Vi som temper!

Den grafen der er jo finfin, og med progesterontilskudd skal det nå i alle fall ikke være det det står på (men det er progeseron som gir oss den økte tempen i utgangspunktet da, så det tilskuddet gir deg nok noe høyere temp, kansje?)

Ja, så lenge jeg går på crinone er ikke tempen helt til å stole på, den vil jo uansett holde seg høy. Men da er det i hvert fall ikke progesteronet det står på hvis det ikke blir noen spire... ;)

Går det ann å registrere at man drikker grapefrukt? Hvordan gjør man det? Jeg ville registrert det på i går når du drakk :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja du går inn på meds så nederst finner du ADD , trykk der så kan du skrive inn å lagre :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Forøvrig, grapefruktjus går veldig fint å drikke om man har en som er god. Cevita sin er GOD. Sunniva er også gpdt drikkbar, men med mer bitter ettersmak.

Og "happy day" er ikke god.

Det er de jeg har testet.

JEg er igang på min 4. liter. For ja..... det var disse syklusene mine da...
Var sunniva sin jeg kjøpte først og den synes ikke jeg var nå spess god. Nå trur jeg at jeg happy day sin, den er bedre. Men når jeg shotter så kjenner jeg ikke så my smak så da har det ikke nor å si :)

Var sunniva sin jeg kjøpte først og den synes ikke jeg var nå spess god. Nå trur jeg at jeg happy day sin, den er bedre. Men når jeg shotter så kjenner jeg ikke så my smak så da har det ikke nor å si :)

Haha. Alt vi presser ned for å øke sjansen ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Når tror dere ff vil sette el ut ifra kurven min?

Er det normalt at det ganske stor foskjell på vaginal og oral temping? Jeg synes at tempen min er høy..

Er det normalt at det ganske stor foskjell på vaginal og oral temping? Jeg synes at tempen min er høy..

Ja. Tempen min var mye høyere vaginalt enn oralt.

Og der kom tempfallet mitt :( Selvfølgelig ikke uventet men blir alikevel så lei meg.
Har satt inn menskoppen og regner med tanta kommer. Hu har jo liksom ringt på daglig i 9 dager allerede. 9 dager!! Terror. Har oppdatert med mens på FF, så nå har jeg fått nytt skjema...

Ja - mye høyere temp vaginalt eller i stumpen. Mer korrekt temp egentlig. Jeg tempet i stumpen denne perioden, det ble mye høyere enn mine tidligere orale målinger. Men ble ikke gravid for det... haha ;)

Og der kom tempfallet mitt :( Selvfølgelig ikke uventet men blir alikevel så lei meg.
Har satt inn menskoppen og regner med tanta kommer. Hu har jo liksom ringt på daglig i 9 dager allerede. 9 dager!! Terror. Har oppdatert med mens på FF, så nå har jeg fått nytt skjema...

:( Så kjedelig!!!!! GRRR... TR skulle jo ikke komme.

Ånei! :( Denne tanta kjenner virkelig ikke sin besøkelsestid. Bedre lykke neste pp! ;)

Jeg vet
Det tror jeg er ganske uklart foreløpig.
, derfor spurte jeg. :-D har bare fått hatt sex en gang denne pp. Holder nok ikke.... Men spent på når ff setter el.kan jo være en mikroskopisk mulighet.

Jeg vet
, derfor spurte jeg. :-D har bare fått hatt sex en gang denne pp. Holder nok ikke.... Men spent på når ff setter el.kan jo være en mikroskopisk mulighet.

Hihi.. Skjønte at det var derfor du spurte, men mitt svar er bare at jeg synes det ser veldig uklart ut foreløpig.

Takk for svar damer ;) tiden vil vise nå om EL kommer.

Dumme tante, må no bli din tur nå Prikkeline!

Kjipt start på uka, helt klart! Godt i ett på jobb i dag, så har ikke hatt tid til å deppe for mye ;)
Skal ringe legen i morra og høre hva han har å si ang. spottingen.

Æsj! Du hadde jo så fin kurve:confused:

Back
Topp