Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Kjipt.
Her i huset er det tid for sengevals, positiv el test
Happy humping!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipt.
Her i huset er det tid for sengevals, positiv el test
Happy humping!
Altså... Neste fredag Om 11 dager. Det er vel ikke ekstremt tidlig? Men hadde egentlig tenkt å vente til 14 DPO, denne gangen...
Fin kurve, men spotting daglig siden 5 dpo... Blir litt oppgitt over denne kroppen min! Håper å få den på stell snartÆsj! Du hadde jo så fin kurve
Fin kurve, men spotting daglig siden 5 dpo... Blir litt oppgitt over denne kroppen min! Håper å få den på stell snart
Fin kurve, men spotting daglig siden 5 dpo... Blir litt oppgitt over denne kroppen min! Håper å få den på stell snart
Noen som føler for å synse noe om min graf? Tok el-test i kveld og den fikk jeg smil på. Men det gjør jeg jo alltid, omtrent..
Ja, den var ikke så grei å bli klok på...Skjønner ikke at jeg gidder å tempe en gang For en ubrukelig graf!
- Taster med appen -
Aldri hatt sånne grafer før; devhar vært tydelige og fine.. ja ja! Vi får se hva som skjer da!Ja, den var ikke så grei å bli klok på...
Skal til legen i dag, så da skal jeg høre. Skal dit for noe annet, men siden jeg da er der skal jeg høre med han. Ser jo at forrige periode startet spottingen på 3 DPO..Hør med legen, prikkeline. Det høres ikke særlig kult ut å spotte fra 5 dpo.. Kanskje du trenger progesterontilskudd?
Men det kan gå opp igjen! Der er flere dager til ikm, så når egget fester seg skal du se tempen fyker til værs Krysser i alle fall fingrene for detBegynner å se dårlig ut her nå. Æsj. Krysser fingrene for dere andre.
Skjønner ikke at jeg gidder å tempe en gang For en ubrukelig graf!
- Taster med appen -