Vi som temper!

Tempen gikk pittelitt ned idag + litt brunlig slim og litt friskt blod på papiret... .-( Sikkert TR.......

Om jeg skriver "spotting" i FF så er jeg fortsatt i syklusen, men om jeg velger"Light" (blødning) så starter FF ny syklus. What to do? Vente å se bare sikkert.... Ikke testet idag.

Tempen gikk pittelitt ned idag + litt brunlig slim og litt friskt blod på papiret... .-( Sikkert TR.......

Om jeg skriver "spotting" i FF så er jeg fortsatt i syklusen, men om jeg velger"Light" (blødning) så starter FF ny syklus. What to do? Vente å se bare sikkert.... Ikke testet idag.
Ville ha holdt meg til spotting frem til jeg hadde bevis for noe annet ;) Håper det er noe helt annet enn mensen som gjør at du blør litt!

Avventer morgendagens temp + en test kanskje....

Nei nå gidder jeg snart ikke prøve mer - og i hvertfall ikke tempe mer. Tempen er jo helt på tur :( Kjenner at fire år med prøving egentlig er ganske lenge. Vil ha baby nå! (Helst i går!)

Nesten positiv EL-test igjen. Samme som for to dager siden. Kroppen prøver jo virkelig å få det til nå.

Jeg må tisse.... Men var svak og tissa på jobb halv tre, så kan ikke tisser før jeg kommer hjem fra kiropraktoren i sju tida! Godt jeg skal gjøre ting så går tida og tenker på andre ting..! MÅ jo ta el-test idag!! Er den negativ så hadde jeg jo el idag! Virker logisk iallefall ifølge smertene jeg har hatt..

Her var det mange nedturer i dag :-(
Jeg har hverken tempa eller el-testa. Pjokken sov elendig, så det ble totalt tre timer søvn på meg og fullstendig zombietilstand. Bøtter kaffe og håper vi har en mindre rævva natt i vente.

DPO LAND går så treeeeegt. Ivertfall når FF endra det til 3 dager fremover. ÅRH.. vente vente vente vente vente. 3 dpo

Det frister litt å begynne å tempe for å bli bedre kjent med kroppen min:-) Vet ikke om jeg gidder, men tenker på det. Kanskje hvis jeg ikke er gravid nå...

Har i alle fall noen spørsmål til dere eksperter :-) For å tempe må man ha ett veldig nøyaktig termometer regner jeg med. Er det bare anal måling som er godt nok, eller funker det i munnen eller under armen også? Øretermometer er vel ikke godt nok?
Hvor stor endring i temp er vanlig underveis i syklusen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke øre, ikke under armen.

Noen her inne temper vaginalt, rektalt/anal er det vel ingen som gjør, vi er en god del som måler oralt. Jeg gjør det, godt under tunga. De som opplever at det gir for uklar graf forsøker evt vaginalt eller rektalt, men jeg har ikke gjort det enda. Synes det fungerer greit nok.

Det går gjerne litt opp og litt ned under mens og frem mot el, og deretter stiger det ved el, og forblir på et høyere nivå. Teorien sier 0,05 grader høyere enn den høyeste av de siste 6 målingene før EL, men det er vel normalt at den stiger med litt mer da 0,2-1 grad, normalt sett rundt en halv, kanskje?

du kan jo se på førsteinnlegget i denne tråden, der er det mange grafer å studere. Trykk på dem for å få dem større, og hos noen av oss kan du da også se tidligere sykluser.

Takk for svar :-) Oralt hørtes bedre ut enn rektalt i alle fall.

Håper på positiv g-test om noen dager, men hvis TR dukker opp, så tror jeg at jeg vil prøve temping neste syklus :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Spent på om tempen stiger i morgen! :D Vil være i dpoland nå...!

- Taster med appen -

Back
Topp