Gnarf... Jeg skal ikke la meg frustrere...!! Vil ha el NÅ! Også testa jeg ikke når jeg var på do sist fordi jeg ikke gadd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en plass, du får vel ikke gjort det direkte fra app'en tror jeg, men du kan jo gå på "full site" derfra også da. Det er "cycle list", der kan du "add label"
Håpe, håpe, håpe!
Oi oi.. Krysser fingrene for at det er en tydelig strek der neste gang du testerSpennende, Sara!
Dag 52 her, høy temp de siste 6-8 dagene.
Synes å skimte en strek på min siste strimmeltest fra i morges, men den testen er så ujevn i overflaten. Ser ut som noen har bitt på den...
Har bestilt 20 til nå, hadde (har) egentlig gitt opp denne pp'n.
Hos meg variere de et par dager. Både før og etter el. Tempen øker ved el, og den bryr seg ikke om teoretiske fertile dager.Er litt småforvirra..
Er det ikke sånn at luthealfasen alltid er konstant-altså like lang hver syklus?
Og at dersom temperaturen stiger og holder seg høy har man hatt EL?
Ut ifra EL tester hadde jeg værtfall ikke EL i de "fruktbare" dagene mine.. Testa ca ei uke kanskje..
Men temperaturen steg helgen etter min "fruktbare uke" (Det som er antatt fruktbare dager i forhold til når jeg har mensen og lengde på syklus osv)
Dersom jeg har hatt EL omkring den helgen tempen steg burde jo også tanta være forsinka eller!?
Tempen sank idag, og har begynt å spotte på syklusdag 28. Vanligvis spotter jeg såvidt litt på kvelden dag 29.
Trodde jeg forsto meg på dette jeg, men ble om mulig mer forvirra denne syklusen enn forrige da jeg ikke tempa
Mulig jeg tar feil, men ser ut som el var dag 16/17(helgen), og ser desverre ut som du kan vente tanta nå.Da har tempen min sunket en del. Så antar det betyr at tanta er på vei :/
Sara: Er d ikke enda litt tidlig? Når er forventet mens?