Vi som temper!

Da er visst jeg igang med den forferdelige venteperioden... Blir visst nødt til å teste fredag neste uke om jeg ikke har fått mensen før det, for vi skal til svigers, og der er det alltid sjenk.

Føles litt snodig å plutselig være på den andre siden av EL i pp1... Rart!

Lykke til, men fredag, det er jo ekstremt tidlig å få utslag på noen test da?

Altså... Neste fredag ;) Om 11 dager. Det er vel ikke ekstremt tidlig? Men hadde egentlig tenkt å vente til 14 DPO, denne gangen...

Altså... Neste fredag ;) Om 11 dager. Det er vel ikke ekstremt tidlig? Men hadde egentlig tenkt å vente til 14 DPO, denne gangen...

Ahh, neste fredag ja, det blir noe annet, trodde du mente nå førstkommende fredag.

Ja, det hadde vel vært i overkant optimistisk, selv for meg ;) Ha ha :D

Æsj! Du hadde jo så fin kurve:confused:
Fin kurve, men spotting daglig siden 5 dpo... Blir litt oppgitt over denne kroppen min! Håper å få den på stell snart :)

Fin kurve, men spotting daglig siden 5 dpo... Blir litt oppgitt over denne kroppen min! Håper å få den på stell snart :)

Spotting er noe herk! Hadde en del av det i starten av denne syklusen, så er ikke så optimist med tanke på om kroppen min er helt i rytme heller...

Håper du er ferdig med tull i syklusen nå! Bedre lykke neste runde :)

Noen som føler for å synse noe om min graf? Tok el-test i kveld og den fikk jeg smil på. Men det gjør jeg jo alltid, omtrent..

Noen som føler for å synse noe om min graf? Tok el-test i kveld og den fikk jeg smil på. Men det gjør jeg jo alltid, omtrent..

Kan jo se ut som el i går, men gi den et par dager, det trengs tre dager for å vite.

Ingen temphopp her, så da rekker vi en runde til før el :-)

Skjønner ikke at jeg gidder å tempe en gang :P For en ubrukelig graf!

- Taster med appen -

Ja, den var ikke så grei å bli klok på...
Aldri hatt sånne grafer før; devhar vært tydelige og fine.. ja ja! :P Vi får se hva som skjer da!

- Taster med appen -

Hør med legen, prikkeline. Det høres ikke særlig kult ut å spotte fra 5 dpo.. :( Kanskje du trenger progesterontilskudd?
Skal til legen i dag, så da skal jeg høre. Skal dit for noe annet, men siden jeg da er der skal jeg høre med han. Ser jo at forrige periode startet spottingen på 3 DPO..

Begynner å se dårlig ut her nå. Æsj. Krysser fingrene for dere andre.
Men det kan gå opp igjen! Der er flere dager til ikm, så når egget fester seg skal du se tempen fyker til værs :) Krysser i alle fall fingrene for det :)

Back
Topp