Vi som temper!

Haha! Fantastisk :D

Hihi.. Ja! Men da forstår jeg bedre. Jeg tror du trykte på feil 'rating' under bilde (du har trykket på "Liker ikke", derfor den forrige kommentaren min). Kunne ikke forstå hvorfor du ikke likte det. :p Vi vil jo alle sammen se dette bilde i ekte variant om 9 måneder. Hehe.. FruJohnsen og femlingene.

Jeg må lese meg opp før jeg tør å tukle med noe på kroppen min.

Men du, hvorfor liker du ikke bilde av FruJohnsen på tur?!?
Joooo - liker absolutt! Lo høyt og derav sitatet over! Men - tydeligvis bommet på touch'en når jeg trykket på skjermen, så det ikke selv før jeg leste spørsmålet ditt. Nå ble jeg skikkelig flau - men håper dere skjønner at dette var en "trykkfeil" ;) Kjempetøfft bilde :D

Flere av dere som beveger dere mot el og dpo land - det er bra :) Oppdatering herfra er fortsatt spotting :( Synes jeg har litt mens-murringer også, så har helt gitt opp håpet. Er helt overbevist om at jeg ikke er gravid i alle fall. Nå kan tanta bare komme så jeg kan begynne på ny periode med blanke ark. Tempen var litt høyere i dag, det skjønner jeg ikke, men tror ikke det spiller noen som helst rolle. Var nokså varm i natt, og husker jeg snudde og vred meg en del i timene før jeg tempet.

ÆSJÆSJÆSJ! Jeg krysser fingrene litt til, og om du går inn i ny pp så håper jeg du får hjelp av legen. Jeg leste forresten den tråden til Fimle om Wild Yam og Damiana, og det var flere som opplevde at de sluttet å spotte etter EL ved bruk av WY. Så om legen ikke gir deg noe med en gang kan du jo gjøre et forsøk i påvente av videre utredning. Det kan jo hende du må til en gynekolog før du kan få noe annet for å utsette spotting og tr/forlenge lutealfasen.

Men krysser fortsatt fingrene for deg!!!

Hihi.. Ja! Men da forstår jeg bedre. Jeg tror du trykte på feil 'rating' under bilde (du har trykket på "Liker ikke", derfor den forrige kommentaren min). Kunne ikke forstå hvorfor du ikke likte det. :p Vi vil jo alle sammen se dette bilde i ekte variant om 9 måneder. Hehe.. FruJohnsen og femlingene.
Nettopp!! Og HELT enig :P

Joooo - liker absolutt! Lo høyt og derav sitatet over! Men - tydeligvis bommet på touch'en når jeg trykket på skjermen, så det ikke selv før jeg leste spørsmålet ditt. Nå ble jeg skikkelig flau - men håper dere skjønner at dette var en "trykkfeil" ;) Kjempetøfft bilde :D

Hehe.. Skjønte det da du kom med tilbakemelding samtidig. :) Ikke noe å være flau over, veldig fort gjort å trykke feil på ikonene. Det var bare før du kom med tilbakemeldingen jeg rakk å lure et sekund. Skjønte ikke hva det ikke var å like ved FruJohnsen og femlingene hennes.

Når vi blir gravide FruJohnsen blir vi nok sett på som gærninger. Når du kaller magen din for femlingene og jeg kaller magen min for Uff Bønne. For en tid det blir. ;)

ÆSJÆSJÆSJ! Jeg krysser fingrene litt til, og om du går inn i ny pp så håper jeg du får hjelp av legen. Jeg leste forresten den tråden til Fimle om Wild Yam og Damiana, og det var flere som opplevde at de sluttet å spotte etter EL ved bruk av WY. Så om legen ikke gir deg noe med en gang kan du jo gjøre et forsøk i påvente av videre utredning. Det kan jo hende du må til en gynekolog før du kan få noe annet for å utsette spotting og tr/forlenge lutealfasen.

Men krysser fortsatt fingrene for deg!!!
Tenkte det samme selv. Tar nok kontakt med legen over helga, så får jeg høre hva han sier. Kjedelig med den spottingen altså, og jeg synes det har blitt veldig mye av det de siste månedene. Får bare ta i mot tanta så lenge, og heie på dere andre :)

EL-testen burde i tilfelle ha slått ut. Du er jo så flink med de EL-testene, og måler på optimalt tidspunkt. Ikke godt å si. Jeg hadde nok fortsatt testet etter el, og så vil jo tempen de neste dagene fortelle deg fakta.

Tja, jeg tar dem til rett tid, men min kropp og el-tester er jo ikke bestevenner da. Den var "neeeesten like sterk" på mandagen, men nei, ikke knallpositiv, slik den var forrige syklus 7 dpo...

Hva tror dere om denne? Er ikke noe god på disse testene....

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    193,3 KB · Visninger: 42
Den streken nærmest "dyppeområdet" er jo HELT KLART sterkest der, synes jeg. Så ja, hopp til sengs!

Ja, er jo i og for seg enig, men hadde ikke regnet med at dette skulle skje før om et par dager i alle fall, så begynte å lure på om det var øynene mine det var noe galt med :P

Får vel bare se om tempen følger etter nå da. Tjohoi!

EL inntreffer jo sånn etter 1-2 dager etter positiv test, så stiger tempen dagen etter el, så det kan være noen dager til det da.

Ja, det er sant. Og det er lurt å fortsette å ta disse testene, ikke sant, så jeg ser når det (forhåpentligvis) blir negative tester igjen?

Ja, det er sant. Og det er lurt å fortsette å ta disse testene, ikke sant, så jeg ser når det (forhåpentligvis) blir negative tester igjen?
Ja, fortsett til du får negstiv test :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Puh.. litt av en tråd! Men nå har jeg faktisk bestilt både damiana og Wild yam, så da skal dette prøves. Er jo urter, så kan vel uansett ikke skade!

Joda, urter kan lage skade de. Pass på at du ikke tar dem i kombinasjon med medisiner f.eks. Og vær obs på om noe skjer i kroppen som du ikke har opplevd før. Veldig mange medisiner er jo basert på virkestoffer i urter/planter osv. Så at det ikke kan skade er feil, men sannsynligvis er ikke WY og Damiana noe farlig, er jo veldig mange som har brukt det og det selges i helsekost i Norge. Vi har en del regler for hva som kan selges. :)

Jo det er sant. Tenkte det ikke kunne skade for meg ;) Bruker null medisiner, men er altså plaget med spotting i lutealfasen. Ser jo at flere har blitt bedre av det. Men også noen som har fått spotting som ikke har hatt det før - så det er selvfølgelig ikke gitt at det virker for alle. Men skal prøve dette nå. Bestilte fra USA, men med hurtiglevering fra DHL. Skulle ta 2-4 dager - men får se da når det kommer. Tipper tanta er her allerede i morra :(

Jo det er sant. Tenkte det ikke kunne skade for meg ;) Bruker null medisiner, men er altså plaget med spotting i lutealfasen. Ser jo at flere har blitt bedre av det. Men også noen som har fått spotting som ikke har hatt det før - så det er selvfølgelig ikke gitt at det virker for alle. Men skal prøve dette nå. Bestilte fra USA, men med hurtiglevering fra DHL. Skulle ta 2-4 dager - men får se da når det kommer. Tipper tanta er her allerede i morra :(

Håper det fungerer for deg! :)

Back
Topp