Vi som temper!

Håper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt :(
:( Kjedelig! Håper du får hjelp og rett behandling så det blir fart på eggene :) ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har som sagt reist fra termometeret mitt, så ikke fått tempet på 2 dager. Er 10 dpo i dag. Har sagt jeg ikke har noen symptomer, men har hatt mensenmurringer i 3-4 dager. Mer enn jeg pleier tror jeg? Men kjenner jo veldig etter også da. Konstant litt ubehag i magen liksom. Tenk om det er en fantastisk overaskelse på gang?! Blir spennende å tempe igjen i morgen... :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det blir superspennende! Hvordan greide du å glemme termometeret når du er dpo? For noen nerver!

Her var forresten el-testen negativ, men synes den var veldig sterk til å være på cd10...

Ååå :( Det var trist å høre, hår du på medisiner ? Prøvd lenge også i tillegg kanskje da? Trøsteklem til deg!
Gikk på pergo sist pp :)

- Taster med appen -

Håper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt :(
Uff :-/ Jeg er også veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Hm. Får du positive eggløsningstester? Føler kroppen prøver veldig å få det til, men usikker.. Er så kjedelig. Så nå skal jeg ringe gynekolog ved pos eggl.test.

Mine eggløsningstester i dag. Den svakeste på morgenurin, tissa to ganger før jeg la meg, så sikkert ikke helt reel. Den sterkeste på ettermiddagsurin :) HÅPER eggløsnings nærmer seg. Blir jo gal av å vente.

Vedlegg

• 20131216_190058.jpg
    20131216_190058.jpg
    518,5 KB · Visninger: 79
Mine eggløsningstester i dag. Den svakeste på morgenurin, tissa to ganger før jeg la meg, så sikkert ikke helt reel. Den sterkeste på ettermiddagsurin :) HÅPER eggløsnings nærmer seg. Blir jo gal av å vente.

Det kan se ut som om EL er på vei ihvertfall. Sånn har testene mine sett ut et par dager før positiv test.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det kan se ut som om EL er på vei ihvertfall. Sånn har testene mine sett ut et par dager før positiv test.

Sent from my iPhone using BV Forum
:-D Håper det :-D

Håper det er på gang nå :) At det snart er skikkelig futt i eggstokkene dine!

Her er forresten min EL-test fra i dag. Ligner på den jeg hadde dagen før positiv forrige runde... Men da hadde jeg positiv to dager på rad. Håper på positiv på onsdag!

image.jpg

Back
Topp