Vi som temper!

Fikne testene, Fimle, da er det bare å hoppe til sengs

Cd 16 her, og selv om de i går var "neeeeesten like sterk" så er dagens veldig, veldig negativ.

Får bare vente, og vente, og vente.

Dagens temp er teoretisk, men ser jo ut til å stemme. Den er justert fra klokken 2.30 til 5.30, opp 0,3. Egentlig skulle den vært tatt en halv time til, men da ser den jo litt høy ut.

Elendig søvn i natt, ungene vekket meg og bare rot fra 2.30 til morgen, så det er dette jeg har.

Håper på bedre søvn i morgen.

Har noen sånne netter her og..:/

Tanta kom til meg og, og to dager før hun kom slutta ALLE plager. Litt rart. Nå håper jeg at denne syklusene stabiliserer seg og slutter å værelange:( Før jeg fikk barn hadde jeg 32 dagersom snitt, mens etter jeg fikk barn 28og brått nå er jeg tilbake til over 30. BAH!
Det er nesten så jeg lurer på om jeg kommer i overgangsalderen. Mamma var ferdig i en alder av 42 men jeg er jo bare 32 :(

Fikne testene, Fimle, da er det bare å hoppe til sengs

Cd 16 her, og selv om de i går var "neeeeesten like sterk" så er dagens veldig, veldig negativ.

Får bare vente, og vente, og vente.

Ja, vi vet hva vi har å gjøre nå. ;) Jeg synes kroppen oppfører seg så rart denne gangen, rekordtidlig el, og dpo-temp FØR el... Rare greier. Jaja, får ikke gjort så mye mer enn å legge inn nok aksjer. :)

Håper du snart får positiv el-test, det er så slitsomt og frustrerende å gå sånn og vente på el... :(
Heia egget, og heia kroppen! :signs003 ;)

Tanta kom til meg og, og to dager før hun kom slutta ALLE plager. Litt rart. Nå håper jeg at denne syklusene stabiliserer seg og slutter å værelange:( Før jeg fikk barn hadde jeg 32 dagersom snitt, mens etter jeg fikk barn 28og brått nå er jeg tilbake til over 30. BAH!
Det er nesten så jeg lurer på om jeg kommer i overgangsalderen. Mamma var ferdig i en alder av 42 men jeg er jo bare 32 :(

Ikke ta sorgene på forskudd nå kjære deg. 32 år og overgangsalder er vel ekstremt tidlig, og såå uflaks kan du jo umulig ha! ;)
Mine sykluser kan også svinge en del, og at du har syklus på alt fra 28-32 ser jeg ikke på som unormalt. :)

28-32 er knapt nok som uregelmessig å regne, så ikke ta det så tungt. Det er nok ikke stor grunn til å mistenke overgangsalder enda.

28-32 er knapt nok som uregelmessig å regne, så ikke ta det så tungt. Det er nok ikke stor grunn til å mistenke overgangsalder enda.

32 er ok, men når det går 35 og lengere er jeg ikke like trygg på.. Hva om stressperioden jeg hadde i vinter/vår (alt ettersom) laget så mye krøll.. Mamma sa hennes overgangsalder startet da hun var 36 og da hun var 42 var det game over. :/

Og Fimle.. *ler* jo så uheldig kan jeg være... det meste som kan gå galt går gjerne galt rundt meg. typ vandrende katastrofe. Jeg vinner alt av baklengslotterier. hahaha. (ikke tull engang).

Happy humping, der var det positive EL-tester ja! :)

32 er ok, men når det går 35 og lengere er jeg ikke like trygg på.. Hva om stressperioden jeg hadde i vinter/vår (alt ettersom) laget så mye krøll.. Mamma sa hennes overgangsalder startet da hun var 36 og da hun var 42 var det game over. :/

Og Fimle.. *ler* jo så uheldig kan jeg være... det meste som kan gå galt går gjerne galt rundt meg. typ vandrende katastrofe. Jeg vinner alt av baklengslotterier. hahaha. (ikke tull engang).

Huffda. Forsøk å legge vekk katastrofe-tankene litt til da, vi satser på at dette ikke er et tegn på overgangsalder riktig enda. :)

Huffda. Forsøk å legge vekk katastrofe-tankene litt til da, vi satser på at dette ikke er et tegn på overgangsalder riktig enda. :)

Det er nok neppe det :) Var bare en skrekkelig tanke om "tenk hvis". Jeg er ganske rasjonelt anlagt og jeg regner med at som jeg nevnte over har stress fra tidligere fotsatt en innvirkning. Jeg regner med at jeg kommer til å ha (for meg) ustabile sykluser en god stund framover. Det er ikke så mye jeg får gjort noe med uansett. Det eneste jeg kan gjøre er å nyte livet og fokusere på det positive. :)

Det er nok neppe det :) Var bare en skrekkelig tanke om "tenk hvis". Jeg er ganske rasjonelt anlagt og jeg regner med at som jeg nevnte over har stress fra tidligere fotsatt en innvirkning. Jeg regner med at jeg kommer til å ha (for meg) ustabile sykluser en god stund framover. Det er ikke så mye jeg får gjort noe med uansett. Det eneste jeg kan gjøre er å nyte livet og fokusere på det positive. :)

Håper du slipper å ha ureglemessige sykluser, men at du heller bare blir gravid og ferdig med det. :) Skjønner at du kan få "anfall" av å tenke irrasjonelt, kan vi ikke alle det i denne prøveperioden? :p

Mamma sa hennes overgangsalder startet da hun var 36 og da hun var 42 var det game over. :/
Nei, ikke si sånt, jeg er 36 :/ Og det stresser meg skikkelig. Syklusklusset jeg har hatt de siste månedene tar jeg ikke som noe godt tegn, akkurat. Blæh. Optimismen har tatt båten langt, langt avsted.

Du får tatt test hos legen, for å finne ut om overgangsalderen er i gang. Finnes også test på ebay, men vet ikke hvordan den er.....

Liten oppdatering herfra. Regner med at EL er nå disse dagene. Men dumme forkjølelse og hoste ødelegger humpingen.... Dritt..... Men vi får se hva morgendagen bringer.
Lest meg gjennom mange sider her nå. Pause på et par uke sånn ca. Ang Clearblue digital og bilde av en bok/hefte. Jeg dyppet min i urinen litt lenger, og da virket den som den skulle. Boken ga beskjed om at noe ikke var som det skulle. Egentlig skulle jeg bytte test, men jeg tenkte at om den bare manglet litt urin, så prøvde jeg det. Funket for min del.
Denne uken, har soverommet vært varmt og kaldt annenhver dag. Varmer alltid termometeret under venstre side av tungen 10sek, før jeg måler under høyre (eller omvendt, gjør det i halvsøvne :P ) Den dagen rommet var kaldt, var tempen høy, og varmt soverom ga lavere temp. CD 10 & 11 mener jeg det var.. Vet alltid at tanta er på vei, når jeg våkner svett, og tempen har sunket betraktelig. For min del spiller ikke berg-og-dalbanen på tempen så mye rolle. Markant økning ved EL og samme ved ikm. Oftest ingen tvil.
Neste gang jeg titter innom, håper jeg virkelig at det klaffer for flere av dere! <3

Jeg er på CD 16 idag. Ingen positive eggløsningstester. Sist pp fikk jeg positiv test på CD 24. Eller den så positiv ut, vet ikke 100%, ifølge FF var det da også. Så kom mens 4 dager etter. ARGH er så lei av å ikke vite om jeg har eggløsning. Så nå skal jeg til legen neste uke og min første GU uka etter der igjen. Bare for å sjekke at alt ser bra ut, og at jeg kan bli gravid. Kjedelig å ikke vite hver pp. Forrige p pille slutt varte i 1 år uten mens. Nå får jeg vertfall en liten blødning hver 28ende dag ca.

11 DPO idag. Tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til 13 DPO med å teste...Kjenner det skal bli godt å få ting avklart nå. Hater å ikke vite! DPOland er virkelig pyton sånn, men samtidig har man jo håpet å klynge seg til da :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Teoretisk, om jeg får samme temp i morgen, vil tempeteori si at jeg da er 3 dpo.

0,05 grader over den høyeste av de siste seks, og sekret som tørker opp.

Vel og merke har jeg ofte sakte stigning i temp, men ingen som ser den som sannsynlig, sant nei ?

Teoretisk, om jeg får samme temp i morgen, vil tempeteori si at jeg da er 3 dpo.

0,05 grader over den høyeste av de siste seks, og sekret som tørker opp.

Vel og merke har jeg ofte sakte stigning i temp, men ingen som ser den som sannsynlig, sant nei ?

Det ser hvert fall ikke helt tydelig ut at EL har vært. Og med bare negative EL-tester også, du fikk jo haugevis av positive sist?

Back
Topp