Vi som temper!

æsj, tenkte at det hadde jo vært en super bekreftelse på at den ikke kommer :p

Det er forskjellig fra person til person. Min synker masse dagen før tr. Bortsett fra første gangen jeg hadde kjemisk graviditet. Da holdt den seg høy helt til tr plutselig kom.

Ja, nå er jeg straks over i dpo-land. Venter til i morgen for å se, men nå er jeg vel akkurat ved EL. Jippi! Veldig fornøyd nå. EL 5 dager på overtid holder for meg. :p
5 dager er en evighet i dette perspektivet! Krysser fingrene for at du slipper et fantastisk egg, og at spermiene står klare til å gjøre jobben sin!

5 dager er en evighet i dette perspektivet! Krysser fingrene for at du slipper et fantastisk egg, og at spermiene står klare til å gjøre jobben sin!

Ja, ventetiden er laaang. Håper på klaff nå og da får jeg jo en august-spire. Hadde vært gøy. :)

Jeg har hatt delvis tempøkning i dag. Jeg får det noen ganger før EL, så da tenker jeg at EL enten var i går eller er i dag. Kan jo stemme det med den EL-testen jeg hadde i går også. Jippi! Så nå begynner jeg virkelig å tro på at jeg nærmer meg dpo-land og Wild Yam prosjektet mitt. :)

Tappen og det vaginale miljøet er fremdeles fruktbart. Så jeg venter på at det skal endre seg nå.

Det var jammen på tide! :D Kroppen måtte nok bare ha litt mer tid på seg for å klare å slippe gullegget! (evnt gulleggene...;) )

He he... I dag våknet jeg litt småkvalm, og i grunn ganske fornøyd med det. Ble liiiiiiiiitt mer skeptisk til den følelsen når 5-åringen stod opp og også var kvalm :S

Ja, ja... Det viktigste er at jeg foreløpig ikke har sett spor av blod, så da lever vi fortsatt i håpet!

Kvalme i dpo-land liker vi, men litt mer skeptisk til den kvalmen der... ;) Krysser fingra for at du har pådratt deg en 3-måneders kvalme! :D

Det var jammen på tide! :D Kroppen måtte nok bare ha litt mer tid på seg for å klare å slippe gullegget! (evnt gulleggene...;) )

Ja, det var det derre med flertall ja. Jeg håper mest på ett gullegg av gangen jeg altså. ;) :p

Må virkelig ikke nevne lang LH-fase/multiple egg-teorien for min mann. Da blir det helt slutt på aksjeinnlegg her i gården.

Dagens EL-test var negativ, og egentlig veldig lik den jeg fikk for to dager siden. Så da fikk jeg ingen sterk positiv EL-test denne syklusen... Hmm.. Jeg gidder ikke ta ny EL-test i morgen om tempen fortsetter å stige, men hvis den ikke stiger så fortsetter jeg litt til med EL-tester. Siden det har vært så mye surr denne syklusen.

Synes likevel når jeg ser over alle testene nå, at den fra i går fortsatt ser positiv ut. Der er strekene like sterke synes jeg. Det er litt vanskelig å se på samle-bilde, for i går var kontrollstreken ganske mye svakere enn den har vært på en del av de andre testene.

Sjekket tappen på nytt da jeg tok EL-testen istad, og da var tappen lukket for første gang på 5 dager. I dag morges var den åpen.

Her er bilde, tester fra CD 13 (øverst) til CD 22 (dagens, nederst):

20131107_120725.jpg

Disse el-stripsene kan til tider være vanskelig å tolke... Jeg bruker digitale el-tester i tillegg, de gangene jeg er litt i tvil om el-stripsen er positiv tar jeg en digital i samme urin for å dobbeltsjekke. Den el-stripsen jeg la ut bilde av fra forrige el var jeg litt i tvil om var positiv, men den digitale smilte. ;)

Men ja, jeg vil tro den fra i går var positiv. :)

Disse el-stripsene kan til tider være vanskelig å tolke... Jeg bruker digitale el-tester i tillegg, de gangene jeg er litt i tvil om el-stripsen er positiv tar jeg en digital i samme urin for å dobbeltsjekke. Den el-stripsen jeg la ut bilde av fra forrige el var jeg litt i tvil om var positiv, men den digitale smilte. ;)

Men ja, jeg vil tro den fra i går var positiv. :)

Ja, jeg har ikke hatt problemer med det tidligere for jeg har fått sånn at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken. Det var fryktelig irriterende i går da, når jeg synes fargen var en anelse sterkere på teststreken, men så var jo både teststreken og kontrollstreken ganske svake. Mener fortsatt at den var positiv. Også fordi teststreken var sterkere enn kontrollstreken de første 3 minuttene etter at jeg hadde dyppet. Det var først på slutten at de ble like sterke. Jeg har SÅ lyst på videre tempøkning nå. :)

Lykkeliten er dpo!!!

:) Ja, jeg tolker det dithen. EL en eller annen gang mellom i går og midt på dagen i dag. Veldig spent på tempen min i morgen da, nå vil jeg at den skal oppføre seg fint. :p

Ja, jeg har ikke hatt problemer med det tidligere for jeg har fått sånn at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken. Det var fryktelig irriterende i går da, når jeg synes fargen var en anelse sterkere på teststreken, men så var jo både teststreken og kontrollstreken ganske svake. Mener fortsatt at den var positiv. Også fordi teststreken var sterkere enn kontrollstreken de første 3 minuttene etter at jeg hadde dyppet. Det var først på slutten at de ble like sterke. Jeg har SÅ lyst på videre tempøkning nå. :)

Jeg pleier også å få klart positiv el-test, men noen ganger kan den gjøre seg litt kostbar. :p

Jeg vil nok påstå du er 1 dpo i dag! ;) Juhu, ikke lenge til du kan kaste deg over Wild Yamen nå! :D

Jeg pleier også å få klart positiv el-test, men noen ganger kan den gjøre seg litt kostbar. :p

Jeg vil nok påstå du er 1 dpo i dag! ;) Juhu, ikke lenge til du kan kaste deg over Wild Yamen nå! :D

Åh.. Trenger jo ikke drive på å gjøre seg kostbar (og irriterende) Jeg har SÅ lyst til å være 1 dpo nå. Veldig klar for det. Om tempen stiger videre til i morgen skal jeg hive i meg WY ja. :p Termin 2. august. Greit for meg. :) :p *Krysser fingrene*

Fordelen med å tempe sammen med EL-testene er at jeg uansett legger inn aksjer når jeg tror jeg kan ha EL og tempen forteller meg jo om jeg tolket testen riktig eller galt, sånn etterpå. Så jeg hadde blitt gal uten kombinasjonen tror jeg.

Hei frøkner! Har et spm, var nettopp på do å da kom det ut en slimklump på papiret og det var super glatt å tørke seg, kunne strekke den klumpen 5 cm. Er det EL slim? Aldri fått sånn slim før, vært rar i magen siste dagene..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei frøkner! Har et spm, var nettopp på do å da kom det ut en slimklump på papiret og det var super glatt å tørke seg, kunne strekke den klumpen 5 cm. Er det EL slim? Aldri fått sånn slim før, vært rar i magen siste dagene..

Høres sånn ut ja. Så det ut som eggehvitte også? Mitt ser ofte akkurat ut som eggehvite i vanlig, rå egg.

Jeg fikk lite/sjelden før jeg begynte med grapefruktjuice. Nå har jeg jo hatt det i over 10 dager....

Høres sånn ut ja. Så det ut som eggehvitte også? Mitt ser ofte akkurat ut som eggehvite i vanlig, rå egg.

Jeg fikk lite/sjelden før jeg begynte med grapefruktjuice. Nå har jeg jo hatt det i over 10 dager....
Ja så helt ut som eggehvite:) aldri vært så klar/blankt før :p juicen ble helt avglemt her, klaske tryne i veggen.. Men da er det bare å hoppe i høyet idag! ser ut som vi har EL samme tid å da, happy humping Lykkeliten :D

Ja så helt ut som eggehvite:) aldri vært så klar/blankt før :p juicen ble helt avglemt her, klaske tryne i veggen.. Men da er det bare å hoppe i høyet idag! ser ut som vi har EL samme tid å da, happy humping Lykkeliten :D

Ja, da er det fruktbar utflod. Sperm kan se sånn ut innimellom da, så man må være sikker på at det ikke er forurenset, men jeg føler jeg klarer å se forskjell når den er skikkelig eggehvitte og veldig strekkbar.

Haha.. Snakk om synkronisering. :p Jeg tror muligens jeg er 1 dpo da, så mulig jeg ligger bittelitt foran deg. Om det ikke bare er "reste-slim" du har funnet i dag. Det kan være litt igjen helt til kroppen er helt sikker på at den er ferdig med EL. Jeg håper mitt har "tørket bort" til i morgen.

Happy humping!

Ser forskjell på sperm å fruktbar utflod :)
Hadde EL igår eller idag men tempen min steg mye idag og i går steg den bare litt, så har mest trua på igår :) men humper ikveld for sikkerhets skyld :p

Back
Topp