Vi som temper!

Her er testen fra 10 dpo (tatt med speilreflekskamera *fnis*)
11 dpo - sterkere linje, men den digitale sa nei.
14 dpo - endelig er den digitale testen med på leken, men som du ser av den andre testen, er linja fremdeles ganske svak. Men det spilte jo faktisk ingen rolle :)
Satser på at du får fin progresjon du også! :)

Her er testen fra 10 dpo (tatt med speilreflekskamera *fnis*)
11 dpo - sterkere linje, men den digitale sa nei.
14 dpo - endelig er den digitale testen med på leken, men som du ser av den andre testen, er linja fremdeles ganske svak. Men det spilte jo faktisk ingen rolle :)
Satser på at du får fin progresjon du også! :)

Tusen takk for at du fant dem frem! :)

Ja, min billigstrimmel er fortsatt ganske svak, men mye sterkere enn den i dag morges, og den er sterkere enn alle testene fra i går osv. så foreløpig er det jo kjempefin progresjon. Jeg har tatt vare på alle testene så jeg kan legge dem ved siden av hverandre og se at de blir litt og litt sterkere. :D

Dette er jo min billigstrimmel fra samme urin som CB digital, ikke speilreflekskamera da. Så streken er jo fremdeles svak (sterkere i virkeligheten enn på bildet).
ImageUploadedByBV Forum1386680973.016600.jpg

Innom å sier hei. :) Her er det travle dager og lite nattesøvn så her har jeg bevvist prioritert bort tempingen, rett og slett for å i det hele tatt få meg litt søvn :(

Her har det vært omgangsyke, lille som starter dagen klokka 5, lille som ender dagen klokken 6 og våkner midt på natta og ikke vil sove igjen og til sist mor som har forsøvet døgnet fullstendig :(

Gubben han kan altså sove når som helst, hvor som helst. jeg er trøtt HELE dagen og våken halve natta. *sukk*

Men det er ikke noen spire her denne mnd heller for nå kjenner jeg at det strammer seg til i ryggen :/

Jaja. håper alle her har det bra :)

Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7
Gratulerer så himmelsk mye ❤️ håper spira klorer seg fast i 9 mnd nå!

Den sitter denne gangen Lykkeliten! :D

Virker som om jeg får en lang syklus denne gangen..

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Den sitter denne gangen Lykkeliten! :D

Virker som om jeg får en lang syklus denne gangen..

:D Ja, det synes jeg den skal.

Hmm.. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves? Da håper jeg virkelig dette er gullegget, når du må vente sånn. :confused:

:D Ja, det synes jeg den skal.

Hmm.. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves? Da håper jeg virkelig dette er gullegget, når du må vente sånn. :confused:
Ja. Skal til gyn i morgen så får vi se

Spent på oppdatering fra gyn

For min del er jeg ikke spent på morgendagen lenger.
jeg gidder ikke ta flere el-tester.
Jeg antar tempen kommer til å være høy.
Det er bare så uvisst om jeg er 4-5 eller 8-9 dpo at jeg gidder ikke kjenne etter symptomer engang. 4-5 er "null sjangs", men 8-9 da KAN ting skyldes en spire. Når det er sånn som dette.... ja, da bare gidder jeg ikke, kjenner jeg i kveld.

Fint om jeg får en avklaring før jul, så jeg vet om jeg kan spise det deilige, hjemmetørkede fenalåret. Men, vel... vente og se.

Spent på oppdatering fra gyn

For min del er jeg ikke spent på morgendagen lenger.
jeg gidder ikke ta flere el-tester.
Jeg antar tempen kommer til å være høy.
Det er bare så uvisst om jeg er 4-5 eller 8-9 dpo at jeg gidder ikke kjenne etter symptomer engang. 4-5 er "null sjangs", men 8-9 da KAN ting skyldes en spire. Når det er sånn som dette.... ja, da bare gidder jeg ikke, kjenner jeg i kveld.

Fint om jeg får en avklaring før jul, så jeg vet om jeg kan spise det deilige, hjemmetørkede fenalåret. Men, vel... vente og se.

Jeg håper jo du må legge fenalår til side i år jeg da. Vil så gjerne ha deg med videre nå!

Ja ja ingen gyn pga omgangssyke... hun sekretæren ville ikke ha meg der i morgen heller :P ny time om en uke

- Taster med appen -

Ja ja ingen gyn pga omgangssyke... hun sekretæren ville ikke ha meg der i morgen heller :P ny time om en uke

- Taster med appen -
:( God bedring!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men hva skjer med el da?? Hvor ble den av? Jeg skal vel bare være glad for at jeg ikke har det nå som jeg ikke orker sex, men liker at ting er på stell!

- Taster med appen -

Ja ja ingen gyn pga omgangssyke... hun sekretæren ville ikke ha meg der i morgen heller :p ny time om en uke

- Taster med appen -

Sekretæren så for seg å bli smittet rett før helgen ja. :p God bedring, og håper EL dukker opp etter hvert (men kanskje om noen dager så du orker å legge inn aksjer?)

Tempen min har gått litt ned i dag igjen. Jeg har heldigvis sett andre som har "hakkete" graf når de er gravide, så jeg freaker ikke ut, og det er også fordi billigstrimmel-testen min er enda litt sterkere i dag.

Skulle gjerne sett at tempen bare gikk oppover da. :p Jeg kommer nok til å slutte å tempe etter fredag om alt går bra frem til helgen. For etter det tenker jeg at temping bare vil gjøre meg mer nervøs. Går det dårlig så gjør det jo det uten at jeg temper også, men da slipper jeg å vurdere tempen hver dag?

Men først må jeg forbi torsdag og fredag kjenner jeg. Jeg er livredd og spent og utålmodig nå. Skulle som sagt helst sett at tempen var litt høyere i dag, men tempen er jo fortsatt veldig høy da, den er ikke lav enda.

Jeg kan gjerne ha ansvar for tempe-tråden over helgen (sånn at jeg er sikker på at jeg faktisk flytter), men på mandag kan gjerne noen andre ta over OM alt har gått bra med meg frem til da. Så dere kan jo begynne å tenke på det, om noen kunne ha lyst til å ha ansvar for tråden (jeg har lyst til å håpe at jeg gir stafettpinnen videre på mandag). :) Jeg kan gi den som har lyst til å ta over ett par tips om hva man burde gjøre i forhold til formateringsproblemene som er på BV forumet etter oppdatering i september.

Ja, jeg tenker også at temping kan bli et unødvendig stressmoment for deg fremover... Den er jo uansett ikke det viktigste for fasitsvaret fremover ;) Hehe... Når tenker du å slutte med testing, da? Regner med det blir noen dager til? Godt å vite at streken blir sterkere fortsatt :)

Hvordan er det med Crinone? Fortsetter du på det utover i graviditeten, eller hva gjør man?

(Du merker at jeg anser deg som gravid, og ferdig med det, eller? :p )

Positive tester, men spotter :( Gråt hele går.. Jeg er så lei av at det aldri går min vei.. Neste gang skal jeg bare droppe tester og vente til riene forteller meg jeg er gravid :P

Back
Topp