Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Hadde håpet du skulle få svar med en gang jeg Men skal du tilbake på en måling til eller? Kommer kanskje an på svaret på den første prøven det... Da er det bare å vente igjen da...
Jeg skal tilbake på onsdag for ny måling, for å se endring i hcg i løpet av 48 timer. De vet nok ikke svaret på dagens blodprøve før de tar ny på onsdag nei. Så jeg får vel svaret på denne blodprøven på torsdag eller fredag, og onsdagens på mandag neste uke.
Jeg var egentlig innstilt på at det kunne være sånn, siden det er det på mange legekontor. Det viktige for meg med å ta blodprøvene nå er jo å få "bevist" hva som skjer i kroppen min så tidlig. Så håper jeg egentlig at dette er en lengre graviditet da, enn at det er slutt på torsdag/fredag. Jeg regner derfor egentlig med at om streken blir sterkere eller svakere og hvordan tempen utvikler seg vil vise meg "fasiten" på hva som skjer i kroppen før jeg har fått begge blodprøvesvarene egentlig.
Men jeg tror mannen også blir veldig glad om det er hcg i blodprøven nå (det tror jo jeg da med så mange svake streker). For da får vi bevist til gynekologen at mannen har sædceller som finner frem til egget.