Vi som temper.

Jaja.. 10 dpo og ingen tr å se. Frister å teste - men denne gang skal jeg vente til IKM som er torsdag/fredag!

Pregnancy monitor på ff sier 48% og magefølelsen er god! I tillegg har jeg aua i rygg samt stikninger nedentil..

Spennende spennende. Snart får jeg svaret :)

Spotter heller ikke, men spottet kun 2 dager før tr på pp13. Så det betyr heller lite.. blir det Januarbebis tro??

I morgen har jeg oppkjøring nummer to med kun én sensor denne gang ;)
Spennende :D :D
 
Jaja.. 10 dpo og ingen tr å se. Frister å teste - men denne gang skal jeg vente til IKM som er torsdag/fredag!

Pregnancy monitor på ff sier 48% og magefølelsen er god! I tillegg har jeg aua i rygg samt stikninger nedentil..

Spennende spennende. Snart får jeg svaret :)

Spotter heller ikke, men spottet kun 2 dager før tr på pp13. Så det betyr heller lite.. blir det Januarbebis tro??

I morgen har jeg oppkjøring nummer to med kun én sensor denne gang ;)
Spennende! Og lykke til i morgen!
 
Har lyst å teste når jeg kommer hjem. Men er vel for tidlig 10dpo uansett.. Er så redd for at kroppen har lurt meg og testen blir negativ.. :(
Vent med å teste, det er uansett lurt! Iallefall et par dager! Krysser alt jeg har for dere!
 
Ja og lykke til med oppkjøring...!!!
 
er nybegynner på temping jeg, de første 2 ukene etter fødselen gikk tempen i hytt og pina, så la den seg jevnt på 36.6-36.8 og nå etter el har den ligget på 36.9 -37.2
 
Noen som vil se på tempen min om d e sjangs for at jeg har hatt EL i går?!
Skjønner ikke no jeg..
 
Noen som vil se på tempen min om d e sjangs for at jeg har hatt EL i går?!
Skjønner ikke no jeg..
 
Noen som vil se på tempen min om d e sjangs for at jeg har hatt EL i går?!
Skjønner ikke no jeg..
 
Oi, sorry :/ litt klikk her på iPaden ser jeg.
 
Lite bilde på tlf, ser ut som om du ikke målte temp i går? Kan være en sjans for el hvis den duppet i den stipla linjen :)
Målte ikke i går nei, fordi jeg ikke fikk sove før langt utpå mårran :/
Så om tempen gikk ned i går og opp idag så er d tegn påmEL?!
 
Back
Topp