Vi som temper!

Fikk påvist el på mandag jeg da, men merkelig temp. Antakelig pga at jeg har vært syk i 1,5 uke nå. Håper en av mannens soldater klarte å trenge inn i gullegget, og at det finner en finfin plass å grave seg ned de neste dagene :) Krysser fingrene!

Jeg liker positiviteten din og krysser fingre for deg! :)

Joda.. når jeg faktisk sjekker så er det mer kremete enn eggehvite. Må inrømme at jeg ikke har tatt på det, kun sett det på papiret og forsøkt strekke det der.
Da tror jeg at jeg skal føre det inn for nå har jeg med vilje skrevet tørr fordi jeg så den ville tolket det som fruktbart. siste 5 dagene har vært mer CM men det var noen helt tørre dager og... (takk og lov for at jeg er flink å fører journal utenom ff og så jeg får dagene rett) *ler*

Så lærte jeg noe nytt i dag og :) Takk jenter

Da kan jeg fortelle at tanta har sneket seg inn vinduet:/ men da kan jeg bare se fram til en ny PP. Kommer til å være litt fraværende denne mnd, men skal følge med dere ;) må prøve å sette fokuset på noe annet, har begynt å montere kjøkken så det tar nok sin tid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sekret på vei ? Jusen eller ikkje ?

Ikkje eggehvite, men kan strekkes 4-5 cm.
Hadde jo vært kjekt om du fikk EL i rimelig tid i syklusen også - håper det!! :)

Da kan jeg fortelle at tanta har sneket seg inn vinduet:/ men da kan jeg bare se fram til en ny PP. Kommer til å være litt fraværende denne mnd, men skal følge med dere ;) må prøve å sette fokuset på noe annet, har begynt å montere kjøkken så det tar nok sin tid :)

Satse på at magevondten også gir seg da! Fint å ha noe annet å konsentrere seg om, og nytt kjøkken hørtes ut som en godt alternativ :) Lykke til!

De der dumme tantene!!!
Kjækken høres forøvrig veldig spennende ut :D Del gjerne bilde når dere er ferdige :D:D:D:D

Ser den Lykkeliten, jeg lurer også på om jeg ikke var gravid sist PP og mistet veldig tidlig. Skulle være veldig flink å vente til jeg hadde hatt 18 dager med høye temperaturer etter EL. Det fikk jeg også, men natten til den 18. dagen fikk jeg sterke magesmerter, fikk først litt spotting for så å blø rikelig noen timer senere. Tok en test påfølgende dag, som var negativ, men det kom en svak strek etter utløpstiden, det har ikke skjedd tidligere med meg. Det samme skjedde dagen etter. Etter det testet jeg ikke mer for temperaturen sank jo og blødningene fortsatte. Men siden jeg ikke tok en test før blødningen kan det jo være at HCG - nivået allerede var for lavt til å oppdages. Eller så var jeg aldri gravid.

Men jeg tenker som så at om jeg hadde tatt en test som var positiv hadde jeg blitt fryktelig glad. For så å bli forferdelig skuffet om blødning kom noen dager senere og testene ble negative. Derfor vil jeg ikke teste før jeg er sikker på at mensen er forsinket. Det sies jo at en ikke kan gjøre noe med tidlig spontanabort, eller kjemisk graviditet som det også kalles, og at det skjer grunnet kromosomfeil eller andre feil med egget eller sædcellen. Og at svært mange graviditeter ender slik, allerede før man har oppdaget at man er gravid. Så hvis jeg var deg hadde jeg ikke bekymret meg for det. Du hadde vel ingen positiv test før utløpstiden heller, eller? Så slik sett vet ikke du heller med sikkerhet om du var gravid?

Det jeg prøver å si er at du ikke har noen grunn til å tenke at det er noe galt med deg, for det er jo desverre veldig vanlig med tidlig spontanabort. Og som oftest finner de ikke årsaken til dette. Så da er det kanskje bedre å ikke legge for mye vekt på det, og heller konsentrere seg om den nye muligheten som du snart får :) Men selvfølgelig, om det faktisk er et problem, og det finnes hjelp, så er det jo verdt å undersøke som du jo også er inne på. Så lenge det ikke blir en ekstra belastning for deg :)

Masse lykke til i alle fall! Håper så inderlig at spiren snart sitter hos oss alle :)

Jeg tror dette er en vanlig "problemstilling". Mensen kommer ikke helt som forventet, men det blir ingen spire heller og mange ganger er det ikke greit å vite hva som ikke gikk som det skulle. *sukk*
Ønsker deg lykke til i videre prøving <3

Will do ;)
Kommer til å legge ut i tråden skole blir til hus på generelt!

åååh en skole dere bygger om..? Så spennende!!! Det hadde jeg ikke fått med meg, men oj... :D

Må bare få legge til at jeg er skikkelig frosen i dag og begynner å bli kraftig forkjølet så stivfrosne fingre gir mange tastefeil *ler*

Satt å skulle skrive brev i stad og jeg sier bare Takk Gud for stavekontroll hahahaha

Må bare få legge til at jeg er skikkelig frosen i dag og begynner å bli kraftig forkjølet så stivfrosne fingre gir mange tastefeil *ler*

Satt å skulle skrive brev i stad og jeg sier bare Takk Gud for stavekontroll hahahaha
Hiv på deg et pledd og drikk varm kakao! Haha for engangs skyld nyttig det å :p

Hiv på deg et pledd og drikk varm kakao! Haha for engangs skyld nyttig det å :p

Har te med sjokoladesmak.. :D eneste problemet jeg som siste ukene har tissa hver 4 time tisser nå hver 2 time fordi te..ja.. den er te. haha.

Men kanskje jeg klarer å gå ned de to kiloene jeg har lagt på meg siste 10 dagene. *ler* Sånn kan det gå når man er usansynlig tørst og har kick på alt som er salt -.-

Var inn på ff nå å den sa at jeg skulle få mensen idag men det trudde jeg ikke på, jeg mente jeg skulle få det for 4 dager siden. Men den hadde rett gitt :p

Har te med sjokoladesmak.. :D eneste problemet jeg som siste ukene har tissa hver 4 time tisser nå hver 2 time fordi te..ja.. den er te. haha.

Men kanskje jeg klarer å gå ned de to kiloene jeg har lagt på meg siste 10 dagene. *ler* Sånn kan det gå når man er usansynlig tørst og har kick på alt som er salt -.-
Hehe :p jeg har vært helt dilla på godteri denne uka å nå vet jeg hvorfor;)

Æsj. Så dumt med tante besøk, men kanskje du får ny spire når fokuset er på kjøkkenet Liisjja. Håper det! :)

Kjip tante, men det blir spennende med kjøkken og sånn da!

Det er overhode ingen trøst at tanta kommer til deg Quorra!!! Jeg vil helst ha henne her helt for meg selv akkurat nå, hun har hengt hatten i gangen, satt kofferten på gjesterommet og satt seg ned i godstolen i stua. Nå sitter hun og roper etter kaker, is og sjokolade. Drittkjerring er hun, men når jeg først må passe på henne de neste 5-6 dagene så trenger ingen andre å varte henne opp også altså!

Jeg synes heller vi skal ha positive tester alle sammen som sagt, jeg ville jo at førsteinnlegget i tempe-tråden måtte byttes ut med bare nye grafer (ikke våre som blir for ny pp, men nye brukere).
:-D
*fnise*
Er det da jeg skal fortelle at jeg er alene hjemme med sovende barn og har stekt et vaffelberg som når halvveis til taket?
Status her er at jeg har fått temphopp (som forhåpentligvis bekreftes med dag 3 i morgen så jeg får el-kryss i skjemaet), men aaaltfor seint til at forrige ukes fantastiske, heroiske innsats i senga var noe poeng ;-) Null håp for spire denna syklusen, m.a.o., men etter en rufsete start på syklusens tempeskjema har den bedra seg masse og begynner å likne noe som kan vitne om normal syklus med eggløsning. Eneste spenninga nå er om jeg får en toukers lutealfase. Håper det. Selv om jeg på et vis gjerne skulle hatt tantebesøket overstått med en gang, derav vaffelkommentaren.

..og her er skjemaet. Dagens temp har jeg discarda. Den var over 37, men jeg hadde vært oppe av senga rett i forkant.

Vedlegg

• chartgraph_module-4.png
    chartgraph_module-4.png
    11,5 KB · Visninger: 39
Back
Topp