Vi som temper!

9 dpo, og hadde det ikke vært for at mannen har gjemt testene for meg, hadde testegalskapen tatt overhånd fra og med i dag. :p
Tempen min ser heller merkelig ut, men vi får se...

:) Krysser fingrene

Edit: her ble det feil quote.

Last edited:
Usikker, frustrert og lei.

Varslet mannen om å forberede seg på å bli forført i kveld, for vi skal holde på minst annenhver dag til vi er helt sikker på dpo. Det er vi ikke nå, nei.

Oppgitt over egen kropps manglende evne, både til el og til å si fra når den har vært.

Sur og lei.

Vi satser på at du er dpo etter helgen hvert fall!!!!

Takk, nei, det går jo ikke så bra... Negative billigstrimler og lyserosa papir fortsatt på 12 dpo

Åh. :(
Men jeg skal håpe litt for deg fortsatt, 12 dpo er jo enda tidlig, tempen din ser jo finfin ut, og litt lyserosa spotting er det mange, mange som har selv om de er gravide. ;)

Jeg tror dagens temp skyldes sykdom, og gårdagens er jo mildt sagt usikker, men jeg lar det stå til jeg ser bedre om noen dager.

Jeg tror dagens temp skyldes sykdom, og gårdagens er jo mildt sagt usikker, men jeg lar det stå til jeg ser bedre om noen dager.

God bedring Sara. Vi får vente nok en gang.

Jada, vente, det er ikke annet å gjøre.

Jeg er ikke veldig syn nå i dag da, bare sånn bitteliltt varmere enn normalt, tror jeg. Også litt sår i hals, og tett i ene nesebordet og snørrete.

Guttungen er mye på samme viset i nesen i alle fall, men klager ikke over andre ting.

Vel, sånn er det nå. Dagene går. Så får vise når det blir tid for mens.

Da sank tempen....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

FF-appen min krangler om dagen. Ser at tempen er oppdatert her, men på appen vil den ikke... Noen andre som har samme problem?

FF-appen min krangler om dagen. Ser at tempen er oppdatert her, men på appen vil den ikke... Noen andre som har samme problem?

Det hender at appen ikke vil.
Oftest hjelper det å lukke den heeeeeeeeeelt, og starte den på nytt, men jeg har vel avinstallert den en gang også... ja, også viser deg seg oftest at når min ikke vil er det fordi den ikke har nettkobling, selv om den burde det. Og da kan det ta et eller fem eller femten forsøk å få den til å samarbeide, og da kan jeg frese høyt til den, og da ler mannen min av meg...

Hmmmm... Er lov å håpe at den går opp igjen?
Lov å håpe. Men forrige pp var det samme, så kom tr på dag 5 etter "eggløsning". Men da er jeg usikker på om eggløsning var. Kan være kroppen bare prøver å få den til. Får vente å se om noen dager :-)

Tappen er hard og lukket??? Ikke noe tegn til eggehvitte utlod. Tempen er litt på vei opp, men det har pleid å skje noen dager før EL også det (at den stiger med 0,1 i dagene før EL og så stiger 0,4 etter EL).

Nå begynner jeg å lure på om EL var i går og om jeg rett og slett ikke fikk positiv EL-test denne runden. Jøsses. Spent på dagens EL-test og spent på morgendagens temperatur, og på tappen min i dag. Må nok kjenne på den flere ganger i dag. Hva skjer nå da? o_O

Det hender at appen ikke vil.
Oftest hjelper det å lukke den heeeeeeeeeelt, og starte den på nytt, men jeg har vel avinstallert den en gang også... ja, også viser deg seg oftest at når min ikke vil er det fordi den ikke har nettkobling, selv om den burde det. Og da kan det ta et eller fem eller femten forsøk å få den til å samarbeide, og da kan jeg frese høyt til den, og da ler mannen min av meg...
Ha ha :D Omtrent samme scene som har utspilt seg her i dag. Får prøve en million ganger til, da, og se om det hjelper ;)

Tappen er hard og lukket??? Ikke noe tegn til eggehvitte utlod. Tempen er litt på vei opp, men det har pleid å skje noen dager før EL også det (at den stiger med 0,1 i dagene før EL og så stiger 0,4 etter EL).

Nå begynner jeg å lure på om EL var i går og om jeg rett og slett ikke fikk positiv EL-test denne runden. Jøsses. Spent på dagens EL-test og spent på morgendagens temperatur, og på tappen min i dag. Må nok kjenne på den flere ganger i dag. Hva skjer nå da? o_O
Ja, det blir spennende å se. Veldig forvirrende med sånt når man er vant til å ha kontroll på de greiene der... Regner ,ed vi får oppdatering ;)

Lov å håpe. Men forrige pp var det samme, så kom tr på dag 5 etter "eggløsning". Men da er jeg usikker på om eggløsning var. Kan være kroppen bare prøver å få den til. Får vente å se om noen dager :-)

Vente, vente, vente... Synes ikke vi gjør annet, jeg. Hadde jo vært fint om du kunne fått litt lenger lutealfasen, da. Heier på CL-et ditt!

Vente, vente, vente... Synes ikke vi gjør annet, jeg. Hadde jo vært fint om du kunne fått litt lenger lutealfasen, da. Heier på CL-et ditt!
Takk!!! :-)

Molly: sist syklus tror jeg du begynte å tempe for sent til å få med deg en eventuell eggløsning, rett og slett.

Denne gangen, jeg regner med at den går opp igjen

Hva gjør den til en sirkel i stedet for en prikk i dag?

Back
Topp