Vi som temper.

Det som er greia er at de med 2 desimaler er laget for å være nøyaktige, og det er litt viktig når det er en svingning i temperatur ifra 0,2 til 0,5.. Har du liten temperaturøkning ved el (men dog helt normalt altså) vil det sannsynligvis ikke vise med et 1 desimaltermometer.. De med ett desimal er mer laget for om du har feber på 38,5 eller 40,5..
Åra, takk for svar, da må jeg kjøpe meg en med to desimaler :)
 
Jeg har begynt å tempe på morgenen, jeg hadde klokka på 07:45 og tempa da igår, også glemte jeg å stille klokka idag, så da ble det det idag også :p Vanligvis temper jeg mellom 06:30 og 06:45.. Jaja
 
Da var tanta på plass her. Jeg som ikke har hatt regelmessig mens før, har fått den den 11. i måneden 3 måneder på rad. Hehe. Er jo ikke 100% regelmessig, men fy søren, det er bedre enn inntil 180 dagers sykluser. Hehe. Så da satser vi på at neste pp blir "the one".
 
Åra, takk for svar, da må jeg kjøpe meg en med to desimaler :)

Anbefaler at du har en som husker siste måling også. Jeg temper når øyna fortsatt er igjen, og så sjekker jeg og noterer når jeg våkner litt mer :)
 
Anbefaler at du har en som husker siste måling også. Jeg temper når øyna fortsatt er igjen, og så sjekker jeg og noterer når jeg våkner litt mer :)
Bestilte den de har på billigtester.no, men jeg har ingen problem med å skrive ned tallet å sovne igjen :p
 
Termometer gjør det ingenting om man har flere av. Ett hjemme, ett hos besteforeldre, ett på hytta osv. ;)


Når babyen tilslutt kommer, trenger man flere. Et bor fast i toalettmappen til ungene etter den påskeferien vi satt uten hos svigermor og gutten vår fikk feber... Så ja, kjekt å ha flere
 
Vi har, sånn i tillegg til mitt som bor under puta mi for temping i munnen, altså et i toalettmappa til ungene, ett på badet, og et som måler på panna i tillegg
 
I dag hadde jeg noen vannvittige smerter i underlivet/skjeden.. Reiv skikkelig!! Det skjedde 3-4 ganger før det ga seg. Endel magekramper fra hovedsakelig venstre side også. Håper det er festesmerter! :)
 
Det kan jo bli en finfin nasjonaldag!

Nå merkes i det minste mer fuktighet som kan tyde på mulig fruktbarhet her. Så var det bare å få denne mannen med en dårlig hofte med på det da... Vi får se... Disse ungene mine er forøvrig HELT ute av styring når det gjelder legging, de begynte å rangle på onsdagskvelden, og har faktisk klart dette med å sove lenger på morgenen, til en viss grad, og det har jo vært fri siden (planleggingsdag i går) så de legger seg bare enda senere og sover lenger neste morgen i en sånn løsning som hadde vært finfin om det var ferie, men ganske håpløs når det bare er en helg, for de må jo opp tidlig på mandag for å komme seg i bhg så vi kommer oss på jobb, og når de ikke sover ENDA, og antakelig ikke før rundt ti, så er det mulligens litt lite aktuelt med noe særlig sengeaktiviet på meg og mannen i kveld... og ikke hjelper det at de sover lenge på morgenen heller, for guttungen har en håpløs uvane med å havne i vår seng sånn i løpet av natten (mens lillesøster sover i sin egen seng helt til neste morgen...)

*sliten*

Hvorfor i all verden ønsker jeg meg en til, når det er SÅNN?

Vel, jeg ser store mager og små babyer overalt, og kjenner at det stikker litt i hjertet. Jeg ser jentungen leke med dukkevogga, og kommer på vogga vi har til henne. Jeg leter frem festtøy til 17. mai og tenker på om noen kan bruke det etter dem, jeg finner baggen til babyvogna og tenker....ååååhhhhhh!

Jeg lengter etter en ny baby, selv om de to jeg har fra før er slitsomme. Jeg vet det går i perioder, og at snart sover de sikkert greit igjen. Også er det det da, når ei lita jente, eller en litt større gutt, står der og ser på meg. Mamma? Ja, sier jeg, hva er det? Jeg er glad i deg! får jeg til svar, og en kos.

Ja, deilige unger.
 
Det kan jo bli en finfin nasjonaldag!

