Vi som temper!

Kan EL ha vært i dag?

Tja. Det ville jo være en helt ny type syklus i så fall. Men jeg tviler jo, testen i går var ikke i nærheten av positiv. Så jeg tipper egentlig EL kommer på lørdag fortsatt, eventuelt at den blir forskjøvet til søndag muligens. Æsj, det vil jeg ikke. Ikke sikkert mannen er hjemme på lørdag. :confused: Jeg skal oppdatere om testen i morgen.

Var til legen i dag, endelig blitt henvist til gyn :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dere mye vondt rundt el? Jeg har strekkesmerter og smerter bak navlen på en måte? Aldri opplevd før! Når jeg må tisse sprenger det skikkelig og gjør vondt!

Spent på EL testene dine Lykkeliten!

Jeg er veldig spent på dem nå jeg også. Dette er jo nytt for meg, at de ikke er helt tydelige på hvor jeg er på vei. :confused:

Har dere mye vondt rundt el? Jeg har strekkesmerter og smerter bak navlen på en måte? Aldri opplevd før! Når jeg må tisse sprenger det skikkelig og gjør vondt!

Jeg har masse vondt. Hatt vondt i 3 dager nå vel, om jeg husker rett. Og venter EL på lørdag. Menssmerter, vondt på siden av magen, vondt i korsryggen og tidvis kvalm.

Jeg er redd for at jeg har endometriose. Siden jeg har så mye vondt. Æsj.

Jeg har masse vondt. Hatt vondt i 3 dager nå vel, om jeg husker rett. Og venter EL på lørdag. Menssmerter, vondt på siden av magen, vondt i korsryggen og tidvis kvalm.

Håper du ikke har det! :(

Lurer på om det er vanlig eller kommer av pergoen :P Aldri hatt sånne smerter før, det er ikke mensensmerter heller. Høres ikke ut som om du har det veldig kjekt nei. Det er helt sykt da, det gjør jo dritvondt å ha sex, men skal man ha spire må man jo bare humpe på!

Spent på om ff setter el i morgen? Og spent på hvor krysset havner...

Var til legen i dag, endelig blitt henvist til gyn :)

Så bra!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kjenner aldri noe til eggløsning jeg, selv om jeg nå virkelig prøver å kjenne etter..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Med et veldig stort forbehold, jeg målte nemlig 36.28 kl 3.40 som justert gir eksakt samme. 36.48 nå.

For kort søvn gjør at denne er ikke sikker.

Men den er så pen at jeg ikke klarer å la være,. Så får det heller være at jeg må vente til i morgen for å se om det stemmer.

Med et veldig stort forbehold, jeg målte nemlig 36.28 kl 3.40 som justert gir eksakt samme. 36.48 nå.

For kort søvn gjør at denne er ikke sikker.

Men den er så pen at jeg ikke klarer å la være,. Så får det heller være at jeg må vente til i morgen for å se om det stemmer.

Det er i så fall veldig kult da, om du har gått fra 7 positive EL-tester til 1-2, og EL rett etterpå. :) Krysser fingrene!

Har med test i dag, så vi får se kl 11.

Spennende å se om noen timer da!

Så bra! Blir spennende fremover nå!

Jeg nøyer meg med å være fornøyd med hvordan grafen min ser ut, kjenner jeg. Har kanskje 40% troen på at det kan gå denne måneden...

EL-testen min er sterkere i dag. Bygger seg opp mot EL. Har veldig lyst på EL på lørdag, for mannen drar kanskje bort i helgen. Så da hadde det vært kjekt å "bli ferdig med det" raskest mulig. :p Spent på EL-testen i morgen.

Back
Topp