Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var i grunnen det. På CD19, dvs kommende tirsdag. Nå vil jeg ha eggløsning så jeg får kommet meg til gynekolog å få det bekreftet, og se på lutealfasen denne ganga.Det kan jeg godt forstå..... Det var vel omtrent på disse tider du hadde EL i forrige syklus?
Ja, Håoer egget spretter snart!Ja det var i grunnen det. På CD19, dvs kommende tirsdag. Nå vil jeg ha eggløsning så jeg får kommet meg til gynekolog å få det bekreftet, og se på lutealfasen denne ganga.
Uff så kjedelig. God bedring til deg <3 Håper du blir frisk snart, og klar til å befrukte ett egg ;-)Jeg har forresten fått en heftig halsbetennelse. Skikkelig sår og hes og hoster masse Håoer ikke det blir verre nå som jeg er på vei inn i fruktbarheten.
Heldigvis bare virus foreløpig, da Det kan jeg leve med inntil videre.
Takk for det håper på å bli gradvis bedre nå!Uff så kjedelig. God bedring til deg <3 Håper du blir frisk snart, og klar til å befrukte ett egg ;-)
Kjipt å bli sjuk da- men forhåpentligvis blir du da ferdig før jul Og det er ikke lenge siden en av tempejentene ble gravid midt inne i forkjølelse hos både henne og mannen - så akkurat DET går nok bra likevel! Men dere må jo få lagt inn noen aksjer daJeg har forresten fått en heftig halsbetennelse. Skikkelig sår og hes og hoster masse Håoer ikke det blir verre nå som jeg er på vei inn i fruktbarheten.
Heldigvis bare virus foreløpig, da Det kan jeg leve med inntil videre.
Krysser fingrene for snarlig eggløsning!!!Ja det var i grunnen det. På CD19, dvs kommende tirsdag. Nå vil jeg ha eggløsning så jeg får kommet meg til gynekolog å få det bekreftet, og se på lutealfasen denne ganga.
Har reist fra både termometer og yestrt, så får ikke tempet før tirsdag. Tester kanskje onsdag om tempen er fin og høyTakk for det! Så lenge det ikke blir masse feber og tull, skal vi vel få lagt inn litt aksjer nå og da
Når tenker du å begynne å teste?
Siden tempen fortsatt er lav, har du nok ikke hatt el.Her så stiger ikke tempen :/ så veit ikke om jeg har hatt EL. Men vært på 2 julebord i helgen så har ikke fått tempet.
Krysser fingreneHar som sagt reist fra termometeret mitt, så ikke fått tempet på 2 dager. Er 10 dpo i dag. Har sagt jeg ikke har noen symptomer, men har hatt mensenmurringer i 3-4 dager. Mer enn jeg pleier tror jeg? Men kjenner jo veldig etter også da. Konstant litt ubehag i magen liksom. Tenk om det er en fantastisk overaskelse på gang?! Blir spennende å tempe igjen i morgen...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pillesluttSiden tempen fortsatt er lav, har du nok ikke hatt el.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app