Vi som temper!

Bahhhh... Ville ha syklus "etter boka" denne måneden, men jammen skulle jeg ikke begynne å blø litt i dag :/ 36 timer uten blod, så 3 timer med blod. Hva skal det bety, liksom? Nå vil jeg ikke se noe mer blid før om 8,5 måneder :P

Dersom jeg våkner før og må opp på do så temper jeg før jeg står opp. Da kan jeg sammenlikne tempen + 0,05 per halvtime med den tempen jeg har til riktig tempetid senere. Det synes jeg fungerer greit.

Jeg hadde 36,51 når jeg målte litt over halv fem, om jeg plusser på 5 halvtimer (måler normalt ca kvart over sju) blir det ca 36,75 da? Det stemmer jo forsåvidt ikke så verst. Fikk vel 36, 88 når jeg målte kvart over åtte....Altså ca to halvtimer senere enn jeg bruker å måle...

Isåfall stemmer temperaturene sånn nogenlunde likevel, skjønt den i dag kan nok nedjustere til samme nivå som igår...

Sånn nå nedjusterte jeg dagens temp til 36, 78, tror det stemmer bedre med virkeligheten. Men blir spennende å se de neste dagene...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

36,78 i dag hørtes veldig rett ut ja!

Jeg har også gjort som Lykkeliten, og målt flere ganger og sammenlignet

Man skal egentlig ikke justere mer enn max 3 halvtimer, men for meg stemmer det fint med 2-2,5 time også, faktisk.

Ja nå justerte jeg alle temperaturene tilbake til EL, føltes litt skummelt å gjøre det, hehe. Men satser på at det stemmer bedre slik. Spiller strengt tatt ikke så veldig stor rolle så lenge en ser de tydligste mønstrene fra før...

Men nå ble jo temperaturfallet 6 DPO mye tydeligere, satser på at egget festet seg den dagen og at tempene nå stiger jevnt og trutt grunnet massevis av progesteron :D Viktig å se det en vil se ;):p

36,78 i dag hørtes veldig rett ut ja!

Jeg har også gjort som Lykkeliten, og målt flere ganger og sammenlignet

Man skal egentlig ikke justere mer enn max 3 halvtimer, men for meg stemmer det fint med 2-2,5 time også, faktisk.

Det stemte jo faktisk med så mye som 3,75 timer for meg i dag. Tempet først 36, 51 ca 5.40 og så 36, 88 ca 8.20, det blir vel ca 0,05 i halvtimen. Om jeg regner rett da ;)

Stort mer enn 2,5 timer før har jeg ikke pleid å teste så mye, for jeg vet allerede at da fungerer det fint å sovne igjen og tempe til vanlig tid.

Slapp i alle fall å krangle med ff om at jeg ikkje har hatt el, lavere temp i dag.

Ja. Spennende med EL-tester, sekret og tempen din nå Sara. Du skal jo få full pott i løpet av helgen så da er det på tide nå. :p

Da venter vi i spenning på resultatet.

Vente litt til da, bare halv elleve enda

Ja. Vente...

Jeg er i gang med temping igjen. Skal sjekke tappen og sekret. Neste uke blir det EL-tester.

Spent på en del av dere andres grafer nå først!

Last edited:
Tempen klatrer oppover igjen nå, og med tanke på el-tester, sekret og el-smertene jeg hadde i går, så er jeg ganske sikker på at el var i går. Spent på om de to høye tempene før el gjør det vanskelig for ff å sette el på meg, men får se det ann et par dager.

Ser det er noen her nå som er i den spennende dpo-fasen, og har finfine kurver. Her må det da bli noen positive tester snart! ;)

Spent på Prikkeline og Emma

Spotter i dag igjen :(

Veldig befriende ha dere andre å følge med på, kjenner jeg ;)

Spent på Prikkeline og Emma
:) Selv om jeg sier jeg ikke har trua, så håper jeg jo veldig :P Blir spennende i helga, har IKM på mandag. Så er det denne spottinga da... Jeg ser litt lyserosa nå og da, så det er ikke noe bra tegn. Helgen vil nok vise hvilken vei det går - kryss fingre for oss :)

Spotter i dag igjen :(

Veldig befriende ha dere andre å følge med på, kjenner jeg ;)
Åhh, føler med deg. Jeg hater spotting! Håper du kommer i rute fort!

Tempen klatrer oppover igjen nå, og med tanke på el-tester, sekret og el-smertene jeg hadde i går, så er jeg ganske sikker på at el var i går. Spent på om de to høye tempene før el gjør det vanskelig for ff å sette el på meg, men får se det ann et par dager.

Ser det er noen her nå som er i den spennende dpo-fasen, og har finfine kurver. Her må det da bli noen positive tester snart! ;)
Vi følger spent med :D

Back
Topp