Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"F2" mlhb :S skulle ønske det klaffa for deg snart (* er så himla lei av deg her inne ) klem*
Ja kan prøve det. Men tviler på at det har no å si,for den appen er sist uansettHmmm.... Merkelig da. Kanskje du må slå av og på mobilen. Av og til når ting henger seg opp hos meg sier sambo at jeg bør slå av og på mobilen (Slik man gjør med pc når man har lasta ned ett nytt program).
Eventuelt holder det kanskje å "slå av" knappene som dukker opp nederst på skjermen på mobilen når du dobbeltklikker på knappen (Iphone) hvis du skjønner?
Ja kan prøve det. Men tviler på at det har no å si,for den appen er sist uansett
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
F2 betyr new game!! Aldri spillt commandore??
Jeg er så møkklei nå.. Grått i hele dag for ingenting. Skjønner ikke hvordan jeg kan lure meg selv sånn! Jeg har da ikke innbilt meg stikninger, har gjort så vondt at jeg har krøket meg sammen. Jeg håper virkelig at det bare har vært en rift eller noe og at jeg har testet for tidlig. Dritlei hele prøvingen.. Tar jo knekken på en
Jaa antagelig.. Blir ikke helt klok på det sekretet mitt ser du.. Så derfor jeg ikke registrerer det. Før hadde jeg tydelig EL slim men nå er det veldig vanskelig syns jeg. Troor jeg har hatt el slim, men vil ikke føre opp nåt det bare er kanskjeJoyfull, tror den sliter med å finner el når du ikkje registrer sekret.
Markert som usikker, ring altså? Om du krysser på det med dårlig søvn eller noe sånn blir den det.
Hva er en stund? Minutt, eller fem?
Men sies det ikke at du skal ha 3 timers sammenhengende søvn da? 4 t hall 9 er jo 4,5 time vil no tru at sen gjelder? Lr det spørs jo når su temper til vanlig da?Våkna i natt, målte tempen (det er lyst ute hele natta her, så jeg trodde det var morgen) 36,6 og da jeg så på klokka var den bare 02.30...! Sovna igjen og målte igjen da jeg trodde det var morgen. 36,1 omtrent kl. 04.00... Sovna igjen, og rundt kl. 08.30 målte jeg 36,4!! Nå er jeg sykt stressa for alle tempene er jo sannsynligvis feil uansett.
Irriterende at man skal våkne om natta og tro det er morgen og dermed ødelegge søvnen og temp-målingene
Er sykt trøtt i dag og vil bare sove, men man må jo være litt sosial på nasjonal dagen vår.
Beklager litt syting i dag...
Ønsker dere en god 17.mai uansett Håper den funker bedre for dere