Vi som temper.

Hehe nei regnet med det ikke var noe fasit. Det ville vært for lettvindt :p

Jaja, time will show. Hurra for "god" tålmodighet :p
 
Det er absolutt lettest å se en festedip om man ser tilbake... Så ja, time will show.
 
Når tempen gikk opp i dag, ble vel dagens aksjer lagt inn for sent. ....
Og har sovet lite og godt siste dagene, så målt 2-3 timer for sent. Derfor sirkler istedetfor prikker.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Når tempen steg i dag, tyder det på EL i går, men egget kan befruktes innen 24 timer, og EL skjer pga homonene oftest på ettermiddagen, så dagens aksjer var ikke for sene om det var en morgenutgave.

Har du vip ser du at dagen etter EL også er med i dagene det vises i pregnancy monitor, selv om dette ikke er den mest fruktbare dagen, så kan det skje,
 
Når tempen steg i dag, tyder det på EL i går, men egget kan befruktes innen 24 timer, og EL skjer pga homonene oftest på ettermiddagen, så dagens aksjer var ikke for sene om det var en morgenutgave.

Har du vip ser du at dagen etter EL også er med i dagene det vises i pregnancy monitor, selv om dette ikke er den mest fruktbare dagen, så kan det skje,
Nja. Vi får se. Får håpe.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Har sniktittet en del på grafen din når du var gravid for å se etter likheter ;) hehe.. Sett på alles grafer for såvidt.. Prøver å lære ;)

Takk for svar dere.. :) morro å tempe..
Moro å se på andre grafer. Og sammenligne.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
1369108578855.jpg


Slik føles det før jeg har stått opp.
 
Hei
hvilken side er dette som du bruker ?

Fertility friend tror jeg det heter... Jeg bruker ikke nettsida, men appen deres.. Veldig greit og få oversikt :)
 
Tempen har så å si sunket gradvis etter tr kom, og jeg er nå idag ferdig med tr, og har i dag laveste temp, normalt det eller ? :p
 
Vært lite aktiv i pinsa. Men får prøve å ta igjen litt nå da.

Venter på el , men vet ikke om jeg skal hoppe over denne mnd eller bare kjøre på. En feb unge til som da jeg da får termin med tett på bursdagen til A. Burde egentlig ikke tenke sånn i det hele tatt.
El slimet har så vidt begynt å melde seg, så håper det tar seg opp de neste dagene. Men tester ut muira puama denne syklussen. Den skal stabilisere syklussen, og fremskyve el. Og den øker sexlysten.
Så da håper jeg den gjør mer nytte en dong quai gjorde.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app
 
Det er fertility friend ja. En funksjon i vip-kontoen. Bruker mest App'en, jeg også. Dette var screenshot fra mobilen min.
 
Hvordan får dere til sånn f.eks pp1 også pp2 på FF? Gjør programme det selv eller må du gjøre det manuelt? Hvis dere skjønte som mitt? :p
 
Lurer på det jeg også
Hvordan får dere til sånn f.eks pp1 også pp2 på FF? Gjør programme det selv eller må du gjøre det manuelt? Hvis dere skjønte som mitt? :p
:)
 
Det er en plass, du får vel ikke gjort det direkte fra app'en tror jeg, men du kan jo gå på "full site" derfra også da. Det er "cycle list", der kan du "add label"
 
Back
Topp