløsning på tirsd.. men fikk jo positiv onsd og torsd.. hmm

Du kan legge inn positive og negative eggløsningstester i FF.

Jeg kan registrere 36.65 eller 36.49 i dag igjen.

Og tror mest på 36,49 denne gangen, utfra de første tre målingene mine... Ja, fire ganger våken på tre timer gir ikke gode svar.

Så du er usikker fortsatt da? Vente!

Så du er usikker fortsatt da? Vente!

Usikker, frustrert og lei.

Varslet mannen om å forberede seg på å bli forført i kveld, for vi skal holde på minst annenhver dag til vi er helt sikker på dpo. Det er vi ikke nå, nei.

Oppgitt over egen kropps manglende evne, både til el og til å si fra når den har vært.

Sur og lei.

Du kan legge inn positive og negative eggløsningstester i FF.
Hvordan registrerer jeg det? Edit: Tror jeg klarte det nå. Opk: + . Nå gikk krysset bort, så får vi vente å se hvordan målingene blir videre.

9 dpo, og hadde det ikke vært for at mannen har gjemt testene for meg, hadde testegalskapen tatt overhånd fra og med i dag. :p
Tempen min ser heller merkelig ut, men vi får se...

9 dpo, og hadde det ikke vært for at mannen har gjemt testene for meg, hadde testegalskapen tatt overhånd fra og med i dag. :p
Tempen min ser heller merkelig ut, men vi får se...
Spennende. *Krysser fingrene for deg* :-)

Hvilke ting kan påvirke tempen?
Jeg har tempet i 5 dager og den stiger jo for hver dag?
I dag f. eks våknet jeg litt tidligere enn vanlig, men slumret videre til halv 7 og tok tempen.
Jeg tar tatt tempen halv 7 hver morgen.
Men i dag vridde jeg meg jo litt mer enn andre morgener, kan det være med å påvirke til en høyere temperatur?

Back
Topp