Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sara: avstår du fra tissing/drikking i timene før el test?
Og der satte ff el på meg!
Vi har i hvert fall lagt inn godt med aksjer, så nå er det bare å vente. Mannen har gjemt testene for meg, så denne gangen blir det ikke testing før tidligst 12 dpo.
Prøver crinone denne pp'n også, tror jeg starter litt før denne gangen, i kveld kanskje.
Da er det venting ja. Og mannen passer på testene. Like greit. De blir ikke like hormonelle og gale 8 dpo...
Hm.. Merkelig. Får bare fortsett å tempe og se.. Herregud jeg håper ikke jeg slipper masse egg nå.... *se for seg femlinger*
Ser det for meg...Hihi.. Da må du få sånn spesialbarnevogn, enten i bredden, eller i lengden. Synes de som er i lengden er morsomst. Da tar du liksom hele hylleraden i matbutikken....
På tide di begynner med tester snart !
Tror ikkje på denne.Vis vedlegget 37190
Hm.. Merkelig. Får bare fortsett å tempe og se.. Herregud jeg håper ikke jeg slipper masse egg nå.... *se for seg femlinger*
EL-testen burde i tilfelle ha slått ut. Du er jo så flink med de EL-testene, og måler på optimalt tidspunkt. Ikke godt å si. Jeg hadde nok fortsatt testet etter el, og så vil jo tempen de neste dagene fortelle deg fakta.Tror ikkje på denne.Vis vedlegget 37190
Haha! FantastiskFruJohnsen på tur:
Wow Lykkeliten - sksl si du er belest på wild jam! Tusen takk Skal jammen vurdere legen over helga. Håper bare han tar meg seriøst.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app