Vi som temper!

Om det er billigtester du bruker kan jeg si deg at det tok lang tid før det vist noe på mine. Det er jo litt varierende kvalitet på de.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, de kan jo ha litt ulik mengde fargestoff, men mine har vært veldig "fine" denne syklusen med at de har blitt gradvis bittelitt sterkere for hver dag, men jeg er klar over at det at jeg har lik strek i dag ikke behøver å være negativt. Kan jo både være mengden fargestoff, men også at hcg-konsentrasjonen i blodet er så lav nå at litt ulik mengde konsentrasjon i urin vil gi litt ulikt resultat på testen, uten at det gjenspeiler nøyaktig det som skjer i blodet. *Forsøker å være fornuftig*. :D

Jeg er bare litt nysgjerrig på hvordan det egentlig er å tempe med Crinone, om jeg da ikke vil kunne påvise f.eks. tempfall. :rolleyes:

Jo, jeg tester å tester etter eggløsning. Startet jo å teste på CD6, og synes testene ser helt like ut enda på CD14, føler ikke de blir noe sterkere. Forrige pp fikk jeg jo positiv på CD19, det vil si at det blir på tirsdag neste uke :) Håper jo jeg får positiv snart, så jeg får kommet meg inn til GU for å sjekke :) *Krysser fingrene* Lei av å vente nå :p

Jeg er også spent på hva som vil skje med deg hos gynekologen denne syklusen. :)

Dere andre med Crinone. Tempfall på Crinone, hvordan er det? Min temp ser ut til å være 0,1 - 0,2 grader høyere. Men om kroppens progesteron forsvinner og jeg skulle hatt 0,5 grader tempfall så vil vel det skje også med Crinone? Bare at jeg ender 0,1 - 0,2 grader høyere enn uten Crinone?

Jeg har nemlig ikke tempfall i dag, og da vil jeg jo gjerne vite at det er reelt.

Testen er ikke sterkere enn i går, bare like sterk.

*Taster på app på mobilen*
Jeg vil tro man får tempfall hvis tanta kommer - selv om man går på crinone. Har ingen erfaring med det, for jeg kuttet ut criononen sist når jeg var 13 dpo og blenda g-test. Begynte spotte med en gang og tanta kom dagen etter.

Jeg vil tro man får tempfall hvis tanta kommer - selv om man går på crinone. Har ingen erfaring med det, for jeg kuttet ut criononen sist når jeg var 13 dpo og blenda g-test. Begynte spotte med en gang og tanta kom dagen etter.

Da tror vi det samme. Da tolker jeg dagens temp som et godt tegn. ;) Pleier jo alltid å ha tempfall dagen før blødning. Ser ikke så skummelt ut akkurat nå.

*Taster på app på mobilen*

Jeg er ikke "fornøyd" med tempen min denne gangen, synes den er så ustabil igjen - selv med crionone. Har blitt forkjøla igjen også, så kanskje det spiller litt inn. Men trodde heller det ville gi meg høy temp enn lav? Litt deppa i dag, har liksom på følelsen at jeg blir skuffet denne pp'en også... Skikkelig teite tanker, men begynner å bli litt sliten av prøvinga kjenner jeg. Har jo vært åpen for at det skulle skje siden januar, og prøvd aktivt siden mai.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Litt trist idag - uten grunn egentlig. Håper jo selvsagt på at det er et befruktet egg på vei til å feste seg inne i hulen :)

ehhh...

dobbelt postet

Beklager spammingen - får ikke tatt de vekk. PC'en hang seg og utålmodig som jeg er trykket jeg i veg.. :oops:

Ble spådd idag, hun føler at jeg blir gravid april/mai, håper virkelig hun tar feil for jeg vil bli det NÅ:p

Jeg er ikke "fornøyd" med tempen min denne gangen, synes den er så ustabil igjen - selv med crionone. Har blitt forkjøla igjen også, så kanskje det spiller litt inn. Men trodde heller det ville gi meg høy temp enn lav? Litt deppa i dag, har liksom på følelsen at jeg blir skuffet denne pp'en også... Skikkelig teite tanker, men begynner å bli litt sliten av prøvinga kjenner jeg. Har jo vært åpen for at det skulle skje siden januar, og prøvd aktivt siden mai.. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig. Litt trist idag - uten grunn egentlig. Håper jo selvsagt på at det er et befruktet egg på vei til å feste seg inne i hulen :)

Men du er jo fortsatt godt over coverline da? Tidlig å si hva kroppen holder på med nå. Krysser fingrene for deg! :)

Ble spådd idag, hun føler at jeg blir gravid april/mai, håper virkelig hun tar feil for jeg vil bli det NÅ:p

Hun tar feil, du skal bli gravid NÅ! :D *Testetøsa later som hun er synsk*

Blir jeg gravid nå så får jeg termin 4 september, så da kan jeg være på august å september forumet :p

Jeg kommer definitivt til å henge på begge, grunnet usikker termin pga usikker el.

Jeg kommer definitivt til å henge på begge, grunnet usikker termin pga usikker el.

JIPPI! Vi må henge på august alle sammen! :D Jeg vil ha med meg alle om jeg flytter... :p

Jeg må jo teste positivt først da.... Det er jo ikke sikkert.... Mildt sagt....

Men du er jo fortsatt godt over coverline da? Tidlig å si hva kroppen holder på med nå. Krysser fingrene for deg! :)
Ja det er det jeg sier - er litt trist uten grunn egentlig ;) Fikk bare sånn plutselig for meg at "hvorfor skulle jeg lykkes denne pp'en liksom".. Skikkelig destruktiv tanke, så skal prøve å riste den fra meg. Var bare at vi hadde prosjektmøte og samling med en drøss mennesker i går, og omtrent halvparten lurte på om vi ikke hadde lyst på en til. Og så prøve å bare smile det bort og si at "jo etterhvert kanskje, når tiden er inne... osv" - det er litt tungt når jeg vet at vi har vært veldig klare for en til ett år ca. Jeg har hele tiden tenkt at det kan ta litt tid - men regnet helt sikkert med at jeg ville være gravid til jul. Nå føler jeg meg ikke like sikker for å si det sånn. MEN - det er fortsatt en mulighet - vet det om en uke ca ;)

Ja det er det jeg sier - er litt trist uten grunn egentlig ;) Fikk bare sånn plutselig for meg at "hvorfor skulle jeg lykkes denne pp'en liksom".. Skikkelig destruktiv tanke, så skal prøve å riste den fra meg. Var bare at vi hadde prosjektmøte og samling med en drøss mennesker i går, og omtrent halvparten lurte på om vi ikke hadde lyst på en til. Og så prøve å bare smile det bort og si at "jo etterhvert kanskje, når tiden er inne... osv" - det er litt tungt når jeg vet at vi har vært veldig klare for en til ett år ca. Jeg har hele tiden tenkt at det kan ta litt tid - men regnet helt sikkert med at jeg ville være gravid til jul. Nå føler jeg meg ikke like sikker for å si det sånn. MEN - det er fortsatt en mulighet - vet det om en uke ca ;)
Håper du får en positiv test da ;)
H

Jeg krysser fingrene. :)

Back
Topp