Medusa_83
Forumet er livet
He he... Jeg fikk faktisk en veldig god teknikk etter hvert... Et sånt laaaangt hviskehost fungerte ganske godtHaha, kjenner til den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he... Jeg fikk faktisk en veldig god teknikk etter hvert... Et sånt laaaangt hviskehost fungerte ganske godtHaha, kjenner til den
Ja, jeg kan kaaaaanskje se noe der Det blir utrolig spennende å se hvordan dette utvikler seg!Noen som kan skimte noe overhodet???
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk Bli veldig spennende med ny test i morgen!Jeg tror det håper
Ja!!! Spennende for flere her inne nå, trenger det i ventetidaJa, jeg kan kaaaaanskje se noe der Det blir utrolig spennende å se hvordan dette utvikler seg!
Noen som kan skimte noe overhodet???
Blir gal er rette ordet Sambo ser ingen ting, så jeg skjønner at vi er i en spesiell dpo-håpe-modus her inneJeg har sittet og sett på mitt eget strimle hele dagen og syns eg innbiller meg en nesten usynlig strek der. Haha.**blir gal** av dette.
Alt annet likt - så er tempøkning en forholdsvis sikker indikasjon på eggløsning. Men det er jo andre ting som kan påvirke - feber, alkohol, dårlig søvn osv.Når jeg legger alle tempene over hverandre og sammenligner alle syklusene jeg har tempe så ser denne pp ut til å følge de andre pp'ene, men hvis jeg ikke får utslag på noen tester, men fortsatt får tempeøkning. Vil det si at jeg har hatt el da?
Får en kun økt temp dersom en har el?
Eller kan tempen lke selv om en ikke har hatt el?
Vet det egentlig at det enda er litt for tidlig å stresse og bekymre seg for at el ikke skal komme men klarer ikke la vær
Hvordan gikk det hos gyn?Nei skal ringe gynekologen nå
EDIT: Fikk time i dag WOHO
Så kult! Hiv deg med Vi vil ha positive tester på hele tempegjengenCocchanell: syns også å skimte noe, men klarer ikke å se fargen. Håper dette "noe" blir sterkere!!
Jeg har fått disse i posten i dag så kan hive meg på testebølgen! temperaturen min skriker jo "ikke gravid" men måtte prøve en i dag den var blendahvit, men ser at kontrollinjen er blitt tynnere enn sist jeg kjøpte disse. Greit å vite
Sent from my iPhone using Tapatalk
Stilig!! Og du er jo eksperten på testingJa, jeg synes jeg kan skimte noe! OJ! Så spennende!