Kjedelig! Håper du får hjelp og rett behandling så det blir fart på eggeneHåper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig! Håper du får hjelp og rett behandling så det blir fart på eggeneHåper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt
Det blir superspennende! Hvordan greide du å glemme termometeret når du er dpo? For noen nerver!Har som sagt reist fra termometeret mitt, så ikke fått tempet på 2 dager. Er 10 dpo i dag. Har sagt jeg ikke har noen symptomer, men har hatt mensenmurringer i 3-4 dager. Mer enn jeg pleier tror jeg? Men kjenner jo veldig etter også da. Konstant litt ubehag i magen liksom. Tenk om det er en fantastisk overaskelse på gang?! Blir spennende å tempe igjen i morgen...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvor lenge har du vært uten da? Håper du får hjelp raskt!Håper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt
Siden nov 12 har blitt henvist til gu så venter på timeHvor lenge har du vært uten da? Håper du får hjelp raskt!
Da får du forhåpentligvis EL snartHer var forresten el-testen negativ, men synes den var veldig sterk til å være på cd10...
Bra Da er du i alle fall "i systemet". Håper du slipper å vente noe særlig mer, da!Siden nov 12 har blitt henvist til gu så venter på time
Ja Onsdag, kanskje? Håper!Da får du forhåpentligvis EL snart
Håper jeg å, viste ting kunne ta tid men nå har jeg ikke mer tålmodighetBra Da er du i alle fall "i systemet". Håper du slipper å vente noe særlig mer, da!
MuligmuligJa Onsdag, kanskje? Håper!
Gikk på pergo sist ppÅåå Det var trist å høre, hår du på medisiner ? Prøvd lenge også i tillegg kanskje da? Trøsteklem til deg!
Ikke jeg heller. Hvilken dag er du på?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Nope..Æsj, så utrolig kjipt å gå og vente sånn! Har dere noen tegn på at det nærmer seg, eller?
Hadde vært kjekt jaÆsj. Du skal jo ha EL!
Uff :-/ Jeg er også veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning i det hele tatt. Hm. Får du positive eggløsningstester? Føler kroppen prøver veldig å få det til, men usikker.. Er så kjedelig. Så nå skal jeg ringe gynekolog ved pos eggl.test.Håper jeg får komme inn til gu snart, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt etter pilleslutt
Mine eggløsningstester i dag. Den svakeste på morgenurin, tissa to ganger før jeg la meg, så sikkert ikke helt reel. Den sterkeste på ettermiddagsurin HÅPER eggløsnings nærmer seg. Blir jo gal av å vente.
:-D Håper det :-DDet kan se ut som om EL er på vei ihvertfall. Sånn har testene mine sett ut et par dager før positiv test.
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper det er på gang nå At det snart er skikkelig futt i eggstokkene dine!Mine eggløsningstester i dag. Den svakeste på morgenurin, tissa to ganger før jeg la meg, så sikkert ikke helt reel. Den sterkeste på ettermiddagsurin HÅPER eggløsnings nærmer seg. Blir jo gal av å vente.