Vi som temper!

Var inn på ff nå å den sa at jeg skulle få mensen idag men det trudde jeg ikke på, jeg mente jeg skulle få det for 4 dager siden. Men den hadde rett gitt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

He he... Smart den der ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Sånn. Sov endelig til rett tid og ff innså hva som er morgen. Jeg justerte to dager før i uka, og satte gårsdagens som ugyldig, tatt 2,5 timer for tidlig.
Da ser grafen min mer normal ut.

:-D
*fnise*
Er det da jeg skal fortelle at jeg er alene hjemme med sovende barn og har stekt et vaffelberg som når halvveis til taket?
Status her er at jeg har fått temphopp (som forhåpentligvis bekreftes med dag 3 i morgen så jeg får el-kryss i skjemaet), men aaaltfor seint til at forrige ukes fantastiske, heroiske innsats i senga var noe poeng ;-) Null håp for spire denna syklusen, m.a.o., men etter en rufsete start på syklusens tempeskjema har den bedra seg masse og begynner å likne noe som kan vitne om normal syklus med eggløsning. Eneste spenninga nå er om jeg får en toukers lutealfase. Håper det. Selv om jeg på et vis gjerne skulle hatt tantebesøket overstått med en gang, derav vaffelkommentaren.

Normal syklus med eggløsning liker vi :)

Voldsom blødning i går, mye mer enn jeg har hatt noen som helst dag etter at jeg sluttet med p-pillen. Jaja.. Håper at en skikkelig "tømming" av livmoren kan gi en sterkere og tøffere livmorslimhinne til neste syklus. :)

Nei nå var det jammen lite aktivitet på tempe-tråden! Jeg har ikke akkurat bidratt så mye selv, fordi jeg har blitt så busy i disse dpo-dagene! Jeg har bestilt meg symaskin(-er) og kjøpt meg en fantastisk fin ny sybok med masse mønster til barneklær. Gleder meg sånn til å prøve å sy noe til mini :) De siste kveldene har jeg bladd i disse og tegnet mønster jeg skal sy for den store gullmedaljen. Fordelen med det er at jeg ikke tenker så mye på prøvingen, og stresser ned litt heldigvis. Måtte faktisk regne etter i stad hvor mange dpo jeg er - wow!

Og siden jeg er 6 dpo i morgen, så krysser jeg fingrene for at egget fester seg en av de nærmeste dagene. DET hadde vært fantastisk det. Da kan jeg begynne å drømme om å sy fine baby-klær også :D

Riktig god lørdag tempe-jenter!

Jeg har heller ikke vært her mye den siste uka. Vært på utenlandstur og arrangert bursdagselskap. cd13 i dag, så har jo ikke vært noe særlig fokus på prøving uansett, men nå framover må vi jo inn med alt vi har igjen ;) Får bare håpe typen blir frisk av forskjølelsen sin, siden han påstår små-soldatene også er syke og dermed svømmer dårligere.... :/

Hvordan går det med dere da? :)

Det skjer liksom ikke så mye i min syklus. Det er nå bare ventetiden frem mot EL.

Men vondt i magen i morgentimene/natt som muligens kan være EL-smerter, så da kan jeg jo håpe på el i løpet av første halvdel av neste uke, om det stemmer, Det hadde vært bra.

Jeg er ny her, så har ikke skjønt dette helt... De gradene oppdaterer seg tydeligvis ikke automatisk som jeg trodde... Må man sende ny graf hver gang man ønsker å oppdatere den, da? :P

Sent from my iPad using BV Forum

Nei, du må bare finne rett link, sånn at du har delt "delingssiden din", ikke bare et statisk bilde av grafen din. Det er lagt utførig forklaring til det litt lenger oppe i grafen (som byrde vært fast i førsteinnlegget eller det andre kanskje, egentlig. Noe å tenke på til neste tråd)

Men jeg skal finne det frem, et øyeblikk

Dvs, du fikk jo den linken for noe tid siden, så har det ikek funket er det noe annet som er galt.

Minibildet av din graf i førsteinnlegget er oppdatet den.

MEN, det funker ikke alltid fra mobil eller nettbrett, derfor er det lagt navn over hver graf som er link til delesiden.

Nei, du må bare finne rett link, sånn at du har delt "delingssiden din", ikke bare et statisk bilde av grafen din. Det er lagt utførig forklaring til det litt lenger oppe i grafen (som byrde vært fast i førsteinnlegget eller det andre kanskje, egentlig. Noe å tenke på til neste tråd)

Men jeg skal finne det frem, et øyeblikk

Jeg skal legge det til i andre innlegget etterpå. Godt forslag. :) Jeg har ikke tid akkurat nå.

Når du har tid, kjære deg. Ikke noe hast, bare en tanke.

Det skjer liksom ikke så mye i min syklus. Det er nå bare ventetiden frem mot EL.

Men vondt i magen i morgentimene/natt som muligens kan være EL-smerter, så da kan jeg jo håpe på el i løpet av første halvdel av neste uke, om det stemmer, Det hadde vært bra.

Nærmer seg el da skal du se Sara :) Du ligger faktisk bare 1 dag forran meg, så her tar vi følge ;)

På den nye oppgraderingen her så ser jeg ikke mini-bildene (kun min merkelig nok) på forsiden.... Jeg må trykke på hver enkelt for å se. Er det meninga, eller er det bare iphonen min som kødder med meg? :/
ImageUploadedByBV Forum1382259458.354134.jpg

Back
Topp