Vi som temper!

Jeg har forresten fått en heftig halsbetennelse. Skikkelig sår og hes og hoster masse :( Håoer ikke det blir verre nå som jeg er på vei inn i fruktbarheten.

Heldigvis bare virus foreløpig, da :) Det kan jeg leve med inntil videre.

Det kan jeg godt forstå..... Det var vel omtrent på disse tider du hadde EL i forrige syklus?
Ja det var i grunnen det. På CD19, dvs kommende tirsdag. Nå vil jeg ha eggløsning så jeg får kommet meg til gynekolog å få det bekreftet, og se på lutealfasen denne ganga.

Ja det var i grunnen det. På CD19, dvs kommende tirsdag. Nå vil jeg ha eggløsning så jeg får kommet meg til gynekolog å få det bekreftet, og se på lutealfasen denne ganga.
Ja, Håoer egget spretter snart!

Jeg har forresten fått en heftig halsbetennelse. Skikkelig sår og hes og hoster masse :( Håoer ikke det blir verre nå som jeg er på vei inn i fruktbarheten.

Uff så kjedelig. God bedring til deg <3 Håper du blir frisk snart, og klar til å befrukte ett egg ;-)

Kjipt å bli sjuk da- men forhåpentligvis blir du da ferdig før jul :) Og det er ikke lenge siden en av tempejentene ble gravid midt inne i forkjølelse hos både henne og mannen - så akkurat DET går nok bra likevel! Men dere må jo få lagt inn noen aksjer da ;) :P

- og god bedring forresten :)

Krysser fingrene for snarlig eggløsning!!!

Takk for det! Så lenge det ikke blir masse feber og tull, skal vi vel få lagt inn litt aksjer nå og da ;)

Når tenker du å begynne å teste?

Takk for det! Så lenge det ikke blir masse feber og tull, skal vi vel få lagt inn litt aksjer nå og da ;)

Når tenker du å begynne å teste?
Har reist fra både termometer og yestrt, så får ikke tempet før tirsdag. Tester kanskje onsdag om tempen er fin og høy :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan dere fortelle meg hvordan dette tempe greine fungerer? Jeg er rimelig ny på det meste, hadde ikke planlagt å bli gravid da vi plutselig ble det.... men mistet og nå er vi blitt prøvere :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Står veldig godt forklart i innlegg 3 på første siden her :) Det er bedre forklart enn jeg noen sinne kommer til å få til.

Her så stiger ikke tempen :/ så veit ikke om jeg har hatt EL. Men vært på 2 julebord i helgen så har ikke fått tempet.

Her så stiger ikke tempen :/ så veit ikke om jeg har hatt EL. Men vært på 2 julebord i helgen så har ikke fått tempet.
Siden tempen fortsatt er lav, har du nok ikke hatt el.

Har som sagt reist fra termometeret mitt, så ikke fått tempet på 2 dager. Er 10 dpo i dag. Har sagt jeg ikke har noen symptomer, men har hatt mensenmurringer i 3-4 dager. Mer enn jeg pleier tror jeg? Men kjenner jo veldig etter også da. Konstant litt ubehag i magen liksom. Tenk om det er en fantastisk overaskelse på gang?! Blir spennende å tempe igjen i morgen... :)

Hvor stort pleier tempefallet å være rett før EL? Jeg ligger vanligvis på et sted mellom 36,4 og 36,5 før EL, men i morges var tempen 36,32.

Er dette nok tempefall før EL, eller må tempen falle enda mer før EL finner sted?

Sent from my iPhone using BV Forum

Den må ikke falle i det hele tatt. Gjør det hos noen, men ikke noe must.

Har som sagt reist fra termometeret mitt, så ikke fått tempet på 2 dager. Er 10 dpo i dag. Har sagt jeg ikke har noen symptomer, men har hatt mensenmurringer i 3-4 dager. Mer enn jeg pleier tror jeg? Men kjenner jo veldig etter også da. Konstant litt ubehag i magen liksom. Tenk om det er en fantastisk overaskelse på gang?! Blir spennende å tempe igjen i morgen... :)

Krysser fingrene :D

Back
Topp