Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde utrolig høy temp i morrest blir spennende å se hvordan tempen utvikler seg denne PP'n. Tar også bidronninggele.
Sent from my iPhone using BV Forum
Dobbel krysserSpent på hvordan disse remediene vil virke for oss. Krysser fingrene!
Æsj. Jeg ser mer og mer lyserødt på papiret når jeg er på do. Noen klare blodråper også. Liker ikke
krysser for deg!Æsj. Jeg ser mer og mer lyserødt på papiret når jeg er på do. Noen klare blodråper også. Liker ikke
Kjipt! Men ikke gi opp - plutselig slipper gullegget Hvis ikke dere absolutt vil, så må dere jo ikke ha sex hver dag. Det holder med annenhver dag Men har dere lyst så er det jo bare å kjøre på. Håper du får et temphopp snart!ÅHR. Se på den teite tempen min!! Vi har sex for harde livet her, haha. Men bare negative tester!! Har smerter i venstre side (eggstokk), så føler jo den er i nærheten. MEN NEIDA. Nå gir jeg snart opp. Hvorfor får jeg ikke eggløsning?!!!! På CD 18 i dag. Har syklus på 28 dager.
Selvfølgelig vil vi jo bli gravide. Men hvis det passer bedre neste periode, er det jo kanskje ikke den største skuffelsen da. Men skuffet - ja det blir vi jo når mensen kommer og vi er inne på prøveforum.Da tror jeg nok håpet er ute for denne gang. Tempen er synkende, og testen jeg tok imorges var blendahvit. Forsåvidt greit å forberede seg litt på at mensen kommer så får en tatt skuffelsen gradvis. Egentlig passer det bedre både i forhold til det ene og det andre, så slik sett er det på en måte en lettelse. Selv om en selvfølgelig aller helst vil bli gravid...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Og for å snakke om kjiipe temper - min er også synkende Og med fortsatt spotting, så er det nok bare å innstille seg på at tanta har tenkt å dukke opp denne måneden også. Har ikke ikm før på mandag, men nå lurer jeg på om hun dukker opp før. Kjenner jeg er litt lei meg i dag. Hvordan går det med resten av dere?
ÅHR. Se på den teite tempen min!! Vi har sex for harde livet her, haha. Men bare negative tester!! Har smerter i venstre side (eggstokk), så føler jo den er i nærheten. MEN NEIDA. Nå gir jeg snart opp. Hvorfor får jeg ikke eggløsning?!!!! På CD 18 i dag. Har syklus på 28 dager.
Da tror jeg nok håpet er ute for denne gang. Tempen er synkende, og testen jeg tok imorges var blendahvit. Forsåvidt greit å forberede seg litt på at mensen kommer så får en tatt skuffelsen gradvis. Egentlig passer det bedre både i forhold til det ene og det andre, så slik sett er det på en måte en lettelse. Selv om en selvfølgelig aller helst vil bli gravid...
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Dag 19 og ingen spor av el.
Det må du gjerne gjøre !Nå må jeg snart komme og gi eggstokken din beskjed om å slippe juli-egget.