Vi som temper.

Hmmm.... Merkelig da. Kanskje du må slå av og på mobilen. Av og til når ting henger seg opp hos meg sier sambo at jeg bør slå av og på mobilen (Slik man gjør med pc når man har lasta ned ett nytt program).

Eventuelt holder det kanskje å "slå av" knappene som dukker opp nederst på skjermen på mobilen når du dobbeltklikker på knappen (Iphone) hvis du skjønner?
Ja kan prøve det. Men tviler på at det har no å si,for den appen er sist uansett :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Ja kan prøve det. Men tviler på at det har no å si,for den appen er sist uansett :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Prøv begge deler. Det hjelper av og til at app'er blir "restarta". ;) Kan ikke skadde ihvertfall :)
 
Jeg er så møkklei nå.. Grått i hele dag for ingenting. Skjønner ikke hvordan jeg kan lure meg selv sånn! Jeg har da ikke innbilt meg stikninger, har gjort så vondt at jeg har krøket meg sammen. Jeg håper virkelig at det bare har vært en rift eller noe og at jeg har testet for tidlig. Dritlei hele prøvingen.. Tar jo knekken på en :(
 
Jeg er så møkklei nå.. Grått i hele dag for ingenting. Skjønner ikke hvordan jeg kan lure meg selv sånn! Jeg har da ikke innbilt meg stikninger, har gjort så vondt at jeg har krøket meg sammen. Jeg håper virkelig at det bare har vært en rift eller noe og at jeg har testet for tidlig. Dritlei hele prøvingen.. Tar jo knekken på en :(

Sender deg en kjempeklem <3
 
Joyfull, tror den sliter med å finner el når du ikkje registrer sekret.
Jaa antagelig.. Blir ikke helt klok på det sekretet mitt ser du.. Så derfor jeg ikke registrerer det. Før hadde jeg tydelig EL slim men nå er det veldig vanskelig syns jeg. Troor jeg har hatt el slim, men vil ikke føre opp nåt det bare er kanskje :p
Neste mnd skal jeg ta EL tester og sjekke sekret hele veien, se om jeg får noe tydeligere resultat da :)
Takk for tips :)
 
Markert som usikker, ring altså? Om du krysser på det med dårlig søvn eller noe sånn blir den det.

Hva er en stund? Minutt, eller fem?
 
Markert som usikker, ring altså? Om du krysser på det med dårlig søvn eller noe sånn blir den det.

Hva er en stund? Minutt, eller fem?

Ja jeg krysset av for Sleep deprived. Jeg vet ærlig ikke.. satt vel oppreist et par minutt før jeg la meg ned og var våken kanskje 5 min til før jeg kom på jeg hadde glemt å tempe. Har så innmari vondt i ryggen :(

Samme kan det vel være.. fikk sinnsyk tempdropp så nå venter jeg bare på tr. Forbanna nå.. er så lei.. :(
 
Den blir i så fall kunstig høy av bevegelse, så dette er ikkje avgjørende. Dessverre.
 
Tempen min sank også drastisk i dag 10dpo :( Jeg er så nervøs. Håper den spretter opp igjen i morgen. Vil ikke ha mensen :( Vil ha baby!
 
Lest at det er vanlig at tempen synker mellom 7 og 10 dpo pga østrogen bølgen som kommer. Så betyr egentlig ingenting at den synker leste jeg. Men lettere sagt enn gjort å holde håpet oppe når det skjer mnd etter mnd:/ krysser fingre for at det har flyttet inn ei spire x x x x :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Merkelige kropp. Hatt så høy temp gjennom hele mensen. Men tempen sank i dag,og i dag er jeg helt ferdig med å blø. Kroppen min oppfører seg motsatt av normalt den. :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Tja.. Er det mulig at jeg har hatt el på dag 36 eller 40? Der jeg merket av med Watery etter dag 40 kom det masse slim, våknet i en dam i sengen :( men vi hadde kost oss et par dager tidligere så jeg trodde det kunne være sædrester... Huff, kunne trengt Strimler flere ganger denne pp'n. Begynner å lure iom temp er på tur opp....
 
Fikk nye tempmålern i posten idag, yeah :D så nå har jeg også 2 desimaler :p
 
Våkna i natt, målte tempen (det er lyst ute hele natta her, så jeg trodde det var morgen) 36,6 og da jeg så på klokka var den bare 02.30...! Sovna igjen og målte igjen da jeg trodde det var morgen. 36,1 omtrent kl. 04.00... Sovna igjen, og rundt kl. 08.30 målte jeg 36,4!! Nå er jeg sykt stressa for alle tempene er jo sannsynligvis feil uansett.
Irriterende at man skal våkne om natta og tro det er morgen og dermed ødelegge søvnen og temp-målingene :(

Er sykt trøtt i dag og vil bare sove, men man må jo være litt sosial på nasjonal dagen vår.

Beklager litt syting i dag...

Ønsker dere en god 17.mai uansett :) Håper den funker bedre for dere ;)
 
Våkna i natt, målte tempen (det er lyst ute hele natta her, så jeg trodde det var morgen) 36,6 og da jeg så på klokka var den bare 02.30...! Sovna igjen og målte igjen da jeg trodde det var morgen. 36,1 omtrent kl. 04.00... Sovna igjen, og rundt kl. 08.30 målte jeg 36,4!! Nå er jeg sykt stressa for alle tempene er jo sannsynligvis feil uansett.
Irriterende at man skal våkne om natta og tro det er morgen og dermed ødelegge søvnen og temp-målingene :(

Er sykt trøtt i dag og vil bare sove, men man må jo være litt sosial på nasjonal dagen vår.

Beklager litt syting i dag...

Ønsker dere en god 17.mai uansett :) Håper den funker bedre for dere ;)
Men sies det ikke at du skal ha 3 timers sammenhengende søvn da? 4 t hall 9 er jo 4,5 time :) vil no tru at sen gjelder? Lr det spørs jo når su temper til vanlig da? :)
 
Back
Topp