Vi som temper.

Gnarf... Jeg skal ikke la meg frustrere...!! Vil ha el NÅ! Også testa jeg ikke når jeg var på do sist fordi jeg ikke gadd :p
 
Det er en plass, du får vel ikke gjort det direkte fra app'en tror jeg, men du kan jo gå på "full site" derfra også da. Det er "cycle list", der kan du "add label"

Takk :)
 
1369208519741.jpg

Dagens. 47% det har jeg hatt 10 dpo før, uten baby.

Men håper...
 
Spennende, Sara!

Dag 52 her, høy temp de siste 6-8 dagene.
Synes å skimte en strek på min siste strimmeltest fra i morges, men den testen er så ujevn i overflaten. Ser ut som noen har bitt på den...
Har bestilt 20 til nå, hadde (har) egentlig gitt opp denne pp'n.
 
Så spennende Sara :D

Om jeg får EL nå, og ikke blir gravid så får jeg tr i syden, vil jo ikke det heller da :p
 
Spennede Sara :D Håper dette er din pp :)
Har trua på det ;)
 
Spennende, Sara!

Dag 52 her, høy temp de siste 6-8 dagene.
Synes å skimte en strek på min siste strimmeltest fra i morges, men den testen er så ujevn i overflaten. Ser ut som noen har bitt på den...
Har bestilt 20 til nå, hadde (har) egentlig gitt opp denne pp'n.
Oi oi.. Krysser fingrene for at det er en tydelig strek der neste gang du tester ;)
 
Jeg tok også en som var ujevn i dag. Syntes først jeg så noe, det var skyggen av det ujevne.

Testen var negativ.
 
Da har tempen min sunket en del. Så antar det betyr at tanta er på vei :/

Sara: Er d ikke enda litt tidlig? Når er forventet mens?
 
Litt tidlig ja, 11 dpo. Ikm er søndag tror jeg.

Tester igjen i helga om jeg ikke har begynt å spotte, tenker jeg.
 
Har trua på dere Sara! :D
 
Er litt småforvirra..

Er det ikke sånn at luthealfasen alltid er konstant-altså like lang hver syklus?
Og at dersom temperaturen stiger og holder seg høy har man hatt EL?

Ut ifra EL tester hadde jeg værtfall ikke EL i de "fruktbare" dagene mine.. Testa ca ei uke kanskje..
Men temperaturen steg helgen etter min "fruktbare uke" (Det som er antatt fruktbare dager i forhold til når jeg har mensen og lengde på syklus osv)
Dersom jeg har hatt EL omkring den helgen tempen steg burde jo også tanta være forsinka eller!?
Tempen sank idag, og har begynt å spotte på syklusdag 28. Vanligvis spotter jeg såvidt litt på kvelden dag 29.

Trodde jeg forsto meg på dette jeg, men ble om mulig mer forvirra denne syklusen enn forrige da jeg ikke tempa :p
 
Er litt småforvirra..

Er det ikke sånn at luthealfasen alltid er konstant-altså like lang hver syklus?
Og at dersom temperaturen stiger og holder seg høy har man hatt EL?

Ut ifra EL tester hadde jeg værtfall ikke EL i de "fruktbare" dagene mine.. Testa ca ei uke kanskje..
Men temperaturen steg helgen etter min "fruktbare uke" (Det som er antatt fruktbare dager i forhold til når jeg har mensen og lengde på syklus osv)
Dersom jeg har hatt EL omkring den helgen tempen steg burde jo også tanta være forsinka eller!?
Tempen sank idag, og har begynt å spotte på syklusdag 28. Vanligvis spotter jeg såvidt litt på kvelden dag 29.

Trodde jeg forsto meg på dette jeg, men ble om mulig mer forvirra denne syklusen enn forrige da jeg ikke tempa :p
Hos meg variere de et par dager. Både før og etter el. Tempen øker ved el, og den bryr seg ikke om teoretiske fertile dager. :p

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Da har tempen min sunket en del. Så antar det betyr at tanta er på vei :/

Sara: Er d ikke enda litt tidlig? Når er forventet mens?
Mulig jeg tar feil, men ser ut som el var dag 16/17(helgen), og ser desverre ut som du kan vente tanta nå. :(

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Hva om du jukser litt. Legg inn fruktbart sekret siste dag med lav temp, og sticky dagen etterpå. Så blir det lettere å se, på en måte.
 
Begynte å spotte i går ja, og tanta kom på kvelden/natta :)
Skjønte det når jeg så tempen i går morges.

Har lagt inn fruktbart sekret og positv el test for å se hvordan grafen ble da flere ganger gjennom syklusen :)
Lurer faktisk på om jeg har beregnet EL 2-4 dager for tidlig hver mnd, og dermed kanskje ikke vært godt nok "rustet" når egget faktisk slapp... Om jeg har EL da :)

Men nå har vi bestemt oss å ikke fokusere så mye på babyprøving framover. Skal fortsatt ha ubeskyttet sex, og håper selvsagt på å bli gravid, men skal få fokuset på litt andre ting.
Blir smågærn og deppa av å tenke prøving :p

Blir nok å komme innom her innimellom, må jo se hvordan ståa er her med alle sammen :) :)
Og kommer fortsatt til å tempe :) bare for å komme ordentlig inn i det og bli bedre kjent med kroppen fram til utredning og veien videre :)

Håper dere snart havner i terminforum :) så komme jeg forhåpentligvis etter når vi får hjelp :)
 
På ff, hva legger dere murringer inn på. Akkurat slik som at mens i anmarsj, men bare 5 dpo, så det stemmer ikke. Men tenkte å notere det på ff.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp