Vi som temper.

Tror alle disse prøvene i det siste har tatt knekken på immunforsvaret mitt. Var skikkelig dårlig i formen i går og tenkte det var pga. nerver før oppkjøring (som jeg besto!:D). Men i dag er jeg enda verre..:(

Redd det kludrer til tempen også, selv om det ikke er feber.. tester ikke mer før tr evt. uteblir nå..

Vurderer å bli hjemme fra jobb i dag. Kvalm og dundrende hodeverk.. urk!:confused:
Gratulere med oppkjøringen! Og god bedring! Kjedelig å være syk. :-/

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Se min da (beklager, vant med mange innlegg, kan begrense det nå)

3 dpo!
 
Jeg er litt sjokkert over mensen min denne gangen, normalt blør jeg så mye at det er kun Tena super som duger, og jeg må til og med bytte de etter et par timer og sånn har jeg det i ca 7-8 dager. Nå har jeg hatt tanta her i 5 dager og bare 1 av de har vært med skikkelig kraftige blødninger, resten av dagene kunne jeg nesten brukt innlegg. Og nå blør jeg nesten ikke i det hele tatt. Skikkelig uvant for meg. Hehe. Som frem til det siste halve året eller noe har vært vant til ca 14 dager med styrtblødninger.
Så nå er det bare å håpe at tanta snart pakker sakene sine og drar og at jeg får tempa skikkelig denne gangen, uten sykdom, våken unge, nok søvn og alt det der :) Og at jeg får el og blir gravid! :D
Uff. Misunner ikke dere med slike tante-besøk. Men håper dette er måneden for at spiren skal sitte. ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Uff. Misunner ikke dere med slike tante-besøk. Men håper dette er måneden for at spiren skal sitte. ;)

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Nei, det er ikke noe særlig. Merkelig at jeg ikke er blodfattig. Men ja, håper dette er måneden for oss alle :D
 
Joyfull, tror den sliter med å finner el når du ikkje registrer sekret.
 
1368619315597.jpg


God treff i det minste...
 
Evig problem med Ff appen. Gidder hvertfall ikke betale for den igjen. Noen som har prøvd ut noen andre charting apper? Kjenner jeg er lei av å krangle med Ff daglig. Etter oppdateringa så har den blitt helt ille

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Evig problem med Ff appen. Gidder hvertfall ikke betale for den igjen. Noen som har prøvd ut noen andre charting apper? Kjenner jeg er lei av å krangle med Ff daglig. Etter oppdateringa så har den blitt helt ille

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Min er nærmest problemfri...

Men er ikkje oppdatert med siste versjon står det, så jeg i dag.
 
Min er nærmest problemfri...

Men er ikkje oppdatert med siste versjon står det, så jeg i dag.
jeg får ikke lagt til noen ting plutselig. nå er det sånn på både taben og tlf. det jeg prøver å registrere bare forsvinner. og når jeg prøvde å gå inn fra pc, skjer det ingenting. FF nede i dag?
 
ImageUploadedByBV Forum1368626116.161614.jpg


Vi har også god treff.. Men veldig usikker siden jeg er syk. Symptomene blir liksom litt ødelagte.. Men men.
Har ikke testet mer, men spotter ikke og ingen tr å se. Går ut ifra det er positivt da :)
 
jeg får ikke lagt til noen ting plutselig. nå er det sånn på både taben og tlf. det jeg prøver å registrere bare forsvinner. og når jeg prøvde å gå inn fra pc, skjer det ingenting. FF nede i dag?

FF funker på min mobil i dag. Har sjeldent problem med den, annet at den kam være sinnsykt treig.
 
FF funker på min mobil i dag. Har sjeldent problem med den, annet at den kam være sinnsykt treig.

har vært veldig treg hos meg og. men etter oppdateringa som var for noen dager siden, så får jeg ikke registrert noen ting. funka på pc'n da.
 
har vært veldig treg hos meg og. men etter oppdateringa som var for noen dager siden, så får jeg ikke registrert noen ting. funka på pc'n da.

Hmmm.... Merkelig da. Kanskje du må slå av og på mobilen. Av og til når ting henger seg opp hos meg sier sambo at jeg bør slå av og på mobilen (Slik man gjør med pc når man har lasta ned ett nytt program).

Eventuelt holder det kanskje å "slå av" knappene som dukker opp nederst på skjermen på mobilen når du dobbeltklikker på knappen (Iphone) hvis du skjønner?
 
Back
Topp