Medusa_83
Forumet er livet
He he... Nei, med mindre det plutselig har blitt ekstremt smittsomt!*Fnis* laughing7 Det hørtes ikke heelt ut som svangerskapskvalme nei, men uten besøk av tr så er det jo fortsatt håp. Krysser fingrene for deg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he... Nei, med mindre det plutselig har blitt ekstremt smittsomt!*Fnis* laughing7 Det hørtes ikke heelt ut som svangerskapskvalme nei, men uten besøk av tr så er det jo fortsatt håp. Krysser fingrene for deg.
æsj, tenkte at det hadde jo vært en super bekreftelse på at den ikke kommer
5 dager er en evighet i dette perspektivet! Krysser fingrene for at du slipper et fantastisk egg, og at spermiene står klare til å gjøre jobben sin!Ja, nå er jeg straks over i dpo-land. Venter til i morgen for å se, men nå er jeg vel akkurat ved EL. Jippi! Veldig fornøyd nå. EL 5 dager på overtid holder for meg.
5 dager er en evighet i dette perspektivet! Krysser fingrene for at du slipper et fantastisk egg, og at spermiene står klare til å gjøre jobben sin!
Jeg har hatt delvis tempøkning i dag. Jeg får det noen ganger før EL, så da tenker jeg at EL enten var i går eller er i dag. Kan jo stemme det med den EL-testen jeg hadde i går også. Jippi! Så nå begynner jeg virkelig å tro på at jeg nærmer meg dpo-land og Wild Yam prosjektet mitt.
Tappen og det vaginale miljøet er fremdeles fruktbart. Så jeg venter på at det skal endre seg nå.
He he... I dag våknet jeg litt småkvalm, og i grunn ganske fornøyd med det. Ble liiiiiiiiitt mer skeptisk til den følelsen når 5-åringen stod opp og også var kvalm :S
Ja, ja... Det viktigste er at jeg foreløpig ikke har sett spor av blod, så da lever vi fortsatt i håpet!
Ha ha Ja, vi får gå for den! Har i alle fall ikke blitt noe dårligereKvalme i dpo-land liker vi, men litt mer skeptisk til den kvalmen der... Krysser fingra for at du har pådratt deg en 3-måneders kvalme!
Det var jammen på tide! Kroppen måtte nok bare ha litt mer tid på seg for å klare å slippe gullegget! (evnt gulleggene... )
Disse el-stripsene kan til tider være vanskelig å tolke... Jeg bruker digitale el-tester i tillegg, de gangene jeg er litt i tvil om el-stripsen er positiv tar jeg en digital i samme urin for å dobbeltsjekke. Den el-stripsen jeg la ut bilde av fra forrige el var jeg litt i tvil om var positiv, men den digitale smilte.
Men ja, jeg vil tro den fra i går var positiv.
Lykkeliten er dpo!!!
Ja, jeg har ikke hatt problemer med det tidligere for jeg har fått sånn at teststreken er mye sterkere enn kontrollstreken. Det var fryktelig irriterende i går da, når jeg synes fargen var en anelse sterkere på teststreken, men så var jo både teststreken og kontrollstreken ganske svake. Mener fortsatt at den var positiv. Også fordi teststreken var sterkere enn kontrollstreken de første 3 minuttene etter at jeg hadde dyppet. Det var først på slutten at de ble like sterke. Jeg har SÅ lyst på videre tempøkning nå.
Jeg pleier også å få klart positiv el-test, men noen ganger kan den gjøre seg litt kostbar.
Jeg vil nok påstå du er 1 dpo i dag! Juhu, ikke lenge til du kan kaste deg over Wild Yamen nå!
Hei frøkner! Har et spm, var nettopp på do å da kom det ut en slimklump på papiret og det var super glatt å tørke seg, kunne strekke den klumpen 5 cm. Er det EL slim? Aldri fått sånn slim før, vært rar i magen siste dagene..
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja så helt ut som eggehvite aldri vært så klar/blankt før juicen ble helt avglemt her, klaske tryne i veggen.. Men da er det bare å hoppe i høyet idag! ser ut som vi har EL samme tid å da, happy humping LykkelitenHøres sånn ut ja. Så det ut som eggehvitte også? Mitt ser ofte akkurat ut som eggehvite i vanlig, rå egg.
Jeg fikk lite/sjelden før jeg begynte med grapefruktjuice. Nå har jeg jo hatt det i over 10 dager....
Ja så helt ut som eggehvite aldri vært så klar/blankt før juicen ble helt avglemt her, klaske tryne i veggen.. Men da er det bare å hoppe i høyet idag! ser ut som vi har EL samme tid å da, happy humping Lykkeliten
Sent from my iPhone using BV Forum