Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sniktittet en del på grafen din når du var gravid for å se etter likheter hehe.. Sett på alles grafer for såvidt.. Prøver å læreJeg hadde festedipp da jeg mistet. . Se på graf fra pp11..
Nja. Vi får se. Får håpe.Når tempen steg i dag, tyder det på EL i går, men egget kan befruktes innen 24 timer, og EL skjer pga homonene oftest på ettermiddagen, så dagens aksjer var ikke for sene om det var en morgenutgave.
Har du vip ser du at dagen etter EL også er med i dagene det vises i pregnancy monitor, selv om dette ikke er den mest fruktbare dagen, så kan det skje,
Moro å se på andre grafer. Og sammenligne.Har sniktittet en del på grafen din når du var gravid for å se etter likheter hehe.. Sett på alles grafer for såvidt.. Prøver å lære
Takk for svar dere.. morro å tempe..
Spennende dager i vente.
Hei
Hei
hvilken side er dette som du bruker ?
Takk for svarer! Kom inn på nåFertility friend tror jeg det heter... Jeg bruker ikke nettsida, men appen deres.. Veldig greit og få oversikt
Hvordan får dere til sånn f.eks pp1 også pp2 på FF? Gjør programme det selv eller må du gjøre det manuelt? Hvis dere skjønte som mitt?
TakkDet er en plass, du får vel ikke gjort det direkte fra app'en tror jeg, men du kan jo gå på "full site" derfra også da. Det er "cycle list", der kan du "add label"