Vi som temper!

Ja, jeg tenker også at temping kan bli et unødvendig stressmoment for deg fremover... Den er jo uansett ikke det viktigste for fasitsvaret fremover ;) Hehe... Når tenker du å slutte med testing, da? Regner med det blir noen dager til? Godt å vite at streken blir sterkere fortsatt :)

Hvordan er det med Crinone? Fortsetter du på det utover i graviditeten, eller hva gjør man?

(Du merker at jeg anser deg som gravid, og ferdig med det, eller? :p )

Åh, du er god. :-)

Jeg må fortsette med Crinone til jeg er 10-12 uker på vei. Da regner man med at fosteret/morkaken har tatt over progesteron produksjonen og at det er helt trygt å slutte. Så jeg må kjøpe flere pakker Crinone (det koster over 500 kr pakken, en pakke har til 15 dager).

Jeg temper i morgen og på fredag. Så tror jeg at jeg slutter, men vil gjerne ha ansvar for tempetråden over helgen allikevel. Sånn at jeg først er offisielt ferdig med temping på mandag. Jeg kommer jo garantert til å tempe når vi skal prøve på nestemann, så jeg er ikke ferdig for alltid. ;)

*Taster på app på mobilen*

Åh, du er god. :)

Jeg må fortsette med Crinone til jeg er 10-12 uker på vei. Da regner man med at fosteret/morkaken har tatt over progesteron produksjonen og at det er helt trygt å slutte. Så jeg må kjøpe flere pakker Crinone (det koster over 500 kr pakken, en pakke har til 15 dager).

Jeg temper i morgen og på fredag. Så tror jeg at jeg slutter, men vil gjerne ha ansvar for tempetråden over helgen allikevel. Sånn at jeg først er offisielt ferdig med temping på mandag. Jeg kommer jo garantert til å tempe når vi skal prøve på nestemann, så jeg er ikke ferdig for alltid. ;)

He he... Godt å høre at du har begynt å tenke på nestemann allerede! Da tror jeg kanskje du har begynt å senke skuldrene litt?

Ellers blir det jo et aldri så lite tomrom her når du drar. Tror vi er mange som vil savne deg :) Men vi unner deg dette, Lykkeliten! Herlig!

Jeg kan ta tråden om ingen andre vil, men jeg er for tiden mest fra mobil, så gjerne noen andre.

He he... Godt å høre at du har begynt å tenke på nestemann allerede! Da tror jeg kanskje du har begynt å senke skuldrene litt?

Ellers blir det jo et aldri så lite tomrom her når du drar. Tror vi er mange som vil savne deg :) Men vi unner deg dette, Lykkeliten! Herlig!

Forsøker å senke skuldrene litt, men blodprøven på mandag hadde hcg på 6,1, det er jo veldig lavt, men dagens test er mye sterkere enn mandagens test - så det må jo bety at det dobler seg og at jeg bare ligger i nedre del av normal hcg. Det er jo fremdeles bare uke 3 (3+5 i dag) og bare 12 dpo. Jeg er utålmodig, spent og nervøs. :p

Jeg kommer nok til å snike litt på dere, særlig i starten, jeg tror jeg av gammel vane kommer til å gå rett til FS mange ganger. :p Og tempe-gjengen må jeg hvert fall snike på, og et par andre som ikke temper også. Det er jo så mange her inne som jeg heier på (altså, egentlig alle, men mange jeg har blitt bedre "kjent med" også)! Så jeg vil jo se at dere får positive tester også!!! <3

Jeg er helt ambivalent. I det ene øyeblikket kan jeg snakke om å komme tilbake for å prøve på nestemann i det andre øyeblikket sitter jeg og kjenner etter om jeg har menssmerter på vei. :confused: Det er litt for skummelt med IKM i morgen. (Og jeg har ikke menssmerter altså, ikke i det hele tatt for øyeblikket.)

Jeg leker med innstillingene og veksler mellom 4 og 9 dpo. Egentlig 3 og 9...

Da er jeg også dpo, rettere sagt 3dpo som vil si at vi akkurat rakk å legge inn aksjer i tide! Jippi! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åh, du er god. :)

Omg! Det var dyrt!!

Blir trist her uten deg, men håper flere følger på selvfølgelig :)

Omg! Det var dyrt!!

Blir trist her uten deg, men håper flere følger på selvfølgelig :)

Dere må flytte ut herfra alle sammen. :) Jeg håper jeg flytter snart, og det blir nok ikke så trist for da slipper dere denne testegalskapen min. :p Eller, det er bedre om dere bare flytter etter i så fall, for jeg gruer meg litt til å forlate FS.

Ja, det er veldig dyrt, men om man blir å bruke det "fast" så kan man be legen søke om at man skal få det på blå resept. Eller så kan man faktisk samle alle kvitteringer på alle hvite resepter man har gjennom året og sende inn til NAV, så tror jeg beløpet er 1600 kr i året, og alt over det får man da tilbakebetalt fra NAV. Så det går an å få en god del dekket.

