Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fikk du påvist progesteronmangel? Blodprøve? Så trist at du har mistet 3 ganger Var det tidlige SA'er?Nei, jeg bruker Crinone, progesteronkrem som settes vaginalt, fås på resept av gyn. Jeg fikk påvist progesteronmangel etter min andre sa, så her trengs det sterkere krutt enn de remediene man får kjøpt på helsekost.
Uten crinone kan jeg ha en lutealfase på alt fra 6-11 dager, med spotting og lav temp i mange dager før tanta kommer. 2 Har ikke brukt crinone i lutealfasen noen av de gangene jeg har blitt gravid (totalt 5 ganger), men så har jo også 3 av de gangene endt i sa.
Hvordan fikk du påvist progesteronmangel? Blodprøve? Så trist at du har mistet 3 ganger Var det tidlige SA'er?
Hm, har ikke satt i verk terminkalkulatoren ennå, men tenkte bare 26. oktober + 9 måneder blir 26. juli sånn ca. Tidlig juli er også greit, hvertfall om barnet er ferdigbakt ;-) Ikke kresen jeg, altså!
Du har nok rett ja. Blir evt tidlig august Jeg som ikke har hatt noe ønske om å gå høygravid på sommeren. .. Men det spiller fint lien rolle nå, når alternativet er ikke-gravid
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg trodde det var noe med + ei uke, minus tre mnd, men det er antakelig da "us-standard" som jo er 40+0 lange svangerskap mens vi her i landet opererer med 40+2 eller 40+3 avhengig av hvilket sykehus man tilhører...
Jeg tipper at for deg vil det ikke ha noe å si, Lykkeliten, du er i rute før EL uansett, den har du vel ikke planer om at skal komme før nærmere neste helg?