Vi som temper.

Men sies det ikke at du skal ha 3 timers sammenhengende søvn da? 4 t hall 9 er jo 4,5 time :) vil no tru at sen gjelder? Lr det spørs jo når su temper til vanlig da? :)

Jo det skal vel holde med antall timer på søvnen. Selvom søvnen ble litt av og på gjennom natta. Det var den siste jeg registrerte inn, men jeg blir så sykt usikker likevel.
Pleier egentlig å tempe mellom 6 og 6.30, men har hatt ferie en uke nå, så det er blitt når jeg våkner istedet...

Jeg er ny på denne tempinga, tempa når jeg huska det ol i forrge sykluss, men vil i denne starte for real.. Så jg lurer,

når er best å tempe?
hvor?

og hvordan bruker tempen å ligge før/etter el ol?

Jeg er ny på denne tempinga, tempa når jeg huska det ol i forrge sykluss, men vil i denne starte for real.. Så jg lurer,

når er best å tempe?
hvor?

og hvordan bruker tempen å ligge før/etter el ol?
tempet under tunga, til samme tid. h er morgen. før jeg står opp. hva temen ligger på er forskjellig fra person til person. les igjennom tråden, så finner du mye nyttig info. lykke til

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Pleier dere å ha hovene/tunge pupper gjennom syklusen?

Å se på grafene våre i det første innlegget i tråden kan være litt greit i forhold til å se hvordan utviklingen ofte er, trykk på grafen (eller navnet, dersom du er på mobil må du bruke navnet) for å få opp en nettside hvor du skikkelig ser grafen, og gjerne noen av de forrige også,, så kan man se litt om normale variasjoner.

Tr kom i dag :( Hadde mye temp-fall i går og enda mer i dag. Nesten en hel grad fra topp til bunn. Pen graf var det ihvertfall denne mnd, det skal den ha...

Da starter jeg på pp5 :)

Herregud så lei jeg er av spotting. Skal tydelig ikke stoppe denne gangen. Kjenner at jeg får vondt i magen innimellom, og da kommer det slim med blodspor . Ellers er det ingenting. Teite kropp.

Neida.. ikke overraskende i det hele tatt. Vi prøver igjen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja, prøve igjen. Hva annet kan man gjøre?

Jeg er 6 dpo, og har 15% sannsynlighet for å være gravid nå, mener FF. 7% i går (ALLTID 7% 5 dpo), og sannelig hadde jeg 15% 6 dpo sist syklus også...

Det er jo først nå fremover det kan begynne å komme noen mulige tegn egentlig, "symptomer" 6 dpo for en som kommer til å teste positivt om ei ukes tid, og en som ikke kommer til å gjøre det, er jo like, ettersom det ikke finnes hcg i kroppen enda...

Å se på grafene våre i det første innlegget i tråden kan være litt greit i forhold til å se hvordan utviklingen ofte er, trykk på grafen (eller navnet, dersom du er på mobil må du bruke navnet) for å få opp en nettside hvor du skikkelig ser grafen, og gjerne noen av de forrige også,, så kan man se litt om normale variasjoner.

Da ble jeg litt klokere vøtt :-) får håpe denne tempinga gjør det enklere å forstå seg på kroppen da :-) tidsfordriv er det iallefall, er jo allerede 4cd imorgen ;-)

Advarsel, det kan gjøre deg veldig godt kjent med egen kropp.

Å stikke termometeret under tunga, langt inn og bak, det virker uskyldig. Helt til du begynner å ta på utfloden din, og anse det som normalt å kjenne på tappen.

Vips, plutselig kjenner du kroppen din.

Det kan medføre stor interesse for tema, noe som gjør slikt til naturlig lesestoff. Plutselig vet du mer om syklus, el og slikt enn du trodde var mulig...

Noen her som har prøvd appen Selene?
Der kan man logge temp på samme måte som FF :) Syns den virka bra. Er gratisperiode på noen mnd mener jeg.. Så må man evt betale om man vil fortsette å bruke. Engangskostnad..

La værtfall inn all info nå, og da satt den at jeg hadde EL 11. Mai. FF har ikke konkludert med noe, men de er kanskje litt mer nøyaktig da..

Har endelig fått meg til å bestille en temperaturmåler med to desimaler, så neste pp begynner jeg med temping :)

Advarsel, det kan gjøre deg veldig godt kjent med egen kropp.

Å stikke termometeret under tunga, langt inn og bak, det virker uskyldig. Helt til du begynner å ta på utfloden din, og anse det som normalt å kjenne på tappen.

Vips, plutselig kjenner du kroppen din.

Det kan medføre stor interesse for tema, noe som gjør slikt til naturlig lesestoff. Plutselig vet du mer om syklus, el og slikt enn du trodde var mulig...
Hehe, alt det andre der gjorde jeg allerede da vi prøvde på nr 2 :oops:..
så er liksom bare tempinga som mangla :-P grunnen til at jeg prøver å lære meg temping, er fordi det er eneste som kan bekrefte om det har vært EL.. De andre forteller deg jo bare at el er i anmarsj/kroppen prøver på el.. Så er stor fare for å bli "kroppsfiksert" her i gårdn ja ;-)

Hvordan er det egentlig med festedipp? Har hørt om det, men ikke så mye rundt det.. Er det noe i det eller bare tull?

Kan temperaturdippen jeg har hatt f eks ansees som festedip?

Ja, og nei.

Det kan det være, og det kan være at det ikke er det. Dessverre ingen fasit.

Back
Topp