Vi som temper.

Det er ikke ofte man våkner og har vondt i magen og blir glad...

Men jeg har de siste par mnd oppdaget noe jeg ikke har lagt merke til i de mange, mange pp før. Milde murringer, som rett og slett virket å være el-smerter og derved muligens bekrefter at dette forsøket kroppen min har, med slim og sånn nå, blir noe av. Jeg har nemlig ikke slik vondt når jeg har slim og ikke el.

Håper, håper.
 
Men jeg håper på et hopp opp i morgen da. Det hadde gjort seg.
 
hahaha som jeg ler!

Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å tempe mer før den der hersens TR kommer. Dette vil jo fohåpentligvis ikke være en normal syklus for meg likevel.

Kjære Tante Rød, kan du være så snill å bare komme i morgen så er jeg ferdig til 17 mai og alt det der styret? :(
 
hahaha som jeg ler!

Jeg har funnet ut at jeg ikke orker å tempe mer før den der hersens TR kommer. Dette vil jo fohåpentligvis ikke være en normal syklus for meg likevel.

Kjære Tante Rød, kan du være så snill å bare komme i morgen så er jeg ferdig til 17 mai og alt det der styret? :(
Slapp av og la livet gå sin gang. Mindre stress, håper alt normaliserer seg da.
Men oppdater oss gjerne. ;-)
 
Dpo 14, høy temp enda. Negativ test i går. Enten kan tanta komme eller så får testen bli positiv. Og helst akkurat nå .

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
71 score på PM :O selv om den mener det er liten sjans for klaff :p dette begynner å bli nervepirrende .
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368167105999.jpg
    1368167105999.jpg
    78 KB · Visninger: 45
Bløæææ. Jeg er irritabel i dag og trøtt! Er på besøk hos besteforeldrene mine og det ermasse besøk. Jeg freser innvendig fordi jeg vil bare sooove... Urk. Nå griner en av ungene også,,, blæ. Får vel gå ut Nå da... :-/
 
Back
Topp