Vi som temper.

kan jeg få lov å være hun der skikkelig irriterende som plutselig kommer inn å spør? :p
jeg vurderer litt å begynne å tempe. hva trenger jeg og hvor kjøper jeg det?
 
kan jeg få lov å være hun der skikkelig irriterende som plutselig kommer inn å spør? :p
jeg vurderer litt å begynne å tempe. hva trenger jeg og hvor kjøper jeg det?
Kun signe deg inn (gratis) på for eksempel. fertilityfriend.com.
Termometer med to desimaler får du kjøpt på apotek eller for eksempel billige-tester.no for en snau 100-lapp :)
 
Kun signe deg inn (gratis) på for eksempel. fertilityfriend.com.
Termometer med to desimaler får du kjøpt på apotek eller for eksempel billige-tester.no for en snau 100-lapp :)
og den termometeren putter man hvor? :p
 
I munnen, under tunga, helt så langt bak og inntil midten som du klarer uten at det blir vondt.

Med en gang du våkner, før du sier noe, går, reiser deg eller noe, til samme tid hver dag om mulig, etter minst tre timer søvn
 
Lurer på en ting jeg dere..

Testa etter EL i ei uke nå. Ble gradvis stekere og i går var den tydelig men ikke like sterk som kontrollstreken. I dag var den nærmest hvit igjen.. I følge tempen min ser d jo heller ikke så veldig positivt ut. Sjangsen for at jeg ikke har EL er da stor om jeg har rett?!
Var d samme sist mnd nemlig, så tror ikke jeg har EL. ( som jeg også trodde fram til nesten positiv el test forrige mnd)
Har alikevel regelmessige sykluser da..

Men da hadde jeg antagelig rett ang at jeg ikke har EL!? Hva tror dere?
 
I munnen, under tunga, helt så langt bak og inntil midten som du klarer uten at det blir vondt.

Med en gang du våkner, før du sier noe, går, reiser deg eller noe, til samme tid hver dag om mulig, etter minst tre timer søvn
Notert :D
 
Bah... Dag 39 i syklusen begynner det å renne (!) blank guffe ut av skjeden. Legger dette inn i charten og poff, i stedet for TR-tegn blir dette da konkurrent til min registrerte nesten-el. Så, dag 41 og 0 EL. Nå er jeg lei.. og hva f er de blanke greiene? Det var en dam i sengen da jeg stod opp i går... Ikke EL slim, det er ikke så lett å strekke det...
 
Har vist kjøpt feil tempmåler jeg :p 1 desimaler, men har det så mye å si?
Det som er greia er at de med 2 desimaler er laget for å være nøyaktige, og det er litt viktig når det er en svingning i temperatur ifra 0,2 til 0,5.. Har du liten temperaturøkning ved el (men dog helt normalt altså) vil det sannsynligvis ikke vise med et 1 desimaltermometer.. De med ett desimal er mer laget for om du har feber på 38,5 eller 40,5..
 
Jeg vet at jeg er irrasjonell, men jeg ville ha el torsdag for å få termin rundt 1. Og kunne få i januar. Vi lagret kalender til besteforeldrene sammen med søsken og pleier la barna få være på bilder den mnd de har bursdag, det er allerede to i februar...
 
Jeg vet at jeg er irrasjonell, men jeg ville ha el torsdag for å få termin rundt 1. Og kunne få i januar. Vi lagret kalender til besteforeldrene sammen med søsken og pleier la barna få være på bilder den mnd de har bursdag, det er allerede to i februar...
He he. Genialt. Skjønner den. :p
 
Back
Topp