Mysteriet løst - det var jeg som hadde krysset av på HCG i stedet for progesteronJeg har fått en ukjent H i diagrammet mitt i FF i dag - noen som vet hva det betyr??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mysteriet løst - det var jeg som hadde krysset av på HCG i stedet for progesteronJeg har fått en ukjent H i diagrammet mitt i FF i dag - noen som vet hva det betyr??
Takk for god innsats i tempe-forume Lykkeliten Du skal velfortjent få lov til å flytte herfra - selv om vi vil savne deg. Håper vi kommer etter alle sammen om en liten stund.
Jeg har ikke mulighet til å ta over tråden dessverre, er alt for mye på og av og har alt for mye som skjer privat om dagen. Men håper noen annen har lyst og kapasitet
Sniker litt Gratulerer masse Lykkeliten!! Lykke til framover!
Tusen takk! <3 Du er jo allerede langt på vei!
Jeg hadde en nesten positiv el-test i går, mens i dag var streken nesten borte igjen. Er det vanlig?
Så bra Lykkeliten! Lykke til med alt kommer til å savne deg!! jeg kan ta over tråden om jeg ikke får en positiv test om ca 10 dager orker ikke å ta over nå å kanskje få en positiv test å må starte en ny tråd igjen
Så bra at du flytter ut, Lykkeliten! Nå må vi bare håpe på at gravidrushet (om man kan kalle det det etter to graviditeter ) fortsetter i noen uker fremover, så alle kan flytte ut!
Tror ikke jeg kan ta over tråden, for jeg er en idiot på data, og bruker for det meste iPad (synes det er litt knot på en del ting).
Det har skjedd med meg noen ganger før, ihvertfall. En mulig forklaring kan være at testen ikke er tatt til "perfekt" tid på døgnet i følge din kropp, og at den derfor kun viser nesten positiv, selv om den egentlig skulle ha vært helt positiv.
Du mener cd 12, ikke 12 dpo sant?
12 dpo er det tid for andre tester.
* innser at vi snakker et rart språk*