Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tempdipp, til tross for at jeg går på crinone. Da begynner min overaktive "vil bli gravid-hjerne" å tenke festedipp med en gang. Fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde ut til mandag før jeg tester.
Kan jo se ut som el i går, men gi den et par dager, det trengs tre dager for å vite.
Spennende!!Tempdipp, til tross for at jeg går på crinone. Da begynner min overaktive "vil bli gravid-hjerne" å tenke festedipp med en gang. Fatter ikke hvordan jeg skal klare å holde ut til mandag før jeg tester.
Da har jeg vært hos legen. Luftet dette med evt. progesteronmangel. Det hadde han i utg.pkt'et ikke helt "troa på". Men han henviste meg til en gynekolog for å se om alt ser bra ut innvendig. Wild yam hadde han ikke hørt om sa han og trakk litt på smilebåndet, men sa at "hvis det bare er en urt var det sikkert ikke galt å prøve heller".
Hmmmmm. Hva tenker dere om denne reaksjonen?
He-he, jeg tenkte bare nevne WY til legen for å høre hva han sa, så det er helt greit. Men klart, gynekologen er nok den jeg bør snakke med om progesteron evt. ja. Håper bare ikke det er laaaang ventetid dit. Og når bør jeg egentlig dra til gynekologen - før eller etter eggløsning? Jeg er på CD1 i dag, og el er mest sannsynlig på CD 13-14.Wild Yam er har ikke dokumentert effekt på fertilitet, så en offentlig lege skal jo ikke si at det er lurt å bruke. De skal jo faktisk vente til noe er medisinsk testet ut i studier før de anbefaler det. Så det er jeg ikke overrasket over, jeg tror ikke jeg kommer til å nevne Wild Yam til min lege.
Hmm.. Det med å ikke ha helt troa på dette med progesteron hører vel til at veldig få fastleger er gode på ufrivillig barnløshet. De henviser jo gjerne videre for utredning osv. og har jo i praksis ganske lite med det å gjøre sånn i sin kliniske hverdag. Det blir mye mer spennende hva du opplever hos gynekologen. Jeg vil anbefale deg å ta opp det med progesteron på nytt hos gynekologen. Og i ventetiden kan du vel teste ut WY sammen med meg? Så får du heller slutte med det den syklusen du skal til gynekolog, og da skal ta blodprøver osv.?
He-he, jeg tenkte bare nevne WY til legen for å høre hva han sa, så det er helt greit. Men klart, gynekologen er nok den jeg bør snakke med om progesteron evt. ja. Håper bare ikke det er laaaang ventetid dit. Og når bør jeg egentlig dra til gynekologen - før eller etter eggløsning? Jeg er på CD1 i dag, og el er mest sannsynlig på CD 13-14.
Jeg skal absolutt teste WY med deg Lykkeliten Det er bestilt og på vei. Skal prøve damania også, om det kommer i posten snart. Joda, blanke ark og ny syklus nå
Da har jeg vært hos legen. Luftet dette med evt. progesteronmangel. Det hadde han i utg.pkt'et ikke helt "troa på". Men han henviste meg til en gynekolog for å se om alt ser bra ut innvendig. Wild yam hadde han ikke hørt om sa han og trakk litt på smilebåndet, men sa at "hvis det bare er en urt var det sikkert ikke galt å prøve heller".
Jeg har forresten tatt første EL-test i dag, og den var midt i mellom svak og positiv, så da tror jeg EL kommer før tiden den uken her. Ventet EL først på lørdag, men nå er jeg spent på om jeg får positiv test i morgen eller i overimorgen. Greit det, få unnagjort EL - hvorfor ikke.
Tidlig el liker vi! I hvert fall så lenge vi er klar over det, så aksjene blir lagt inn til rett tidspunkt.
Det blir spennende å høre! Jeg skal til gynekolog for å utrede spottingen min. Lurer på hvordan det foregår, og om det tar lang tid å få time der.Jeg skal til legen på onsdag å ta blodprøver, for å finne ut om eggløsning har vært denne pp. Er da på CD 23. Er så spent!! Noen som har vært å tatt blodprøver for å sjekke eggløsning? Tar det lang tid før en får svar?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg har også time hos gynekolog neste uke faktisk Bare for å ta enda mer prøver å se at alt er bra. Har aldri vært før, så tenkte det var lurt. Gruer meg litt kjenner jegDet blir spennende å høre! Jeg skal til gynekolog for å utrede spottingen min. Lurer på hvordan det foregår, og om det tar lang tid å få time der.
Skjønner du gruer deg litt, det er naturlig. Det er ikke den mest behagelige, hele settingen er veldig.. rarJeg har også time hos gynekolog neste uke faktisk Bare for å ta enda mer prøver å se at alt er bra. Har aldri vært før, så tenkte det var lurt. Gruer meg litt kjenner jeg
GU er ikke noe favoritt nei.. Men greit å få "alt" sjekket sv spesialist. Da må du fortelle hvordan det foregikk etter du har vært der Spent jeg ogsåJeg har også time hos gynekolog neste uke faktisk Bare for å ta enda mer prøver å se at alt er bra. Har aldri vært før, så tenkte det var lurt. Gruer meg litt kjenner jeg
Det skal jegGU er ikke noe favoritt nei.. Men greit å få "alt" sjekket sv spesialist. Da må du fortelle hvordan det foregikk etter du har vært der Spent jeg også
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app