Vi som temper!

Æsj da. Spotting ødelegger troa, det vet jeg alt om. Men det som er positivt er at du hadde eggløsning tidlig da! Håper fortsatt at tr ikke dukker opp, men om det skjer - så blir det spekemat i julen og forhåpentligvis kortere sykluser på deg. Men her krysser vi fingrene litt til altså :)

Hmmmm. Når skal den bli positiv da.. BLÆ :-P Kanskje i morgen?

Vedlegg

• 20131217_153302.jpg
    20131217_153302.jpg
    1.005,7 KB · Visninger: 61
Hmmmm. Når skal den bli positiv da.. BLÆ :p Kanskje i morgen?
Ikke helt enda - men nærmer seg! Håper i morgen :) Kjedelig å gå å vente slik på el. Venting er det i det hele tatt en del av når man har begynt å prøve ;) Kunsten er vel å prøve å slappe av litt og gjøre ting en liker i "ventetiden". Men ikke så lett det bestandig..

Ikke helt enda - men nærmer seg! Håper i morgen :) Kjedelig å gå å vente slik på el. Venting er det i det hele tatt en del av når man har begynt å prøve ;) Kunsten er vel å prøve å slappe av litt og gjøre ting en liker i "ventetiden". Men ikke så lett det bestandig..
Takk for gode ord :-) Skal prøve å slappe av å bare nyte adventstiden. Men grunnen til at jeg går å venter å lengter på denne eggløsningen er fordi at gynekologen endeling har sagt ja til å få sjekket opp i det med den evnt korte lutealfasen min! :) Så håper den er pos i morgen :)

Håper den er positiv i morgen Molly!:)

Jeg har mistet litt troa allerede da temperaturen min ser ut til å snike seg nedover, 9dpo :( men men - visste vel egentlig at oddsen var litt dårlig denne måneden. Man vet jo aldri da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

ImageUploadedByBV Forum1387305669.063520.jpg

Denne er vel ca positiv? Blir spennende å se både temp og EL-tester de neste dagene :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har mistet litt troa allerede da temperaturen min ser ut til å snike seg nedover, 9dpo :( men men - visste vel egentlig at oddsen var litt dårlig denne måneden. Man vet jo aldri da :)

Krysser fingrene for deg Kathe84 <3 Håper du lykkes! Og JA håper på positiv test i morgen :-D

Takk for gode ord :) Skal prøve å slappe av å bare nyte adventstiden. Men grunnen til at jeg går å venter å lengter på denne eggløsningen er fordi at gynekologen endeling har sagt ja til å få sjekket opp i det med den evnt korte lutealfasen min! :) Så håper den er pos i morgen :)
JA - krysser fingrene for det jeg også!! Veldig bra du får sjekket opp lutealfasen, den er tross alt helt avgjørende for at egget skal rekke å feste seg. Jeg skjønner veldig godt at du er utålmodig altså - bare så det er sagt :)

Tempen kan snu igjen! HAr sett flere gravidgrafer hvor tempen plutselig reiser seg på "tampen". Fortsatt håp :)

Spennende dager :)

Jeg ligger for øvrig og er redd for at jeg hoster ut all sæden :cool: Ja, ja... Det blir vel igjen noe der inne :p
Hahaha :D Du får knipe igjen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vingler.

Om jeg har ikm i dag eller ei.

Har jo faktisk ikke helt uvanlig en sånn dip dpo jeg, ikke relatert til festing på noe vis, bare skjer av og til.

Jeg vingler.

Har jo faktisk ikke helt uvanlig en sånn dip dpo jeg, ikke relatert til festing på noe vis, bare skjer av og til.
Se der ja! Nå så det mye bedre ut! Perfekt el tidspunkt også :) Holder en knapp på denne!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 12 dpo i dag, og har kjempefin og høy temp... og jeg er syk. Ble så glad når jeg leste av tempen i dag og drømte meg bort i positive tester :P
Jeg har tatt en test, og jeg aner ikke hvor sensitiv den er - men jeg synes jeg kan SKIMTE en skygge om ikke annet.. Har tatt disse testene før, og da har jeg ikke sett noen ting - og ikke ant hvor streken skal være en gang. Men nå synes jeg at jeg ser noe. Mannen ser det ikke da, men har skjønt at det ikke er helt uvanlig, hehe ;)
Er veldig spent på dagene som kommer nå altså, og bittelitt optimistisk :) Har ikm på fredag/lørdag.

Jeg vingler.

Jeg liker tempen din igjen. :) Håper det er noe mer enn bare kroppen din som forårsaket den dippen. :D

*Taster på app på mobilen*

Jeg er 12 dpo i dag, og har kjempefin og høy temp... og jeg er syk. Ble så glad når jeg leste av tempen i dag og drømte meg bort i positive tester :P
Jeg har tatt en test, og jeg aner ikke hvor sensitiv den er - men jeg synes jeg kan SKIMTE en skygge om ikke annet.. Har tatt disse testene før, og da har jeg ikke sett noen ting - og ikke ant hvor streken skal være en gang. Men nå synes jeg at jeg ser noe. Mannen ser det ikke da, men har skjønt at det ikke er helt uvanlig, hehe ;)
Er veldig spent på dagene som kommer nå altså, og bittelitt optimistisk :) Har ikm på fredag/lørdag.

Så utrolig spennende prikkeline!!!! Mannen min ser aldri strekene i starten. :p

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp