Vi som temper!

Begynner å nærme seg her også :)

Får ikke til å laste opp fra tlf, så får ta nytt bilde av testen hjemmefra...

Ja, jeg kan kaaaaanskje se noe der :) Det blir utrolig spennende å se hvordan dette utvikler seg!
Ja!!! Spennende for flere her inne nå, trenger det i ventetida ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når jeg legger alle tempene over hverandre og sammenligner alle syklusene jeg har tempe så ser denne pp ut til å følge de andre pp'ene, men hvis jeg ikke får utslag på noen tester, men fortsatt får tempeøkning. Vil det si at jeg har hatt el da?
Får en kun økt temp dersom en har el?
Eller kan tempen lke selv om en ikke har hatt el?
Vet det egentlig at det enda er litt for tidlig å stresse og bekymre seg for at el ikke skal komme men klarer ikke la vær ;)

Nei, tempel øker ikke (og holder seg høy, vel å merke) uten el. Etter el dannes corpus murringer som produserer progesteron som blant annet fører til temperaturøkning. Man får ikke cl uten el.

På samme måte, vil ikke en positiv el-test være bevis for at man kommer til å få el. Om kroppen ikke får det ti, og ikke lager cl, vil man ikke få temperaturøkning, noe som da viser at man ikke har hatt el likevel.

ok, så da er tempen sikrere enn el-tester ol.

Har veldig åpen og myk tapp så hvis jeg går ut i fra den så er el i nærheten.
fruktbar sekret har jeg også men det er et resultat av all grapefruktjuicen jeg har hevet i meg de siste dagene :p
Er bare testene som mangler...

Så gøy at dere også skimter "noe"!! Det er jo langt fra en overbevisende strek, men det NOE gir meg et håp :) Hadde vært fantastisk! Håper vi alle får gode nyheter i nær fremtid!! :) :)

Jeg har sittet og sett på mitt eget strimle hele dagen og syns eg innbiller meg en nesten usynlig strek der. Haha.**blir gal** av dette.

Vedlegg

• 1387372686531.jpg
    1387372686531.jpg
    34,4 KB · Visninger: 73
Jeg har sittet og sett på mitt eget strimle hele dagen og syns eg innbiller meg en nesten usynlig strek der. Haha.**blir gal** av dette.

Blir gal er rette ordet :) :P Sambo ser ingen ting, så jeg skjønner at vi er i en spesiell dpo-håpe-modus her inne ;)
Synes jeg kan skimte en skygge på din også, men klarer ikke se noe farge. Hvor mange dpo er du? Krysser fingrene for sterkere streker fremover! Så spennende!

Når jeg legger alle tempene over hverandre og sammenligner alle syklusene jeg har tempe så ser denne pp ut til å følge de andre pp'ene, men hvis jeg ikke får utslag på noen tester, men fortsatt får tempeøkning. Vil det si at jeg har hatt el da?
Får en kun økt temp dersom en har el?
Eller kan tempen lke selv om en ikke har hatt el?
Vet det egentlig at det enda er litt for tidlig å stresse og bekymre seg for at el ikke skal komme men klarer ikke la vær ;)
Alt annet likt - så er tempøkning en forholdsvis sikker indikasjon på eggløsning. Men det er jo andre ting som kan påvirke - feber, alkohol, dårlig søvn osv.
På den annen side, så kan du også ha hatt el uten at el-testene har slått ut! Det har jeg erfaring på da jeg ble gravid med mini :)

Cocchanell: syns også å skimte noe, men klarer ikke å se fargen. Håper dette "noe" blir sterkere!!

2ebame2a.jpg

Jeg har fått disse i posten i dag så kan hive meg på testebølgen! ;) temperaturen min skriker jo "ikke gravid" men måtte prøve en i dag:P den var blendahvit, men ser at kontrollinjen er blitt tynnere enn sist jeg kjøpte disse. Greit å vite:D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cocchanell: syns også å skimte noe, men klarer ikke å se fargen. Håper dette "noe" blir sterkere!!

2ebame2a.jpg

Jeg har fått disse i posten i dag så kan hive meg på testebølgen! ;) temperaturen min skriker jo "ikke gravid" men måtte prøve en i dag:p den var blendahvit, men ser at kontrollinjen er blitt tynnere enn sist jeg kjøpte disse. Greit å vite:D

Sent from my iPhone using Tapatalk
Så kult! Hiv deg med :D Vi vil ha positive tester på hele tempegjengen :)

Virkelig? ? Gossshhh.. blir så glad.. mn er 10 dager over ikm uten tr eller positiv test. Så helt lost asså.

Back
Topp