Vi som temper!

Jo. Du ser dpo ut!

Er tappen fortsatt åpen?

Jeg har også hørt at LH-nivået kan forbli høyt "for lenge" ved PCO/PCOS, men jeg har aldri hørt noe om tapp og sekret. Jeg har dog hatt fruktbart sekret i flere dager etter EL i en av mine tidligere sykluser, så det kan jo av og til være litt surr tror jeg.
I dag er den lukket.

Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7

Ja, men hvor mye?

Når kan jeg teste??

Aj aj. Den er vrien da? Hvis du holder deg i 8 dager så er du enten 16 eller 12 dpo? Hva om du holder deg i 6 dager da? Så er du enten 14 eller 10 dpo?

16-18 des har vi svigermor i huset...

Må tenke...

Satte inn igjen den høye forrige uke, da finner i det minste ff el. Om dagen stemmer er jeg svært usikker på...

16-18 des har vi svigermor i huset...

Må tenke...

Kanskje ta en test 15. desember (i tilfelle tidlig EL) og så ny 19. desember?

Vel. Jeg har holdt meg i 4,5 time fra forrige gang jeg tisset. Bestemte meg for å ta en strimmel. Testetøsa bestemte at jeg skulle ta tiden og: "om streken er synlig med en gang så tar du CB digital."

Streken kom etter 60 sekunder....

Denne streken her (bilde er tatt 8 min etter dypping):

imageuploadedbybv-forum1386673239-965348-jpg.43117

(Nå som minuttene går og den tørker blir streken tydeligere og tydeligere.)

Streken kom altså etter 60 sekunder. Ett minutt. Javel. "Er det med en gang da?" Testetøsa mente det.

Så da ble det CB digital rett etterpå. Og den jobbet i tre minutter med timeglasset.

imageuploadedbybv-forum1386673359-440876-jpg.43118

Lille spire, klor deg fast! :love7
Oioioi :D lille spire KLOR deg fast!!!!!

Jippi! Så gode nyheter med positiv test!! :) ganske tidlig å få positiv digital test også. Med min datter fikk jeg "ikke gravid" frem til 14dpo - så dette må jo være et bra tegn :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hurra!!! :D Nå MÅ spiren klore seg fast!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jippi! Så gode nyheter med positiv test!! :) ganske tidlig å få positiv digital test også. Med min datter fikk jeg "ikke gravid" frem til 14dpo - så dette må jo være et bra tegn :)

Ja, ikke sant? Jeg synes også dette MÅ være et godt tegn nå. <3

Oj, og du svidde av flere digitale altså? Da tolker jeg det jo enda mer positivt om jeg i teorien er "nesten tilnærmet 14 dpo". :p Jeg gruer meg sånn for de neste dagene nå, så jeg ble veldig glad for denne informasjonen! <3

Ja, ikke sant? Jeg synes også dette MÅ være et godt tegn nå. <3

Oj, og du svidde av flere digitale altså? Da tolker jeg det jo enda mer positivt om jeg i teorien er "nesten tilnærmet 14 dpo". :p Jeg gruer meg sånn for de neste dagene nå, så jeg ble veldig glad for denne informasjonen! <3

Ja:) 12dpo ble ikke gravid men super svak strek på testen. 13dpo også neg på digital test men fremdeles svak strek på g-test. Kan se om jeg finner bilder av de :)

Ja:) 12dpo ble ikke gravid men super svak strek på testen. 13dpo også neg på digital test men fremdeles svak strek på g-test. Kan se om jeg finner bilder av de :)

Neida, du trenger ikke å grave altså (ikke meningen å skape arbeid for deg her), jeg ble bare så glad for at jeg da sannsynligvis har en del hcg nå. Klarer liksom ikke helt å forstå det riktig enda. :p Så da ble jeg glad for din litt tregere CB digital (ikke at det egentlig spiller noen rolle, men akkurat nå ble jeg litt glad for det.. Litt tullete i hodet akkurat nå ja). :p

Ser hva jeg finner på laptopen seinere jeg:) er jo alltid et koselig gjensyn syns jeg:) den trege cb digitale testen er jo blitt verdens søteste jente nå, så håper jo virkelig at det ender opp i en supersøt baby til deg også❤️

Ser hva jeg finner på laptopen seinere jeg:) er jo alltid et koselig gjensyn syns jeg:) den trege cb digitale testen er jo blitt verdens søteste jente nå, så håper jo virkelig at det ender opp i en supersøt baby til deg også❤️

Hihi.. Nettopp. Treg eller rask CB spiller ingen rolle til slutt nei. <3 Du får rope ut om du finner frem et koselig gjensyn ja. :) :D

Back
Topp