Nå merkes i det minste mer fuktighet som kan tyde på mulig fruktbarhet her. Så var det bare å få denne mannen med en dårlig hofte med på det da... Vi får se... Disse ungene mine er forøvrig HELT ute av styring når det gjelder legging, de begynte å rangle på onsdagskvelden, og har faktisk klart dette med å sove lenger på morgenen, til en viss grad, og det har jo vært fri siden (planleggingsdag i går) så de legger seg bare enda senere og sover lenger neste morgen i en sånn løsning som hadde vært finfin om det var ferie, men ganske håpløs når det bare er en helg, for de må jo opp tidlig på mandag for å komme seg i bhg så vi kommer oss på jobb, og når de ikke sover ENDA, og antakelig ikke før rundt ti, så er det mulligens litt lite aktuelt med noe særlig sengeaktiviet på meg og mannen i kveld... og ikke hjelper det at de sover lenge på morgenen heller, for guttungen har en håpløs uvane med å havne i vår seng sånn i løpet av natten (mens lillesøster sover i sin egen seng helt til neste morgen...)

*sliten*

Hvorfor i all verden ønsker jeg meg en til, når det er SÅNN?

Vel, jeg ser store mager og små babyer overalt, og kjenner at det stikker litt i hjertet. Jeg ser jentungen leke med dukkevogga, og kommer på vogga vi har til henne. Jeg leter frem festtøy til 17. mai og tenker på om noen kan bruke det etter dem, jeg finner baggen til babyvogna og tenker....ååååhhhhhh!

Jeg lengter etter en ny baby, selv om de to jeg har fra før er slitsomme. Jeg vet det går i perioder, og at snart sover de sikkert greit igjen. Også er det det da, når ei lita jente, eller en litt større gutt, står der og ser på meg. Mamma? Ja, sier jeg, hva er det? Jeg er glad i deg! får jeg til svar, og en kos.

Ja, deilige unger.
Tar meg selv i å undres over det samme. Bortsett fra at mine er blitt veldig selvstendige, og det er egentlig ganske deilig. Har vært et par turer i tenkeboksen, men lysten på et barn til vinner glatt. Fant et stor pose med babyklæe i dag, og hjertet svulmer. Jentene lurte på om de kunne få dem til dukkenen, og jeg nesten panisk sier nei. Kan jo ikke det! Det er babyboom på facebook om dagen synes jeg også. Blir helt tullete i hode av slik. Og gubben får helt hetta når jeg maser. Han vil ha en til, det er ikke det, men han vil ikke ha prestasjonspress. :p
 
Det kan jo bli en finfin nasjonaldag!

Nå merkes i det minste mer fuktighet som kan tyde på mulig fruktbarhet her. Så var det bare å få denne mannen med en dårlig hofte med på det da... Vi får se... Disse ungene mine er forøvrig HELT ute av styring når det gjelder legging, de begynte å rangle på onsdagskvelden, og har faktisk klart dette med å sove lenger på morgenen, til en viss grad, og det har jo vært fri siden (planleggingsdag i går) så de legger seg bare enda senere og sover lenger neste morgen i en sånn løsning som hadde vært finfin om det var ferie, men ganske håpløs når det bare er en helg, for de må jo opp tidlig på mandag for å komme seg i bhg så vi kommer oss på jobb, og når de ikke sover ENDA, og antakelig ikke før rundt ti, så er det mulligens litt lite aktuelt med noe særlig sengeaktiviet på meg og mannen i kveld... og ikke hjelper det at de sover lenge på morgenen heller, for guttungen har en håpløs uvane med å havne i vår seng sånn i løpet av natten (mens lillesøster sover i sin egen seng helt til neste morgen...)

*sliten*

Hvorfor i all verden ønsker jeg meg en til, når det er SÅNN?

Vel, jeg ser store mager og små babyer overalt, og kjenner at det stikker litt i hjertet. Jeg ser jentungen leke med dukkevogga, og kommer på vogga vi har til henne. Jeg leter frem festtøy til 17. mai og tenker på om noen kan bruke det etter dem, jeg finner baggen til babyvogna og tenker....ååååhhhhhh!

Jeg lengter etter en ny baby, selv om de to jeg har fra før er slitsomme. Jeg vet det går i perioder, og at snart sover de sikkert greit igjen. Også er det det da, når ei lita jente, eller en litt større gutt, står der og ser på meg. Mamma? Ja, sier jeg, hva er det? Jeg er glad i deg! får jeg til svar, og en kos.

Ja, deilige unger.

Det kan bli det ja :)

Huff.. Jeg skjønner deg godt. Det er så jækla forbanna urettferdig at de som ønsker dette så sterkt skal måtte slite! Mens hu dama i Danmark som kasta babyen i veikanten i en bærepose.. Hu ble gravid! :(
 
Wohoo jeg spotter. ! *happy* kjenner at tanta er på vei.
 
Jaja.. 10 dpo og ingen tr å se. Frister å teste - men denne gang skal jeg vente til IKM som er torsdag/fredag!

Pregnancy monitor på ff sier 48% og magefølelsen er god! I tillegg har jeg aua i rygg samt stikninger nedentil..

Spennende spennende. Snart får jeg svaret :)

Spotter heller ikke, men spottet kun 2 dager før tr på pp13. Så det betyr heller lite.. blir det Januarbebis tro??

I morgen har jeg oppkjøring nummer to med kun én sensor denne gang ;)
 
Back
Topp