Vi som temper!

Høyere temp på meg også i dag, meeen tatt 2 timer senere enn vanlig, og den er ikke spesielt høyere enn tidligere i denne syklusen eeegentlig. Får se hva el-testen i dag velger å si
ImageUploadedByBV Forum1382778618.991982.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Lovende temp, men siden den er tatt 2 timer senere enn vanlig så er den ikke helt enkel å tyde... Men nå håper jeg jammen el kommer til deg også! Og til alle andre som venter! ;)

Og der satte ff el på meg! :dance008
Vi har i hvert fall lagt inn godt med aksjer, så nå er det bare å vente. Mannen har gjemt testene for meg, så denne gangen blir det ikke testing før tidligst 12 dpo. :p
Prøver crinone denne pp'n også, tror jeg starter litt før denne gangen, i kveld kanskje. :)

Da er det venting ja. Og mannen passer på testene. Like greit. De blir ikke like hormonelle og gale 8 dpo...

Tror nesten jeg nærmer meg watery på utfloden jeg. Den er sånn halvveis mellom watery og creamy tror jeg gitt. Denne grapefruktjuicen er jo helt fantastisk!!!

På tide di begynner med tester snart !

Hm.. Merkelig. Får bare fortsett å tempe og se.. Herregud jeg håper ikke jeg slipper masse egg nå.... *se for seg femlinger*

Hihi.. Da må du få sånn spesialbarnevogn, enten i bredden, eller i lengden. Synes de som er i lengden er morsomst. Da tar du liksom hele hylleraden i matbutikken.... :p

Om jeg ugyldiggjør den fra 24... Sier ff 5 dpo...

Lese tilbake på notater.

Men jeg tror det ikke.

Bare... Vente og se.

Se temp i morgen først. Og tenke

EL-testen burde i tilfelle ha slått ut. Du er jo så flink med de EL-testene, og måler på optimalt tidspunkt. Ikke godt å si. Jeg hadde nok fortsatt testet etter el, og så vil jo tempen de neste dagene fortelle deg fakta.

Wow Lykkeliten - sksl si du er belest på wild jam! Tusen takk :) Skal jammen vurdere legen over helga. Håper bare han tar meg seriøst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg må lese meg opp før jeg tør å tukle med noe på kroppen min.

Men du, hvorfor liker du ikke bilde av FruJohnsen på tur?!?

Flere av dere som beveger dere mot el og dpo land - det er bra :) Oppdatering herfra er fortsatt spotting :( Synes jeg har litt mens-murringer også, så har helt gitt opp håpet. Er helt overbevist om at jeg ikke er gravid i alle fall. Nå kan tanta bare komme så jeg kan begynne på ny periode med blanke ark. Tempen var litt høyere i dag, det skjønner jeg ikke, men tror ikke det spiller noen som helst rolle. Var nokså varm i natt, og husker jeg snudde og vred meg en del i timene før jeg tempet.

Back
Topp