Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun signe deg inn (gratis) på for eksempel. fertilityfriend.com.kan jeg få lov å være hun der skikkelig irriterende som plutselig kommer inn å spør?
jeg vurderer litt å begynne å tempe. hva trenger jeg og hvor kjøper jeg det?
og den termometeren putter man hvor?Kun signe deg inn (gratis) på for eksempel. fertilityfriend.com.
Termometer med to desimaler får du kjøpt på apotek eller for eksempel billige-tester.no for en snau 100-lapp
Mest korrekt temp får du analt eller vaginalt.og den termometeren putter man hvor?
thank u da skal jeg shoppe i morgenMest korrekt temp får du analt eller vaginalt.
Men det gjør ikke jeg, her blir det oralt
Blir moro å få med en til temper her innethank u da skal jeg shoppe i morgen
Det er bare å fortsette med å stige opp opp opp!Jaja, grafen ser jo lovende ut da
Vis vedlegget 14514
Men ikke vet jeg.. Magefølelsen sier fortsatt det har klaffet..
Det er bare å fortsette med å stige opp opp opp!
Hennes og, jeg mente din
NotertI munnen, under tunga, helt så langt bak og inntil midten som du klarer uten at det blir vondt.
Med en gang du våkner, før du sier noe, går, reiser deg eller noe, til samme tid hver dag om mulig, etter minst tre timer søvn
Weeee.. Liker dine tydninger snart el på deg eller?
Det som er greia er at de med 2 desimaler er laget for å være nøyaktige, og det er litt viktig når det er en svingning i temperatur ifra 0,2 til 0,5.. Har du liten temperaturøkning ved el (men dog helt normalt altså) vil det sannsynligvis ikke vise med et 1 desimaltermometer.. De med ett desimal er mer laget for om du har feber på 38,5 eller 40,5..Har vist kjøpt feil tempmåler jeg 1 desimaler, men har det så mye å si?
Hadde håpet det, men det skjer jo ikke noe, lav temp og lite sekret
He he. Genialt. Skjønner den.Jeg vet at jeg er irrasjonell, men jeg ville ha el torsdag for å få termin rundt 1. Og kunne få i januar. Vi lagret kalender til besteforeldrene sammen med søsken og pleier la barna få være på bilder den mnd de har bursdag, det er allerede to i februar...