Vi som temper!

Håper på mange eggløsninger her inne de nærmeste dagene!!! Jeg er superspent og litt nervøs på å tempe igjen i morgen. 11 dpo i morgen. Har sååå lyst å se en SKYhøy temp, hehe :D All time high liksom, hihi ;)

Uff :-/ Jeg er også veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Hm. Får du positive eggløsningstester? Føler kroppen prøver veldig å få det til, men usikker.. Er så kjedelig. Så nå skal jeg ringe gynekolog ved pos eggl.test.
Eggløsningstester har jeg gitt opp :p blir aldri positive.
Ser ut som du nærmer deg da, krysser fingrene for el snart ;)
Kan være lurt å ringe å få det bekreftet. Jeg bor så knølete til så derfor har jeg ikke hadd meg ivei til noen priv gu, håper jeg får brev snart :)

Håper på mange eggløsninger her inne de nærmeste dagene!!! Jeg er superspent og litt nervøs på å tempe igjen i morgen. 11 dpo i morgen. Har sååå lyst å se en SKYhøy temp, hehe :D All time high liksom, hihi ;)
Det blir i alle fall bare rett inn her i morgen for å se hva tempen din viser i morgen :) Heier!

Koselig med heiagjeng!! :) Skal oppdatere så fort det er gjort ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når dere tisser på en eggløsningstest.. bruker dere det første av urinen som kommer ut, eller ventet dere litt? Noen som vet når en får best utslag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Når dere tisser på en eggløsningstest.. bruker dere det første av urinen som kommer ut, eller ventet dere litt? Noen som vet når en får best utslag?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Av og til om morgenen, sv og til på ettermiddagen. For meg, så spiller det ingen rolle når. Når den først slår skikkelig ut blir testen supermørk!!

Men det sier vel at ettermiddag er best for lh måling slik eg har forstått det:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sara - jeg liker ikke tempen din i dag! :(

Det gikk troll i ord for min del med "all-time-high" temp i dag tidlig. Den tempen må taes med en stor klype salt, for her er det forkjølelse på gang, og jeg er i skikkelig dårlig form. Men grafen ser jo fin ut da, så nå ble det litt ekstra spennende.

Det gikk troll i ord for min del med "all-time-high" temp i dag tidlig. Den tempen må taes med en stor klype salt, for her er det forkjølelse på gang, og jeg er i skikkelig dårlig form. Men grafen ser jo fin ut da, så nå ble det litt ekstra spennende.
Wow! Den der kan vi like! Jeg er også veldig forkjølet, men det ser ikke ut til å påvirke min temp spesielt mye ;)

Ellers skulle vi ha humper litt her i går kveld eller i morges, me. Mannen var helt skutt da han kom hjem sent i går kveld, og i dag måtte han dra grytidlig :( Håper det ikke blir for sent med i kveld :confused:

Ikke jeg heller :( Håper ff har tatt feil av el, og at det er en skikkelig festedipp... Krysser fingrene for temphopp i morra.
Ff mener egentlig at jeg er 9 dpo, jeg har endret til FAM som gir denne pga en rosa dråpe i går og dette i dag. Vi får se hva som kommer, men jeg forbereder meg på spekemat i jula.

Joda, spekemat er godt - men jeg håper nå du får et temphopp likevel i morgen jeg da ;)

Ellers skulle vi ha humper litt her i går kveld eller i morges, me. Mannen var helt skutt da han kom hjem sent i går kveld, og i dag måtte han dra grytidlig :( Håper det ikke blir for sent med i kveld :confused:
Det er ikke for sent å legge inn aksjer i kveld, så lenge du ikke har hatt el! Og har du el i løpet av dagen så er det jo uansett veldig bra timing :) Kos dere ! :D

Wow! Den der kan vi like! Jeg er også veldig forkjølet, men det ser ikke ut til å påvirke min temp spesielt mye ;)
He-he, takk for oppmuntring ;) Jeg tror jeg har litt feber - så er nok veldig sannsynlig at det påvirket tempen i dag tidlig. Men fy flate - det er skikkelig spennende! Og nå som jeg går på Crinone har jeg heller ikke antydning til spotting! Det er såå deilig :) Innbiller meg liksom at sjansen er litt større da, siden jeg ikke ser noe blod. Er tempten høy i morgen tidlig tror jeg at jeg skal svi av en test. Men er usikker på hvor sensitiv den er... OG har ikke lyst på blenda test :mad: Spennende er det i alle fall!

:) Heldigvis negativ EL-test i dag også! Jeg har hatt EL samme dag som positiv test tidligere, og så vil jeg jo gjerne at spermiene skal få noen timer å modnes på, så da har vi fortsatt god tid ;)

:) Heldigvis negativ EL-test i dag også! Jeg har hatt EL samme dag som positiv test tidligere, og så vil jeg jo gjerne at spermiene skal få noen timer å modnes på, så da har vi fortsatt god tid ;)
Hehe, ja det er jo det beste om de ligger klare når gullegget slippes ;)

Back
Topp