Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmmmm... ok... Jeg ser grafene, men min er ikke oppdatert de siste tre dagene, slik jeg ser det. Ser fra iPad, da. Men om den ser oppdatert ut for dere, får vel det holde
Sent from my iPad using BV Forum
Når du har tid, kjære deg. Ikke noe hast, bare en tanke.
Da er jeg tilbake i gjen :-D Har vært på jentetur i London, og var redd for ar eggløsning var da. Men ser ikke sånn ut ifølge tempen. Så nå får jeg bare KJØRE PÅ !:-D
Happy humping Kjør på!Da er jeg tilbake i gjen :-D Har vært på jentetur i London, og var redd for ar eggløsning var da. Men ser ikke sånn ut ifølge tempen. Så nå får jeg bare KJØRE PÅ !:-D
Spennende! FF er jo bare et hjelpemiddel, det er du som kjenner kroppen best! Happy humping til deg også da, heheFf bedyrer at el bar vært, men det tror jeg ikke. Tipper heller at det er i dag. Baseline pleier å være ca 36.3 og dpo temper opp rundt 36.5. Jaja, vi får se om noen dager
Ff bedyrer at el bar vært, men det tror jeg ikke. Tipper heller at det er i dag. Baseline pleier å være ca 36.3 og dpo temper opp rundt 36.5. Jaja, vi får se om noen dager
Men tempen stiger ikke før rett ETTER eggløsning. Det er jo det som er det geniale med tempingen, at den viser deg hvilken dag du faktisk hadde eggløsning. Men kjedelig å være på "utur" med syklusen da, håper det ordner seg rasktmerkelig syklus.
FF har flyttet el og tempen "stemmer ikke" med slik den har væt tidligere. Egentlig skulle vel tempen stige nå siden jeg straks skal ha EL.....
forrige tr kom en uke før tiden(egentlig IKM var 18.10) og ting har vært litt "rart". Murrer fælt, skulle nesten tro at jeg var gravid, men testene er neg....
TAKK! Håper den finner sted nå de neste dagene.. Forrige pp kom jo tr bare 5 dager etter eggløsning :-O Så da var det jo ikke sjangs for at egget festet seg. Hvis eggløsningen var i det hele tatt. Ifølge FF og tempingen var det da. Så får bare vente å se. ÅÅÅ vil så gjerne bli gravid NU!Nei, kan se ut som du har unngått EL ja, men du må nesten vente en del dager før du kan si noe sikkert. Krysser fingrene for deg.
TAKK! Håper den finner sted nå de neste dagene.. Forrige pp kom jo tr bare 5 dager etter eggløsning :-O Så da var det jo ikke sjangs for at egget festet seg. Hvis eggløsningen var i det hele tatt. Ifølge FF og tempingen var det da. Så får bare vente å se. ÅÅÅ vil så gjerne bli gravid NU!