Dere må flytte ut herfra alle sammen. :) Jeg håper jeg flytter snart, og det blir nok ikke så trist for da slipper dere denne testegalskapen min. :p Eller, det er bedre om dere bare flytter etter i så fall, for jeg gruer meg litt til å forlate FS.

Ja, det er veldig dyrt, men om man blir å bruke det "fast" så kan man be legen søke om at man skal få det på blå resept. Eller så kan man faktisk samle alle kvitteringer på alle hvite resepter man har gjennom året og sende inn til NAV, så tror jeg beløpet er 1600 kr i året, og alt over det får man da tilbakebetalt fra NAV. Så det går an å få en god del dekket.
Godt å høre!

Og joda, det blir trist å ikke ha deg her mer, men unner deg spira! Er mange her jeg gjerne skulle ha stappa en spire i og hivd ut (meg selv inkludert) for vi har vært her alt for lenge!

Godt å høre!

Og joda, det blir trist å ikke ha deg her mer, men unner deg spira! Er mange her jeg gjerne skulle ha stappa en spire i og hivd ut (meg selv inkludert) for vi har vært her alt for lenge!

Jeg skulle gjerne tryllet spire til dere hele gjengen, synes jo tempetråden skal dø ut. :p

Jeg sniker nok inn til dere altså, klarer nok ikke å holde meg helt borte - jeg skal jo se at dere får positive tester dere og!!!

Gratulerer med to streker! Håper den klorer seg godt fast nå!
:)

Jeg skulle gjerne tryllet spire til dere hele gjengen, synes jo tempetråden skal dø ut. :p

Jeg sniker nok inn til dere altså, klarer nok ikke å holde meg helt borte - jeg skal jo se at dere får positive tester dere og!!!

Det er lov å snike (eller henge med oss) og ikke minst komme med masse oppdateringer, fordi om du ikke "hører til" her lengre :)

Det er lov å snike (eller henge med oss) og ikke minst komme med masse oppdateringer, fordi om du ikke "hører til" her lengre :)

Ja, det kan hende jeg gjør. :-)

Dere andre med Crinone. Tempfall på Crinone, hvordan er det? Min temp ser ut til å være 0,1 - 0,2 grader høyere. Men om kroppens progesteron forsvinner og jeg skulle hatt 0,5 grader tempfall så vil vel det skje også med Crinone? Bare at jeg ender 0,1 - 0,2 grader høyere enn uten Crinone?

Jeg har nemlig ikke tempfall i dag, og da vil jeg jo gjerne vite at det er reelt.

Testen er ikke sterkere enn i går, bare like sterk.

Ff flyttet meg. Ikkje 5 eller 10, men 4.

Med fan-metode likevel 10.

Tidsjusterte noen temper og sånn ser det ut...

Jeg pleier ligge rett over coverline de første dpo, men vi får se.

Tar en test i helga enten 12-13 dpo eller 6-7-8 dpo. I det tilfellet er det jo for tidlig, men i tilfelle???

Hvordan går det egentlig med Molly? Tester du for EL? Litt spent på hva som skjer med deg og gyn! :)

Dere andre med Crinone. Tempfall på Crinone, hvordan er det? Min temp ser ut til å være 0,1 - 0,2 grader høyere. Men om kroppens progesteron forsvinner og jeg skulle hatt 0,5 grader tempfall så vil vel det skje også med Crinone? Bare at jeg ender 0,1 - 0,2 grader høyere enn uten Crinone?

Jeg har nemlig ikke tempfall i dag, og da vil jeg jo gjerne vite at det er reelt.

Testen er ikke sterkere enn i går, bare like sterk.

Om det er billigtester du bruker kan jeg si deg at det tok lang tid før det vist noe på mine. Det er jo litt varierende kvalitet på de.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan går det egentlig med Molly? Tester du for EL? Litt spent på hva som skjer med deg og gyn! :)
Jo, jeg tester å tester etter eggløsning. Startet jo å teste på CD6, og synes testene ser helt like ut enda på CD14, føler ikke de blir noe sterkere. Forrige pp fikk jeg jo positiv på CD19, det vil si at det blir på tirsdag neste uke :) Håper jo jeg får positiv snart, så jeg får kommet meg inn til GU for å sjekke :) *Krysser fingrene* Lei av å vente nå :-P

Ff flyttet meg. Ikkje 5 eller 10, men 4.

Med fan-metode likevel 10.

Tidsjusterte noen temper og sånn ser det ut...

Jeg pleier ligge rett over coverline de første dpo, men vi får se.

Tar en test i helga enten 12-13 dpo eller 6-7-8 dpo. I det tilfellet er det jo for tidlig, men i tilfelle???

Ja! Teste til helgen! :) Jeg heier på 12-13 dpo. ;)

Back
Topp