Vi som temper!

Jeg har fått en ukjent H i diagrammet mitt i FF i dag - noen som vet hva det betyr??
Mysteriet løst - det var jeg som hadde krysset av på HCG i stedet for progesteron :P

Takk for god innsats i tempe-forume Lykkeliten :) Du skal velfortjent få lov til å flytte herfra - selv om vi vil savne deg. Håper vi kommer etter alle sammen om en liten stund.

Jeg har ikke mulighet til å ta over tråden dessverre, er alt for mye på og av og har alt for mye som skjer privat om dagen. Men håper noen annen har lyst og kapasitet :)

Nei, ingen skal tvinges til å ta over. Jeg kan bruke tid på å flytte ut jeg, så er det sikkert en eller annen som kan ta over etter hvert tenker jeg. :)

Det har vært veldig veldig veldig bra å få være med her inne. Jeg har lært masse og fått utrolig mye støtte når jeg synes ting har vært vanskelig, dere er en fantastisk gjeng og jeg sender dere babystøv, og positive tanker og krysser fingrene for at dere alle følger etter meg!!! Jeg ønsker det virkelig av hele mitt hjerte. <3

Og enda en oppdatering fra meg, jeg har fått svar på blodprøven fra onsdag:

upload_2013-12-13_13-26-59-png.43438

Hcg hadde økt med 9 ganger så mye som 48 timer før, så da tror jeg at vi skal feire i helgen altså! :)

Hei supertempere.
Er det vanlig at tempen plutselig stiger? Er på 8 dpo nå, og tempen har ligget stabilt, det startet på 37,7 etter el, 37,5 de påfølgende dagene og nå 37,7 ? Ble plutselig super sliten også....

Det kan den fint gjøre, og på dette tidspunkt anses det som positivt.

Dine målinger er høye da, men helt ok.

Så bra at du flytter ut, Lykkeliten! :) Nå må vi bare håpe på at gravidrushet (om man kan kalle det det etter to graviditeter :P ) fortsetter i noen uker fremover, så alle kan flytte ut!

Tror ikke jeg kan ta over tråden, for jeg er en idiot på data, og bruker for det meste iPad (synes det er litt knot på en del ting).

Jeg hadde en nesten positiv el-test i går, mens i dag var streken nesten borte igjen. Er det vanlig?

Jeg hadde en nesten positiv el-test i går, mens i dag var streken nesten borte igjen. Er det vanlig?

Det har skjedd med meg noen ganger før, ihvertfall. En mulig forklaring kan være at testen ikke er tatt til "perfekt" tid på døgnet i følge din kropp, og at den derfor kun viser nesten positiv, selv om den egentlig skulle ha vært helt positiv.

Så bra Lykkeliten! Lykke til med alt ;) kommer til å savne deg!! jeg kan ta over tråden om jeg ikke får en positiv test om ca 10 dager :) orker ikke å ta over nå å kanskje få en positiv test å må starte en ny tråd igjen

Tusen takk for lykkeønskninger. Jeg kommer nok til å snike på deg altså. :) <3

Jeg kan godt ha ansvar i 10 dager til du får positiv test. ;) Da er jeg kanskje enda litt tryggere på å slippe taket helt. :p

*Taster på app på mobilen*

Så bra at du flytter ut, Lykkeliten! :) Nå må vi bare håpe på at gravidrushet (om man kan kalle det det etter to graviditeter :P ) fortsetter i noen uker fremover, så alle kan flytte ut!

Tror ikke jeg kan ta over tråden, for jeg er en idiot på data, og bruker for det meste iPad (synes det er litt knot på en del ting).

Ja, gravidrush som fortsetter for resten av temperne!!! :) <3

*Taster på app på mobilen*

Det har skjedd med meg noen ganger før, ihvertfall. En mulig forklaring kan være at testen ikke er tatt til "perfekt" tid på døgnet i følge din kropp, og at den derfor kun viser nesten positiv, selv om den egentlig skulle ha vært helt positiv.

Takk, men jeg synes det er merkelig at den allerede nærmer seg positiv. Regner nesten ikke med å få før om ca 6 dager. Er bare 12 dpo, sist gang hadde jeg el på dag 19

Du mener cd 12, ikke 12 dpo sant?

12 dpo er det tid for andre tester.

* innser at vi snakker et rart språk*

Har du fått "flyttet" el Sara? Ser jo at det står noe usikkert da men.

Jeg har reist bort for helgen uten termometer, så nå tar jeg meg "tempefri" frem til tirsdag. Er 8 dpo i dag, og absolutt ingen symptomer - men har selvfølgelig et stort håp om en spire :)
Ønsker dere alle en god helg!

Du mener cd 12, ikke 12 dpo sant?

12 dpo er det tid for andre tester.

* innser at vi snakker et rart språk*

Hahaha. Må være ønsketenkingen som snakker. Mente selvfølgelig CD 12 ja. Hehehe.

Vi snakker prøversk :P

Hei dere tempere:)
Jeg temper litt uten så mye press, har et sånt vanlig termometer som viser 1 desimal. Er 10 dpo i dag og i går gikk tempen ned fra 37,5 til 37,1 og i dag opp til 37,3. Hva betyr dette? Blir veldig glad for svar :)

Jeg temper ikke selv, men vet at det er veldig godt tegn. Vanligvis når man nærmer seg ikm og tempen synker betyr det at tr er på vei. Dette er spennende!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp