Joda, spekemat er godt - men jeg håper nå du får et temphopp likevel i morgen jeg da
Håper, men kombinert med spotting har jeg ikke troen. Tar det som en positiv overraskelse i så fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, spekemat er godt - men jeg håper nå du får et temphopp likevel i morgen jeg da
Ikke helt enda - men nærmer seg! Håper i morgen Kjedelig å gå å vente slik på el. Venting er det i det hele tatt en del av når man har begynt å prøve Kunsten er vel å prøve å slappe av litt og gjøre ting en liker i "ventetiden". Men ikke så lett det bestandig..Hmmmm. Når skal den bli positiv da.. BLÆ Kanskje i morgen?
Takk for gode ord Skal prøve å slappe av å bare nyte adventstiden. Men grunnen til at jeg går å venter å lengter på denne eggløsningen er fordi at gynekologen endeling har sagt ja til å få sjekket opp i det med den evnt korte lutealfasen min! Så håper den er pos i morgenIkke helt enda - men nærmer seg! Håper i morgen Kjedelig å gå å vente slik på el. Venting er det i det hele tatt en del av når man har begynt å prøve Kunsten er vel å prøve å slappe av litt og gjøre ting en liker i "ventetiden". Men ikke så lett det bestandig..
Vis vedlegget 43820
Denne er vel ca positiv? Blir spennende å se både temp og EL-tester de neste dagene
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for deg Kathe84 <3 Håper du lykkes! Og JA håper på positiv test i morgen :-DHåper den er positiv i morgen Molly!
Jeg har mistet litt troa allerede da temperaturen min ser ut til å snike seg nedover, 9dpo men men - visste vel egentlig at oddsen var litt dårlig denne måneden. Man vet jo aldri da
Sent from my iPhone using Tapatalk
JA - krysser fingrene for det jeg også!! Veldig bra du får sjekket opp lutealfasen, den er tross alt helt avgjørende for at egget skal rekke å feste seg. Jeg skjønner veldig godt at du er utålmodig altså - bare så det er sagtTakk for gode ord Skal prøve å slappe av å bare nyte adventstiden. Men grunnen til at jeg går å venter å lengter på denne eggløsningen er fordi at gynekologen endeling har sagt ja til å få sjekket opp i det med den evnt korte lutealfasen min! Så håper den er pos i morgen
Tempen kan snu igjen! HAr sett flere gravidgrafer hvor tempen plutselig reiser seg på "tampen". Fortsatt håpHåper den er positiv i morgen Molly!
Jeg har mistet litt troa allerede da temperaturen min ser ut til å snike seg nedover, 9dpo men men - visste vel egentlig at oddsen var litt dårlig denne måneden. Man vet jo aldri da
Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne begynner å nærme seg ja!Vis vedlegget 43820
Denne er vel ca positiv? Blir spennende å se både temp og EL-tester de neste dagene
Sent from my iPhone using BV Forum
Hahaha Du får knipe igjenSpennende dager
Jeg ligger for øvrig og er redd for at jeg hoster ut all sæden Ja, ja... Det blir vel igjen noe der inne
Se der ja! Nå så det mye bedre ut! Perfekt el tidspunkt også Holder en knapp på denne!Jeg vingler.
Om jeg har ikm i dag eller ei.
Har jo faktisk ikke helt uvanlig en sånn dip dpo jeg, ikke relatert til festing på noe vis, bare skjer av og til.
Jeg vingler.
Om jeg har ikm i dag eller ei.
Har jo faktisk ikke helt uvanlig en sånn dip dpo jeg, ikke relatert til festing på noe vis, bare skjer av og til.
Jeg er 12 dpo i dag, og har kjempefin og høy temp... og jeg er syk. Ble så glad når jeg leste av tempen i dag og drømte meg bort i positive tester
Jeg har tatt en test, og jeg aner ikke hvor sensitiv den er - men jeg synes jeg kan SKIMTE en skygge om ikke annet.. Har tatt disse testene før, og da har jeg ikke sett noen ting - og ikke ant hvor streken skal være en gang. Men nå synes jeg at jeg ser noe. Mannen ser det ikke da, men har skjønt at det ikke er helt uvanlig, hehe
Er veldig spent på dagene som kommer nå altså, og bittelitt optimistisk Har ikm på fredag/lørdag.