Vi som temper!

Se der ja! Nå så det mye bedre ut! Perfekt el tidspunkt også :) Holder en knapp på denne!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vet ikke hvilken jeg tror på, og tror i så fall dagen før for denne.

Vi får se, ser ikke noe til mensen, så det er sikkert den, men med spotting...

Ja, vente litt til da :) Vente vente vente... Men krysser fingrene for gledelige overraskelser! :)

POSITIV EGGLØSNINGSTEST!

endelig.

Vedlegg

• 20131218_074227.jpg
    20131218_074227.jpg
    468,3 KB · Visninger: 84
Nei skal ringe gynekologen nå :)
EDIT: Fikk time i dag :) WOHO

Last edited:
Så utrolig spennende prikkeline!!!! Mannen min ser aldri strekene i starten. :p

*Taster på app på mobilen*

Du Lykkeliten, om ikke el kom litt senere enn vanlig etter at du hadde brukt wild yam pp'en før?
Ser ikke ut som om el nærmer seg, helt blendahvite rl-tester og monitoren ligger fortsatt på lav så lurer på om det kan ha en sammenheng med wild yam'en jeg tok forrige pp...

Du Lykkeliten, om ikke el kom litt senere enn vanlig etter at du hadde brukt wild yam pp'en før?
Ser ikke ut som om el nærmer seg, helt blendahvite rl-tester og monitoren ligger fortsatt på lav så lurer på om det kan ha en sammenheng med wild yam'en jeg tok forrige pp...

Tja. Jeg fikk EL 7 dager for tidlig jeg, men jeg tror ikke det var pga. WY, jeg tror det var pga. den kjemiske graviditeten jeg hadde. Jeg fikk EL 4 dager for sent syklusen før, også etter en kjemisk graviditet. Så jeg tror hcg ga større påvirkning enn den ene runden med WY.
(PP 4, ikke WY, kjemisk graviditet.
PP 5, EL fire dager for sent, WY etter EL, kjemisk graviditet.
PP 6, EL 7 dager for tidlig, gravid, Crinone).

MEN selv om jeg ikke opplevde det pga. WY så kan det jo hende det skjer hos deg altså. Håper du snart får EL! :)

Miksa litt med grafen idag så har fått en strippla linje, men jeg trur jeg er 7-8 dager dpo å ikke 6 som ff mener.

Jeg har tatt en test, og jeg aner ikke hvor sensitiv den er - men jeg synes jeg kan SKIMTE en skygge om ikke annet.. Har tatt disse testene før, og da har jeg ikke sett noen ting - og ikke ant hvor streken skal være en gang. Men nå synes jeg at jeg ser noe. Mannen ser det ikke da, men har skjønt at det ikke er helt uvanlig, hehe ;).

Oj, så spennende! Det er bare til å legge ut bilde, så kam vi hjelpe deg med å tyde den ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja. Jeg fikk EL 7 dager for tidlig jeg, men jeg tror ikke det var pga. WY, jeg tror det var pga. den kjemiske graviditeten jeg hadde. Jeg fikk EL 4 dager for sent syklusen før, også etter en kjemisk graviditet. Så jeg tror hcg ga større påvirkning enn den ene runden med WY.
(PP 4, ikke WY, kjemisk graviditet.
PP 5, EL fire dager for sent, WY etter EL, kjemisk graviditet.
PP 6, EL 7 dager for tidlig, gravid, Crinone).

MEN selv om jeg ikke opplevde det pga. WY så kan det jo hende det skjer hos deg altså. Håper du snart får EL! :)

Ah ok, da husket jeg feil ;)
men takk for svar!

Håper jeg også :)

Oj, så spennende! Det er bare til å legge ut bilde, så kam vi hjelpe deg med å tyde den ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Har prøvd å ta et bilde, men det synes altså veeeeldig dårlig... Skal prøve å legge ut :)

Noen som kan skimte noe overhodet??? ;) :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1387362787319.jpg
    1387362787319.jpg
    27,9 KB · Visninger: 89
Håper det klaffer for deg denne pp prikkeline! SPENNENDE :-D
Tusen takk - det håper jeg også! Og nå har jeg litt håp, selv om sambo selvsagt ikke skjønner hvor jeg kan se denne streken, haha! Og jeg må jobbe litt for å se den altså.. Så kan jo selvsagt bare være en skyggestrek, men jeg har jo heller aldri fått det tidligere :)

Back
Topp